linkedin

Üstel büyümeyi hızlandırın

Yeni Bitrix24 Supernova ile daha hızlı ve daha akıllı büyüyün. İş akışlarınızı optimize eden ve verimliliği artıran önemli iyileştirmelerle 2024'te ihtiyacınız olan en iyi çözümdür.

Akışlar

Akışlar, şirketinizdeki belirli bir süreçle ilgili görevleri (ör. yasal belgelerin onaylanması) görselleştirmenin akıllı bir yoludur. Bir akış oluşturmak, herkesin mevcut iş yükünün ne olduğunu görmesine ve iş verimliliğini artırmak için darboğazları belirlemesine olanak tanır.

Nasıl çalışır?

  • Akışlar, genellikle belirli bir departmana atanan görevleri temsil eder. Herhangi bir çalışan bir görev oluşturabilir ve bunu akışa ekleyebilir
  • Akışa bir görev eklendiğinde mevcut iş yüküne göre otomatik olarak sıraya alınır
  • Kuyruğa alınan görevler üzerinde çalışırken, yönetici gerçek zamanlı akış istatistiklerini, görevi tamamlamak için gereken süreyi, kuyrukta bekleme süresini ve akış verimliliğini görüntüleyebilir.
  • Yönetici, istatistiklere dayanarak, gelen görevlerin sayısını sınırlayarak veya kuyrukta bekleyen görevleri manuel olarak belirli çalışanlara devrederek akışı düzenleyebilir.

Temel avantajlar

İş yükü yönetimi

Akışları kullanmak, çalışanların iş yükünü gerçek zamanlı olarak yönetmek için idealdir

Görev durumu takibi

İstediğiniz zaman belirli bir görevin ne durumda olduğunu kontrol edebilirsiniz

Darboğazları ortadan kaldırın

Süreci engelleyen herhangi bir darboğaz hızlı bir şekilde tespit edilip ortadan kaldırılabilir

Artan iş verimliliği

Kolaylaştırılmış iş akışları iş verimliliğinde her zaman önemli artışlara yol açar

Akıllı telefonunuzda Bitrix24'ün yeni olanaklarını keşfedin

Bitrix24 Sync

Bitrix24 Sync olarak bilinen görüntülü görüşmelerimizin yenilenmiş ve güncellenmiş sürümüyle tanışın. Ona yeni bir görünüm ve his kazandırdık, bu şekilde işletmenizin uyumlu ve iş birlikçi kalmasına yardımcı olmaya devam ediyor!

Temel avantajlar

Geliştirilmiş ekran paylaşımı

Artık farklı kullanıcılar görüntülü görüşme sırasında ekranlarını aynı anda paylaşabiliyor

100'den fazla katılımcı

100'den fazla çalışanınız olsa bile tüm şirketinizi çevrimiçi bir toplantıya davet edin

Yeni ses efektleri

Yeni ses efektlerimiz aramalara hazırlamanmanıza yardımcı olacaktır

Aramalarla ilgili tüm bilgiler tek bir sohbette

Her video görüşmesinin, çağrı bittikten sonra bile tüm mesajların kaldığı kendi sohbeti vardır

Kanallar

Kanallar, Bitrix24'te hem kurumsal hem de resmî olmayan iletişim için tonlarca yeni harika yol sunuyor. Hem organik hem de ilgi çekici bir şekilde bilgi paylaşmak amacıyla şirket duyuruları, çalışan katılımı veya sektör haberleri için bir kanal oluşturun.

Temel avantajlar

Özel erişim izinleri

Her kanal için erişim izinlerini ayarlayabilirsiniz: salt okunur, yorum yapma, yayınlama ve daha fazlası

Ayrıntılı istatistikler

Görüntülemeler, yorumlar vb. ile ilgili istatistikler alarak belirli bir kanaldaki etkinliği analiz edin.

Tamamen kurumsal

Kanallarınıza kimlerin katılabileceğine karar vermek size kalmıştır: yalnızca çalışanlarınız veya seçilen harici kullanıcılar olarak belirleyebilirsiniz

Otomasyon

Bir kanala otomatik olarak yeni üyeler eklenebilir (işten çıkartılan çalışanlar otomatik olarak erişimi kaybeder)

Mobil check-in

Uzak veya hibrit bir ekibi yönetmek, dağınık iletişime ve uygun kontrol eksikliğine yol açabilir. Yeni Check-in aracımız, hangi çalışanların iş gününe başladığını kontrol etmenize ve çalışmalarınızı daha verimli bir şekilde organize etmenize olanak tanır.

Nasıl çalışır?

  • Bir çalışan, iş gününe bir hoş geldiniz mesajı göndererek ve isteğe bağlı olarak selfie'sini veya ekip sohbetindeki konumunu göndererek başla
  • Her ekip üyesi mesajı görür ve yorum yapabilir veya yalnızca bir tepki bırakabilir.
  • Daha fazla kişi check-in yaptıkça kimlerin işe başlamaya hazır olduğunu ve şu anda nerede olduklarını görebilirsiniz.

Temel avantajlar

Uzaktan ekip yönetimi için harika

Check-in, ekip çalışmalarınızı çeşitli konumlarda ve hatta saat dilimlerinde senkronize etmenize yardımcı olur

Taze ve ilgi çekici

Bu araç, standart sabah işe başlama rutinini renklendirmenin harika bir yoludur

Ekip oluşturma için ideal

Bir ekip içinde daha güçlü ilişkiler kurmaya yardımcı olur (özellikle uzaktan çalışanlar için)

Otomatik çözümler

"Herkese uyan tek çözüm" iş akışı otomasyonu nihayet burada! Bitrix24'ün yeni otomatik çözümleri, sıfırdan otomatik bir iş akışı oluşturmanıza ve bir çalışanı işe almaktan kurumsal bir etkinliğin organizasyonuna kadar neredeyse her sürecin ihtiyaçlarını karşılamanıza olanak tanır.

Temel avantajlar

Tam yapılandırılabilirlik

Tamamen özel alanlar, aşamalar ve otomasyon kurallarıyla CRM'inizde yeni bir öğe oluşturun

Büyük şirketler için mükemmel çözüm

Otomatik çözümler 150'den fazla kişiden oluşan ekiplerde en iyi şekilde çalışır ve verimliliğin artmasını sağlar

Çok yönlülük

Mevcut herhangi bir iş akışına uyum sağlamak için otomasyonu sıfırdan yapılandırabilirsiniz

Tamamen şeffaf iş akışları

İstediğiniz zaman sürecin hangi aşamada olduğunu ve herhangi bir gecikme olup olmadığını görebilirsiniz.

CoPilot Pro

Yapay zekâ destekli asistanımızda birçok yeni iyileştirme: bilgi istemi kitaplığı, CoPilot rolleri, mobil CoPilot ve daha fazlası.

Bilgi istemi kitaplığı

En iyi ve en yararlı istemlerinizi meslektaşlarınızla paylaşın, böylece benzer bir durumda bunları yeniden kullanabilirler.

Esnek erişim

Planınızda ücretsiz CoPilot yönlendirmeleri biterse, size 2.500 ek yönlendirme sağlayacak tek seferlik bir kredi (paket) satın alabilirsiniz. Bu, Bitrix24 planınızı yükseltmenize gerek kalmadan CoPilot'u kullanmanın harika bir yoludur.

CoPilot rolleri

İstemlerinize daha kesin, uzman yanıtlar almak için CoPilot'a belirli bir rol (ör. pazarlamacı, programcı, finansal analist vb.) atayın.

CoPilot ile sohbet edin

İş arkadaşlarınızı, kullanıcı adlarını belirterek CoPilot ile sohbet etmeye davet edin. Alternatif olarak, CoPilot'u mevcut bir grup sohbetine ekleyerek, metinler ve özetler oluşturmak için de kullanabilirsiniz.

Mobil CoPilot

CoPilot nihayet mobil uygulamamızda mevcut! Sohbet menüsünde kullanışlı bir konuma sahiptir ve nerede olursanız olun yapay zekâ asistanımızı hızlı bir şekilde kullanmanıza olanak tanır.

Evrensel faaliyetler

CRM'deki evrensel aktiviteler, satış ekibinizin çalışmalarını organize etmenin ve planlamanın harika bir yoludur. Artık CRM'de aktiviteler oluşturabilir, bunları takviminize ekleyebilir, diğer ekip üyelerini davet edebilir, bağlantılar ekleyebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz.
  • Bitrix24 Takvim entegrasyonu sayesinde gününüzü planlamak artık daha kolay
  • Kusursuz iş birliği: çalışanları kolayca ekleyin
  • CRM'de geliştirilmiş iş akışları

İK için elektronik imza

Otomasyon araçlarımıza harika bir eklenti olan e-imza, şirketinizin İK belgelerini doğrudan Bitrix24 içerisinde görüntülemenize ve imzalamanıza olanak tanır.
  • İş sözleşmeleri, izin onayları vb. için çalışır.
  • Tamamen şeffaf
  • Mobil cihazlardan çalışır
  • Toplu e-imzalama (100'den fazla çalışan ve daha fazlası için)
  • Özelleştirilebilir erişim izinleri

Yeni BI oluşturucu raporları

BI oluşturucuda veri kümesi seçimini aşağıdakiler de dâhil olmak üzere birçok yeni veri kümesiyle genişletiyoruz:
  • Görevler
  • Akıllı süreçler
  • İş akışı
  • Ürün kataloğu
Ek olarak, BI oluşturucuda farklı roller de sunuyoruz (salt okunur, düzenleme vb.). Bu rolleri bireysel ekip üyelerine atayarak hassas verileri kolayca koruyabilir ve raporlama sürecini optimize edebilirsiniz.