linkedin
Globalnet

Makaleler Yazılar

CRM

CRM

CRM ( Müşteri ilişkileri yönetimi ), şirketlerin müşteri yaşam döngüsü boyunca müşteri etkileşimlerini ve verilerini yönetmek ve analiz etmek için kullandıkları uygulamaların, teknolojilerin ve stratejilerin birleşimidir. Amaç, müşteri hizmetleri ilişkilerini…
Devamını oku
dijital donusum nedir

Dijital Dönüşüm Nedir?

Dijital dönüşüm, işletmelerin teknolojiyi kullanarak iş süreçlerini, operasyonlarını ve hizmetlerini dönüştürmeleri anlamına gelir. Bu dönüşüm, geleneksel yöntemlerden dijital teknolojilere geçişi ve bu teknolojilerin işletmelerin faaliyetlerine entegrasyonunu içerir. Dijital dönüşüm, otomasyon,…
Devamını oku
Bitrix24 CRM'deki Belgeler

Bitrix24 CRM’deki Belgeler

Sözleşme, fatura vb. belgeler tüm şirketlerin günlük hayatında önemli bir yere sahiptir. Doğru araçlara sahip olmadan tüm bu belgeleri oluşturmak ve yönetmek işleri karmaşık hale getirebilir. Bitrix24, bu belgelerle çalışma…
Devamını oku
Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

E-posta veya anlık mesajlaşma, müşterilerle ana iletişim kanallarından biri olmaya devam ediyor. Bu nedenle, müşterilerle doğrudan mobil CRM’den e-posta yoluyla iletişim kurma olanağını entegre edildi.  Masaüstü sürümde olduğu gibi, tüm…
Devamını oku
Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.