Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Satış ekibi üretkenliğini ve müşteri memnuniyetini artırmayı mı düşünüyorsunuz? Aramalarla ilgili nicel bilgileri analiz eden ve operatörlerinizin performansını izleyen özel bir arama verisi aracı olan Bitrix24’te Arama İstatistikleriyle tanışın .
Arama bilgileri 2 ana bölümde gruplandırılmıştır:
Grafikler etkileşimlidir, bu nedenle oku grafik işaretleyiciye koyarsanız, öğenin özet bilgilerini, örneğin belirli bir tarihteki arama sayısını görürsünüz. Sütunları taşıyabilir ve filtreleri de ayarlayabilirsiniz.
Bu istatistik, hem yerleşik Bitrix24 telefonu aracılığıyla hem de REST ve SIP entegrasyonları aracılığıyla yapılan tüm aramaları içerir.
Arama İstatistikleri bölümü, Bitrix24′teki tüm aramaları analiz etmenizi sağlar. Toplam arama sayısı ile ilgili raporlama yapabileceğiniz gibi operatörlerinizin çalışmalarını da takip edebilirsiniz.
Arama istatistikleri, hem yerleşik Bitrix24 telefonu aracılığıyla hem de REST ve SIP entegrasyonları aracılığıyla yapılan tüm aramaları içerir.
Tüm grafikler dönem, çalışan, bağlantı veya numara bazında filtreler yardımıyla oluşturulur.
Oku grafik işaretleyicinin üzerine koyarsanız, belirli bir tarihteki arama sayısı gibi öğe için özet bilgileri görürsünüz.
İşaretçiye tıklarsanız, bu filtre tarafından bu tabloya dahil edilen aramaların bir listesini açar.
Belirli bir öğe için çağrıların genel bir özet tablosu grafiğin altına yerleştirilmiştir.
Sütunlar taşınabilir ve öğelerin sırasını değiştirebilirsiniz. Hücrelerdeki tüm öğeler etkileşimlidir – bir hücredeki sayıları tıklayabilirsiniz ve o hücrede bulunan verilerin listesini içeren bir pencere açılır.
Önceki dönem, raporlama döneminden önceki aynı dönem için otomatik olarak hesaplanır. Örneğin, “geçen ay” raporlama dönemindeki verilere bakıyorsanız, önceki dönem de “raporlama döneminden önceki ay” olarak seçilecektir. Bazı grafiklerde önceki dönem manuel olarak ayarlanabilir.
Bu blokta aramaların analizi vardır: gelen, giden, cevapsız aramaların sayısı, aramaların süresi, önceki döneme göre dinamikleri vb.
Belirli bir süre için gelen, giden, cevapsız ve geri dönüş aramalarının sayısını gösterir. Arama istatistikleri, raporlama döneminde önceki aynı döneme göre toplam arama sayısındaki yüzde farkını gösterir.
Örneğin, filtrede geçen haftanın dönemini seçersiniz. Daha sonra arama istatistikleri, geçen haftaki toplam arama sayısı ile önceki haftadaki toplam arama sayısı arasındaki fark olarak hesaplanacaktır.
Bu bölüm 2 dönem için toplam çağrı sayısını içerir: önce raporlama dönemi seçilir ve önceki dönem otomatik olarak ayarlanır, ancak değiştirilebilir.
Filtrede, hem toplam arama sayısını hem de türe göre ayrı ayrı seçebilirsiniz: gelen, giden, cevapsız ve geri dönen aramalar.
Sütun Dinamikleri, raporlama döneminde önceki aynı döneme göre arama sayısındaki yüzde farkını gösterir.
Bu bölüm cevapsız aramalar hakkında bilgi içerir. Örneğin, bir müşteri aradı – bir anlaşma oluşturuldu – arama cevapsız kaldı – bir operatör müşteriyi geri aramadı.
NOT: Bu raporlar, yalnızca arama istatistikleri güncellemesinin ayarlandığı andan itibaren kullanılabilir.
Arama yoğunluğu, çoğu aramanın ne zaman geldiğini ve yöneticilerin aramaları nasıl ele aldığını gösterir: kaç aramanın yanıtlandığı ve cevaplanmadığı. İstatistikler gün ve saat bazında görüntülenebilir.
Filtrede belirli bir sayı seçerseniz, yatay ölçekte yeşil çubuk görünecektir. Numaranın çalışma süresini gösterir. Filtrede birden fazla sayı seçilirse, çubuk her sayının çalışma süresini gösterir.
Bu blokta yöneticilerin çalışmaları analiz edilir. Arama yüklerini ve verimliliklerini görebilirsiniz.
Bu bölümde her bir çalışan için gelen, giden ve cevapsız arama istatistikleri gösterilmektedir.
Diyagramın ölçeğini çalışanlara göre değiştirmek için özel bir kaydırıcı kullanın.
Bu grafik, yöneticilerin müşterilerle ne kadar zaman konuştuğunu, gelen ve giden aramalara ne kadar zaman ayırdığını gösterir.
Bu tablo, raporlama döneminde kaç cevapsız arama olduğunu, yöneticinin kaç kez geri aradığını ve ne kadar hızlı geri aradığını gösterir – cevapsız bir aramayı cevaplamak için ortalama süre sayılır.
Bu raporlar, yalnızca arama istatistikleri güncellemesinin ayarlandığı andan itibaren kullanılabilir.
Bu grafik, her bir yöneticinin bir müşteriyle yaptığı görüşmenin ortalama süresini ve bir önceki döneme kıyasla arama istatistiklerini gösterir. Gelen ve giden aramalar diye bir ayrım yoktur.