linkedin
Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Satış ekibi üretkenliğini ve müşteri memnuniyetini artırmayı mı düşünüyorsunuz? Aramalarla ilgili nicel bilgileri analiz eden ve operatörlerinizin performansını izleyen özel bir arama verisi aracı olan Bitrix24’te Arama İstatistikleriyle tanışın .

Arama bilgileri 2 ana bölümde gruplandırılmıştır:

  • Arama Özeti – gelen, giden veya cevapsız arama sayısı, arama süresi, arama yoğunluğu, önceki döneme göre dinamikler vb.
  • Çalışan Performansı – çalışan katılımı, ortalama arama süresi, cevapsız arama tepkisi.

Grafikler etkileşimlidir, bu nedenle oku grafik işaretleyiciye koyarsanız, öğenin özet bilgilerini, örneğin belirli bir tarihteki arama sayısını görürsünüz. Sütunları taşıyabilir ve filtreleri de ayarlayabilirsiniz.

Bu istatistik, hem yerleşik Bitrix24 telefonu aracılığıyla hem de REST ve SIP entegrasyonları aracılığıyla yapılan tüm aramaları içerir.

Arama istatistikleri

Arama İstatistikleri bölümü, Bitrix24′teki tüm aramaları analiz etmenizi sağlar. Toplam arama sayısı ile ilgili raporlama yapabileceğiniz gibi operatörlerinizin çalışmalarını da takip edebilirsiniz.

Arama istatistikleri, hem yerleşik Bitrix24 telefonu aracılığıyla hem de REST ve SIP entegrasyonları aracılığıyla yapılan tüm aramaları içerir.

Arama istatistikleriyle nasıl çalışılır?

Tüm grafikler dönem, çalışan, bağlantı veya numara bazında filtreler yardımıyla oluşturulur.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çağrı Filtresi

Oku grafik işaretleyicinin üzerine koyarsanız, belirli bir tarihteki arama sayısı gibi öğe için özet bilgileri görürsünüz.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Giden

İşaretçiye tıklarsanız, bu filtre tarafından bu tabloya dahil edilen aramaların bir listesini açar.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çağrılar

Belirli bir öğe için çağrıların genel bir özet tablosu grafiğin altına yerleştirilmiştir.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çağrı Dağıtımı

Sütunlar taşınabilir ve öğelerin sırasını değiştirebilirsiniz. Hücrelerdeki tüm öğeler etkileşimlidir – bir hücredeki sayıları tıklayabilirsiniz ve o hücrede bulunan verilerin listesini içeren bir pencere açılır.

Önceki dönem, raporlama döneminden önceki aynı dönem için otomatik olarak hesaplanır. Örneğin, “geçen ay” raporlama dönemindeki verilere bakıyorsanız, önceki dönem de “raporlama döneminden önceki ay” olarak seçilecektir. Bazı grafiklerde önceki dönem manuel olarak ayarlanabilir.

Çağrı özeti

Bu blokta aramaların analizi vardır: gelen, giden, cevapsız aramaların sayısı, aramaların süresi, önceki döneme göre dinamikleri vb.

Arama istatistikleri

Belirli bir süre için gelen, giden, cevapsız ve geri dönüş aramalarının sayısını gösterir. Arama istatistikleri, raporlama döneminde önceki aynı döneme göre toplam arama sayısındaki yüzde farkını gösterir.

Örneğin, filtrede geçen haftanın dönemini seçersiniz. Daha sonra arama istatistikleri, geçen haftaki toplam arama sayısı ile önceki haftadaki toplam arama sayısı arasındaki fark olarak hesaplanacaktır.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

İstatistik

Zaman dilimlerini karşılaştırın

Bu bölüm 2 dönem için toplam çağrı sayısını içerir: önce raporlama dönemi seçilir ve önceki dönem otomatik olarak ayarlanır, ancak değiştirilebilir.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Dönem Karşılaştırması

Filtrede, hem toplam arama sayısını hem de türe göre ayrı ayrı seçebilirsiniz: gelen, giden, cevapsız ve geri dönen aramalar.

Sütun Dinamikleri, raporlama döneminde önceki aynı döneme göre arama sayısındaki yüzde farkını gösterir.

Cevapsız aramalar

Bu bölüm cevapsız aramalar hakkında bilgi içerir. Örneğin, bir müşteri aradı – bir anlaşma oluşturuldu – arama cevapsız kaldı – bir operatör müşteriyi geri aramadı.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Cevapsız Aramalar

NOT: Bu raporlar, yalnızca arama istatistikleri güncellemesinin ayarlandığı andan itibaren kullanılabilir.

Çağrı yoğunluğu

Arama yoğunluğu, çoğu aramanın ne zaman geldiğini ve yöneticilerin aramaları nasıl ele aldığını gösterir: kaç aramanın yanıtlandığı ve cevaplanmadığı. İstatistikler gün ve saat bazında görüntülenebilir.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çağrı Yoğunluğu

Filtrede belirli bir sayı seçerseniz, yatay ölçekte yeşil çubuk görünecektir. Numaranın çalışma süresini gösterir. Filtrede birden fazla sayı seçilirse, çubuk her sayının çalışma süresini gösterir.

Çalışan performansı

Bu blokta yöneticilerin çalışmaları analiz edilir. Arama yüklerini ve verimliliklerini görebilirsiniz.

Çalışanların katılımı

Bu bölümde her bir çalışan için gelen, giden ve cevapsız arama istatistikleri gösterilmektedir.

Diyagramın ölçeğini çalışanlara göre değiştirmek için özel bir kaydırıcı kullanın.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çalışan Katılımı

Çağrı süresi

Bu grafik, yöneticilerin müşterilerle ne kadar zaman konuştuğunu, gelen ve giden aramalara ne kadar zaman ayırdığını gösterir.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Çağrı Süresi

Cevapsız arama tepkisi

Bu tablo, raporlama döneminde kaç cevapsız arama olduğunu, yöneticinin kaç kez geri aradığını ve ne kadar hızlı geri aradığını gösterir – cevapsız bir aramayı cevaplamak için ortalama süre sayılır.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Cevapsız Arama Tepkisi

Bu raporlar, yalnızca arama istatistikleri güncellemesinin ayarlandığı andan itibaren kullanılabilir.

Ortalama arama süresi

Bu grafik, her bir yöneticinin bir müşteriyle yaptığı görüşmenin ortalama süresini ve bir önceki döneme kıyasla arama istatistiklerini gösterir. Gelen ve giden aramalar diye bir ayrım yoktur.

Arama İstatistikleri: Etkileşimli Grafikler ve Çalışan Performansı

Ortalama Arama Süresi

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.