linkedin
Bağlantılı Varlıkları CRM’ ye Aktarın

Bağlantılı Varlıkları CRM’ ye Aktarın

Bağlantılı kişileri ve şirketleri, kişileri ve anlaşmaları nasıl içe aktarabilirim?

İçe aktarılırken şirket ve kişi nasıl bağlanır?

Önce firmaları ithal edin. CRM bölümüne gidin – Müşteriler – Şirketler. Dişli (ayar) simgesine tıklayın ve Şirketleri İçe Aktar‘ı seçin.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 1

 

İçe aktarmadan önce bir veri dosyası hazırlamanız gerekir. Dosyayı içe aktar örneği alanında, şablonu indirin ve şirketlerle ilgili tüm bilgileri girin.

 

Baglantili varliklari CRMye aktarin 2

Dosya hazır olduğunda, Veri Dosyası alanına yükleyin. Sütun ayırıcıyı belirtin ve İleri‘ye tıklayın.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 3

Alan eşlemesini yapılandır bölümünde, Şirket Adı alanı aynı ada sahip CRM alanıyla eşlenmelidir.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 4

Yinelenen denetimi yapılandırın ve son adıma gidin.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 5

İçe aktarmayı bitirmek için Bitti‘ye tıklayın.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 6

Ardından, kişi bilgilerini girin. (Adını ve soyadını eklediğinizden emin olun.)

Dosyaya, müşteri ile ilgili tüm bilgileri içermesi için, kişilerle ilgili ek alanlar da ekleyebilirsiniz.

Kişileri içe aktarmak için CRM Müşteriler – Kişiler bölümüne gidin. Dişliye ( Ayar simgesine ) tıklayın ve Özel CSV’yi içe aktar‘ı seçin.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 7

Dosyayı Veri Dosyası alanına yükleyin .

Baglantili varliklari CRMye aktarin 8

İkinci adımda, Şirket Adı ve Şirket alanlarını eşleştirin. Kişilerden tüm alanları CRMdeki alanlarla eşleştirdiğinizden emin olun.

Baglantili varliklari CRMye aktarin 9

Kopyalarla ne yapacağınızı belirtin ve içe aktarmayı tamamlayın.

Kişiler ve şirketler otomatik olarak birbirine bağlanacaktır.

İçe aktarırken bir kişi ve anlaşma nasıl bağlanır ?

İlk olarak, kişilerinizden dosya şablonunu indirin, tüm verileri girin ve kişilerinize aktarın.

CRM bölümüne gidin – Fırsatlar Dişli çark simgesini ( Ayar Simgesi ) tıklayın ve Anlaşmaları İçe Aktar’ı seçin .

Baglantili varliklari CRMye aktarin 10

 

Sistemin anlaşmaları içe aktarırken ilgili kişiyi tanıması için bazı alanları doldurmanız gerekir. CRM’nizin henüz kişileri yok ise , dosyada Ad ve Soyadı sütunlarının doldurulup doldurulmadığını kontrol edin. CRM‘nizde zaten kişiler varsa, tanımlama için kimlik alanını kullanmak daha iyidir. Bu şekilde, aynı isme sahip müşterileriniz varsa karışıklığı önlemiş olursunuz.

Ardından dosyaya fırsatlarla ilgili bilgileri girin. Anlaşmanın adının belirtilmesi özellikle önemlidir, çünkü bu alan zorunludur ve onsuz ithalat gerçekleşmeyecektir.

Alan eşlemesini yapılandır sayfasında , Ad, Soyadı alanı için İlgili Kişi alanını seçin .

Ardından yinelenenler kontrolünü yapılandırın ve içe aktarmayı tamamlayın.

İthalat bağlantılı şirketler ve anlaşmalar aynı şekilde yapılır.

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.