linkedin
Bitrix24 Açık Kanal Güncellemeleri

Bitrix24 Açık Kanal Güncellemeleri

 Bitrix24 güncellemeleri ve yeni özellikleriyle her geçen gün kullanıcılar için daha işlevsel bir hal alıyor. Bitrix24 CRM, iş süreçlerini takibi ve yönetimi kolaylaştıran pek çok özelliğinin yanı sıra aynı zamanda oldukça gelişmiş bir İletişim Merkezi’ne sahiptir.

Bitrix24 İletişim Merkezi’ndeki Açık Kanallar güncellendi. Gerçekleşen güncelleme ile sohbet oturumlarını temsilciler tarafından daha kolay bir biçimde dağıtabilirsiniz.

bitrix24 acik kanal guncellemeleri resim 1

Yapılan güncellemelerle;

  • Sorumlu kişilerin sırasını belirleyebilirsiniz. Temsilciler için yönlendirme yapacağınız zaman hangilerinin çevrimiçi olup olmadığını kontrol etme seçeneğini aktif hale getirebilirsiniz. Böylece sistem herhangi bir temsilciye sohbeti atamadan önce otomatik olarak temsilcinin çevrimiçi olup olmadığının kontrolünü sağlar. Bu özelliği isterseniz devre dışı da bırakabilirsiniz.
  • Herhangi bir temsilci mesaja cevap vermek için uygun olmadığında sohbet, sırada bekleyen diğer temsilciye aktarılacaktır.
  • Sohbet bildirimlerinde de değişiklikler yapıldı. Eğer konuşma başka bir temsilciye atanmışsa ya da yönlendirilmişse bu hareketlerde sohbet geçmişinde yansıtılır.

Bitrix24 İletişim Merkezi

bitrix24 acik kanal guncellemeleri resim 2

E-posta, sosyal medya, telefon, web formları, sosyal medya gibi pek çok farklı kanaldan gelen müşteri taleplerine hızlı bir biçimde dönüş yapmak oldukça önemlidir. Ancak bu farklı kaynaklardan gelen mesajlara zamanında ve doğru cevap vermek işletmeler için her zaman çok da kolay olmayabilir. Bitrix24 İletişim Merkezi ile pek çok farklı kaynaktan gelen müşteri talep ve mesajlarına planlı ve düzenli bir biçimde geri dönüş yapabilirsiniz.

Bitrix24 İletişim Merkezi size pek çok yarar sağlar;

– Farklı kaynaklardan gelen tüm talepleri ya da müşteri mesajlarını tek bir yerde saklayabilirsiniz. Ve en önemlisi de bu verilere istediğiniz her an ulaşabilirsiniz.

– Müşterilere ait verilere CRM Web formlarında toplayabilirsiniz.

– Sosyal medya üzerinden gelen mesajları da Bitrix24 üzerinden cevaplayabilir ve müşterilerinizle buradan sohbet edebilirsiniz.

– Web sitesine eklenen canlı sohbetlere anında bağlantı oluşturabilirsiniz.

Bitrix24’ün en önemli özelliklerinden biri; CRM, anlık mesajlaşma, işbirliği ve görev yönetimini birbirine bağlayan tek bir pakette kullanıcılara sunmasıdır.

Bitrix24 proje yönetimi, insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, görev ve proje takibi, satış ve pazarlama yönetimi gibi iş süreçlerine dair pek çok şeyi bir arada yönetebilmenize, takip edebilmenize yardımcı olur. Çalışanlarınıza, müşterilerinize ve verilerinize istediğiniz her yerden ve her zaman ulaşabilmek hem zamandan tasarruf etmenizi hem de verimliliğinizi artırmanızı sağlar.

Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz her konuda GLOBALNET iletişime geçebilirsiniz. Bitrix24 lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitim, danışmanlık ve sınırsız, süresiz destek hizmetlerimizden yararlanmak için geç kalmayın.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.