Açık Kanal sohbetindeki CRM formları güncellendi . Artık yalnızca Canlı Sohbet’te müşteri iletişim formunu etkinleştiremez (devre dışı bırakamazsınız), ayrıca herhangi bir CRM formunu müşterinin Açık Kanal sohbetine veya Satış Merkezi aracılığıyla gönderebilirsiniz.
Canlı Sohbet’te CRM iletişim bilgileri formu. Canlı Sohbet’te müşteriyi tanımlamak için iletişim bilgileri formu gereklidir. Bu tür formlar, müşterilerin iletişim bilgilerinin kısa sürede yakalanmasına yardımcı olur.
Açık Kanal sohbetindeki CRM formları güncellendi. Artık Canlı Sohbet‘te müşteri iletişim formunu etkinleştirip devre dışı bırakabileceğiniz gibi, Açık Kanal sohbetinde veya Satış Merkezi aracılığıyla müşteriye herhangi bir CRM formu da gönderebilirsiniz.
iletişim bilgileri içeren karşılama formu
Daha önce , müşteri Canlı Sohbet pencere öğesiyle iletişim kuruyordu ve ilk mesajdan sonra bir iletişim bilgileri formu görüntüleniyordu. Bu form özelleştirilemez veya devre dışı bırakılamaz.
Şimdi Açık Kanallar ayarları sekmesinde yeni bir Otomatik Eylemler bloğu belirdi.
Canlı Sohbet‘te CRM karşılama formunu etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir, herhangi bir aktif CRM formunu seçebilir ve müşteriye görüntülenmesi gereken anı ayarlayabilirsiniz: konuşmadan önce veya sohbetteki ilk mesajdan sonra.
Bu yeni özellik, Açık Kanal sohbetlerinde zaten sizin için kullanılabilir. Bir müşteri ile iletişim kurarken herhangi bir aktif CRM formunu Açık Kanal sohbetine gönderebilirsiniz.
Form Canlı Sohbet’e gönderilirse, CRM formu doğrudan sohbette görünecektir. Diğer Açık Kanallarda müşteriye kısa link gönderilecektir. Üzerine tıklayarak, müşteri formu doldurabilecektir.
Önceden , Satış Merkezi’nin CRM formlarını işlemek için kendi komut dosyası vardı: CRM formunu yalnızca sohbette doldurduktan sonra bir bağlantı oluşturuldu.
Artık Satış Merkezi aracılığıyla CRM formları göndermek, Açık Kanal sohbetlerindeki hoş geldiniz CRM formlarıyla aynı şekilde ilerliyor. Müşteri formu doldurduğunda bilgiler chatte gösterilir ve CRM elemanları oluşturulur.
Canlı Sohbet’te müşteriyi tanımlamak için iletişim bilgileri formlarına ihtiyaç vardır.
Bu formlar, müşterilerin iletişim bilgilerinin kısa sürede alınmasına yardımcı olur. CRM formuna eklenirler.
Canlı Sohbet’te müşteri iletişim formunu etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabileceğiniz gibi, bu formu müşterinin ilk mesajından sonra veya müşteri görüşmeye başlamadan önce göstermeyi de yapılandırabilirsiniz.
NOT: Karşılama formu yalnızca Canlı Sohbet kanalında desteklenir .
İletişim Merkezi > Web sitesi widget‘ı > Kanalı Aç > Yapılandır > Otomatik İşlemler‘e gidin.
Canlı sohbette iletişim bilgilerini istemek için CRM formunu kullan onay kutusunu işaretleyin . Varsayılan olarak, seçenek etkindir.
Ek olarak, Bitrix24’ünüzdeki aktif CRM formları listesinden belirli bir CRM formunu ve bu formun nasıl gösterileceğini seçebilirsiniz.
Müşterinin ilk mesajını bekleyin – müşteri sohbetteki ilk mesajı yazar, ardından CRM formu gönderilir. Bu, varsayılan bir değişkendir.
Konuşmadan önce – müşteri, formu doldurana kadar sohbete yazamaz.
Bitrix24‘te, karşılama formunun önceki işlevleriyle uyumluluk için açık kanallarla kullanım için önceden ayarlanmış bir CRM formu İletişim bilgileri formu vardır . CRM > CRM formlarında bulabilirsiniz .
Önceden ayarlanmış iletişim bilgileri formu dört alandan oluşur:
Varsayılan form silinemez, ancak içindeki alan grubunu devre dışı bırakabilir veya değiştirebilirsiniz.
Müşteri Canlı Sohbete yazar.
Müşterinin ilk mesajını bekle seçeneği etkinleştirildiyse, form müşterinin ilk mesajından hemen sonra görünecektir.
Görüşmeden önce seçeneği etkinleştirilirse, müşteri görüşmeye başlar başlamaz form görünür.
Müşterinin forma girilen tüm iletişim bilgileri sohbette görüntülenecektir.
Formdaki bilgilerin aynısı CRM öğesi formunda kaydedilir.
CRM form ayarlarında, CRM’de hangi öğelerin oluşturulacağını belirleyebilirsiniz: potansiyel müşteriler, ilgili kişiler, anlaşmalar ve ilgili kişiler, teklifler ve ilgili kişiler.
CRM modunu basitten klasiğe veya tam tersine değiştirirseniz, CRM form ayarları değişmeyecektir. Bunları manuel olarak değiştirmelisiniz.
Bitrix24 pencere öğesi, harici sistemlerden ek veriler almanızı sağlar. Örneğin müşteri iletişim bilgilerini faturalandırma sisteminden widget’a gönderebilirsiniz.
Widget’a müşterinin adı veya adı + e-postası verildiyse, Formu göster seçeneği etkinleştirilmiş olsa bile CRM formunun otomatik olarak gösterilmesi devre dışı bırakılır.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.