linkedin
Bitrix24 Açık Kanallarında Yeni CRM Formları

Bitrix24 Açık Kanallarında Yeni CRM Formları

Açık Kanal sohbetindeki CRM formları güncellendi . Artık yalnızca Canlı Sohbet’te müşteri iletişim formunu etkinleştiremez (devre dışı bırakamazsınız), ayrıca herhangi bir CRM formunu müşterinin Açık Kanal sohbetine veya Satış Merkezi aracılığıyla gönderebilirsiniz.

Canlı Sohbet’te CRM iletişim bilgileri formu. Canlı Sohbet’te müşteriyi tanımlamak için iletişim bilgileri formu gereklidir. Bu tür formlar, müşterilerin iletişim bilgilerinin kısa sürede yakalanmasına yardımcı olur.

Açık Kanallarda CRM formları

Açık Kanal sohbetindeki CRM formları güncellendi. Artık Canlı Sohbet‘te müşteri iletişim formunu etkinleştirip devre dışı bırakabileceğiniz gibi, Açık Kanal sohbetinde veya Satış Merkezi aracılığıyla müşteriye herhangi bir CRM formu da gönderebilirsiniz.

iletişim bilgileri içeren karşılama formu
Daha önce , müşteri Canlı Sohbet pencere öğesiyle iletişim kuruyordu ve ilk mesajdan sonra bir iletişim bilgileri formu görüntüleniyordu. Bu form özelleştirilemez veya devre dışı bırakılamaz.

Şimdi Açık Kanallar ayarları sekmesinde yeni bir Otomatik Eylemler bloğu belirdi.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Ek Seçenekler

Canlı Sohbet‘te CRM karşılama formunu etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir, herhangi bir aktif CRM formunu seçebilir ve müşteriye görüntülenmesi gereken anı ayarlayabilirsiniz: konuşmadan önce veya sohbetteki ilk mesajdan sonra.

Açık Kanal sohbetinde CRM formu

Bu yeni özellik, Açık Kanal sohbetlerinde zaten sizin için kullanılabilir. Bir müşteri ile iletişim kurarken herhangi bir aktif CRM formunu Açık Kanal sohbetine gönderebilirsiniz.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

CRM Formlarını Seçin

Form Canlı Sohbet’e gönderilirse, CRM formu doğrudan sohbette görünecektir. Diğer Açık Kanallarda müşteriye kısa link gönderilecektir. Üzerine tıklayarak, müşteri formu doldurabilecektir.

CRM formlarını Satış Merkezi aracılığıyla gönderin

Önceden , Satış Merkezi’nin CRM formlarını işlemek için kendi komut dosyası vardı: CRM formunu yalnızca sohbette doldurduktan sonra bir bağlantı oluşturuldu.

Artık Satış Merkezi aracılığıyla CRM formları göndermek, Açık Kanal sohbetlerindeki hoş geldiniz CRM formlarıyla aynı şekilde ilerliyor. Müşteri formu doldurduğunda bilgiler chatte gösterilir ve CRM elemanları oluşturulur.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Doldurulmuş Form

Canlı Sohbet’te CRM iletişim bilgileri formu

Canlı Sohbet’te müşteriyi tanımlamak için iletişim bilgileri formlarına ihtiyaç vardır.

Bu formlar, müşterilerin iletişim bilgilerinin kısa sürede alınmasına yardımcı olur. CRM formuna eklenirler.

Canlı Sohbet’te müşteri iletişim formunu etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabileceğiniz gibi, bu formu müşterinin ilk mesajından sonra veya müşteri görüşmeye başlamadan önce göstermeyi de yapılandırabilirsiniz.

NOT: Karşılama formu yalnızca Canlı Sohbet kanalında desteklenir .

Bir iletişim formu nasıl etkinleştirilir ?

İletişim Merkezi > Web sitesi widget‘ı > Kanalı Aç > Yapılandır > Otomatik İşlemler‘e gidin.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Ayarlar

Canlı sohbette iletişim bilgilerini istemek için CRM formunu kullan onay kutusunu işaretleyin . Varsayılan olarak, seçenek etkindir.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Yapılandırma

Ek olarak, Bitrix24’ünüzdeki aktif CRM formları listesinden belirli bir CRM formunu ve bu formun nasıl gösterileceğini seçebilirsiniz.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Ek Seçenekler

Müşterinin ilk mesajını bekleyin – müşteri sohbetteki ilk mesajı yazar, ardından CRM formu gönderilir. Bu, varsayılan bir değişkendir.
Konuşmadan önce – müşteri, formu doldurana kadar sohbete yazamaz.

Önceden ayarlanmış CRM formu

Bitrix24‘te, karşılama formunun önceki işlevleriyle uyumluluk için açık kanallarla kullanım için önceden ayarlanmış bir CRM formu İletişim bilgileri formu vardır . CRM > CRM formlarında bulabilirsiniz .

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Mevcut Formlar

Önceden ayarlanmış iletişim bilgileri formu dört alandan oluşur:

  • İlk adı
  • Soy isim
  • Telefon
  • e-posta

 

Varsayılan form silinemez, ancak içindeki alan grubunu devre dışı bırakabilir veya değiştirebilirsiniz.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Form Alanları

Nasıl çalışır

Müşteri Canlı Sohbete yazar.

Müşterinin ilk mesajını bekle seçeneği etkinleştirildiyse, form müşterinin ilk mesajından hemen sonra görünecektir.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Karşılama Formu

Görüşmeden önce seçeneği etkinleştirilirse, müşteri görüşmeye başlar başlamaz form görünür.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Tanıtım Formu

Müşterinin forma girilen tüm iletişim bilgileri sohbette görüntülenecektir.

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

Açık Kanal

Formdaki bilgilerin aynısı CRM öğesi formunda kaydedilir.

 

Bitrix24-Açık-Kanallarında-Yeni-CRM-Formları

İletişim

CRM form ayarlarında, CRM’de hangi öğelerin oluşturulacağını belirleyebilirsiniz: potansiyel müşteriler, ilgili kişiler, anlaşmalar ve ilgili kişiler, teklifler ve ilgili kişiler.

CRM modunu basitten klasiğe veya tam tersine değiştirirseniz, CRM form ayarları değişmeyecektir. Bunları manuel olarak değiştirmelisiniz.

Widget’a veri ekleyin

Bitrix24 pencere öğesi, harici sistemlerden ek veriler almanızı sağlar. Örneğin müşteri iletişim bilgilerini faturalandırma sisteminden widget’a gönderebilirsiniz.

Widget’a müşterinin adı veya adı + e-postası verildiyse, Formu göster seçeneği etkinleştirilmiş olsa bile CRM formunun otomatik olarak gösterilmesi devre dışı bırakılır.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.