Etkili ve bütünleşik bir işbirliği platformu olan ücretsiz CRM yazılımı Bitrix24’ün ekipler için gerçek zamanlı iletişim araçları mevcuttur. Gerçek zamanlı ve çevrimiçi iletişim sağlayan Bitrix24 sadece ücretsiz CRM ya da canlı sohbet programı değildir.
Bitrix24, satış temsilcilerinizin birbirleriyle veya müşterileriyle etkin bir biçimde işbirliği yapmasını sağlayan sesli ve görüntülü aramaları destekleyen dahili sohbet sistemi ile birlikte gelir. Bitrix24 çevrimiçi bir sohbet programının yanı sıra sosyal medya, e-posta, telefon görüşmeleri ve diğer iletişim araçları için açık kanallar sunar.
Çalışanlar arasında, çalışan-yönetici arasında ve müşterilerle anlık iletişim kurmak için Bitrix24 oldukça ideal ve avantajlı bir alternatif olarak değerlendirilebilir.
Bitrix24’ün çevrimiçi sohbet kanalı kullanıcılar için pek çok işlevsel özelliği bir arada sunuyor. Bitrix24 mobil ve masaüstü uygulaması ile gerçek zamanlı iletişimi sadece bir dokunuşla, istediğiniz yerden ve istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Bitrix24’ün mobil uygulaması ile sosyal intranetinize her yerden erişim sağlayabilir, sesli ve görüntülü aramalar yapabilirsiniz.
Bitrix24, iş sürecine dahil olan iş ortakları, müşteriler, bayiler ve daha pek çok kanal ile iletişim kurmak için anlık mesajlaşma uygulaması sunar. Son konuşma listelerini bulabilir ve kişileri kolayca arayabilirsiniz.
Bitrix24’te birden fazla kişiyi tek bir yerde sohbet etmeye davet edebilirsiniz. Katılımcılar sosyal intranetten ya da extranetten sohbet gruplarınıza erişim sağlayabilirler. Sohbetler isimlendirilebilir ve kullanıcının sohbet geçmişine kaydedilir.
Sesli ve görüntülü arama servislerini sorunsuz biçimde kullanmak için harici iletişim servislerinin Bitrix24 ile değiştirilmesi gerekmektedir. Tek seferde video konferans grubuna 4 kullanıcı erişebilir.
Bitrix24, internet hızından bağımsız olarak kullanıcılara HD kalitesi sunar. Video konferans bilgisayarlar, tabletler ve akıllı telefonlar tarafından da desteklenir. Daha da önemlisi Bitrix24 konferans görüşmeleri sırasında grafikler, görüntüler, projeler ve daha fazla dokümanı göstermek ya da açıklamak için ekran görüntüsü paylaşmanıza olanak sağlar.
Bitrix24 kullanıcıları aşağıda yer alan birkaç farklı durumdan birine sahip olabilirler;
Çevrimiçi (Online) :
Bu durum, kullanıcının Bitrix24 hesabına giriş yaptığında ve uzakta olmadığında otomatik olarak görüntülenebilir. Ayrıca ‘çevrimiçi’ durumu elle seçilebilir.
Dışarda (Online) : Kullanıcının çevrimiçi olduğunu ancak bilgisayardan uzakta olduğunu belirtir. Bu durum manuel olarak seçilebilir.
N Dakika Uzakta (Away For N Minutes) :
Kullanıcı bu durumda çevrimiçi olmasına rağmen belirli bir süre (boyunca hiçbir işlem yapmadığında otomatik olarak görüntülenir. Bu durum yalnızca Bitrix24 masaüstü uygulaması başlatıldığında görüntülenebilir.
Mobil Uygulama:
Kullanıcı çevrim içi ve Bitrix24 Mobil uygulamasını kullanıyorsa bu durum otomatik olarak görüntülenecektir. Bu durum mobil uygulamayı kapattıktan sonra 3 dakika boyunca görüntülenir.
Rahatsız Etmeyin:
Kullanıcı çevrimiçi olmasına rağmen, yeni iletiler ile ilgili bildirim almaz. Bu durum manuel olarak seçilebilir. Ancak birisi kullanıcıdan mesajda bahsederse, kullanıcı bu bildirimi alır.
İzinli:
Kullanıcının belirtilen tarihe kadar izinli olduğunu gösterir. Bu durum otomatik olarak belirlenir ve sadece izin durumu devamsızlık tablosuna eklenirse görüntülenebilir.
Çevrimdışı:
Kullanıcının çevrimdışı olduğunda görüntülenir. Bununla birlikte kullanıcının en son ne zaman çevrimiçi olduğu da görünür.
Konuşma listesinin altında bulunan kısımdan mevcut durumunuzu değiştirebilirsiniz.
Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz, danışmanlık, eğitim, özelleştirme ve yapılandırma hizmeti almak istediğiniz her konuda Bitrix24 Türkiye Gold Partner İş Ortağı GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz. CRM Türkiye ve uluslar arası hizmetlerimiz ile memnun müşterilerimizin sayısı her gün artıyor. Siz de iş süreçlerinizi kolaylaştırmak, çalışan verimliliğini ve karlılığı artırmak için geç kalmayın!