linkedin
Globalnet
Bitrix24 CRM Analytics’te Satış Planı

Bitrix24 CRM Analytics’te Satış Planı

Satış hedeflerinin belirlenmesi, satış ekibinin başarıya ulaşmasında oldukça etkilidir. Satış hedeflerini oluşturmak hem satış ekiplerini motive eder hem de artan kazançlar elde etmenize yardımcı olur. Bitrix24 CRM Analytics, satış temsilcilerinin her biri için satış hedefleri belirlemenize yardımcı olur. Bununla birlikte gelişmeleri incelemek için de bir satış planı sunar.

Bitrix24’te satış hedefini tercih edebilir ve belli bir zaman aralığında kazanılması ya da gerekli satış hacmi olarak ayarlanması gereken fırsatları girebilirsiniz.

Hedef dönemini ay veya yıl olarak seçebilir; kısa ya da uzun ölçekte küresel bir plan oluşturabilirsiniz. Bitrix24’te satış hedeflerine erişim izinlerini de yapılandırabilirsiniz.

Bu yapılandırmayı gerçekleştirmek için CRM Analytics bölümünden; Satış-satış planı ve satış hedefi seçeneklerini izleyebilirsiniz.

Bu seçenek sadece CRM+, Standart ve Profesyonel plan aboneleri tarafından kullanılabilir.

bitrix24 crm analyticste satis plani icerik

Satış Planlaması Neden Önemlidir?

Hangi sektörde faaliyet gösterirse göstersin küçük ya da büyük her işletmenin, şirketin planlama yapmadan başarıya ulaşması mümkün değildir. Satış planlaması şirketler için hayati önem arz eden konulardan birisidir.

Satış planlaması önemlidir çünkü;

– Ortaya çıkabilecek riskleri önceden görmenize yardımcı olur.

– Ürün ya da hizmetlerin mevcut durumunu, hedefini, hedefe nasıl gideceğini belirlemenize yardımcı olur. Böylece pazarlama sürecinin yönetimini daha kolay bir hale getirir.

Satış planlaması bir ürünün farklı pazarlarda sunulmasına da imkan sağlar.

Başarılı bir satış planı;

– Kapsamı açık ve net olarak belirlenmesi,

– İşletme, ürün ve gelir hedefleri tanımlanması,

– Önceki dönemlere ait performans değerlendirmesi,

– Pazar, rakip ve sektör analizi yapılması,

– Bireyler ve ekipler için eylem planlaması yapılması,

– Performans izleme ve raporlama gibi aşamaları içerisinde barındırmalıdır.

Satış Planının Sağladığı Avantajlar

Doğru ve hedefler göz önünde bulundurularak hazırlanmış bir satış planı şirketler için pek çok fayda sağlayabilir.

– Satış planı ile bir işletme satış hedef kümesi tanımlayabilirsiniz.

– Hedef kitlesine ve pazara yönelik uygun stratejiler belirleyebilirsiniz.

– Satış ekibi için satış taktikleri belirleyebilirsiniz.

– Satış planı ile satış ekibini aktifleştirebilir, motivasyonunu yükseltebilirsiniz.

– Hedeflere ulaşmak için atılması gereken adımları belirleyebilir ve bu doğrultuda bütçe planlaması yapabilirsiniz.

– Hedefleri düzenli aralıklar ile gözlemleyebilir ve satış yaklaşımlarını geliştirebilirsiniz.

Bir satış planı oluşturmak, hedeflere ulaşmak ve satışları artırmak için hemen Bitrix24 CRM kullanmaya başlayabilirsiniz. Bitrix24 ile iş süreçleri yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve satış yönetimi çok kolay!

Bitrix24 ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitim, destek ve danışmanlık hizmeti almak için GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Sigma Expo Group İstanbul Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Bitrix24: İşletmenizi Başarıya Taşıyan Nihai Çalışma Alanınız

Yapay Zekâ Destekli Bitrix24 CRM ile İşinizi ve Satışlarınızı Hızlandırın

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.