Bitrix24 CRM’de e-posta kampanyalarıyla çalışırken e-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını gerçekten takip edebileceğinizi biliyor muydunuz?
CRM-Pazarlamada e-posta kampanyalarıyla çalışırken aşağıdaki seçenekleri yapılandırabilirsiniz:
NOT: Bazı ülkelerde e-posta okumaları ve bağlantı tıklamalarını izleme konusunda sınırlamalar vardır. Bu nedenle, bu seçenek bu tür ülkeler için varsayılan olarak devre dışı bırakılacaktır.
NOT: Kullanıcıları istenmeyen e-postalardan korumak ve markanıza olan müşteri sadakatini artırmak için postalar için onay alma yöntemi kullandık. Bazı ülkelerde yerel yasalara göre bu özellik varsayılan olarak etkindir ve devre dışı bırakılamaz.
Seçenekleri etkinleştirmek için CRM Pazarlama > Diğer > Ayarlar‘a gidin .
Sayfayı aşağı kaydırın ve seçenekleri açın.
ÖNEMLİ: Belirli bir e-posta kampanyası için E-posta okumalarını takip et ve Haber bülteni onayı gerektir seçeneklerini de etkinleştirebilirsiniz . Bunu yapmak için, posta ayarlarında Diğer‘i tıklayın ve seçenekleri etkinleştirin.
Seçeneği etkinleştirdikten sonra, veriler toplanmaya başlayacaktır. Bilgiyi İstatistikler sütununda bulabilirsiniz .
Ayrıntılı kampanya istatistiklerini görmek için Görünümler veya Tıklamalar’ı tıklayın .
Alıcılar sekmesinde , kampanyanın durumunu takip edebilirsiniz: e-postayı kim aldı, okudu ve bağlantıya tıkladı.
Haber bülteni onayı iste seçeneğini etkinleştirdikten sonra , listeden haber bültenini almak için Onay’ı seçmeniz gerekecektir . Bitrix24’te tipik bir onay metni seçebilir veya kendi metninizle bir e-posta gönderebilirsiniz.
İlk haber bülteninizi gönderdiğinizde, müşteriler onları kaydolmaya davet eden bir e-posta alacaklardır. Kullanıcılar posta almayı kabul ederse, teknik postayı bir promosyon postası takip edecektir.
CRM pazarlama yoluyla gönderdiğiniz haber bültenleri, yalnızca bunları almayı kabul eden müşterilere gönderilecektir. Tüm izinleri , Alınan izinler listesinde bulabilirsiniz .
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.