linkedin
Globalnet
Bitrix24 CRM Pazarlama ile E-posta Okumalarını ve Bağlantı Tıklamalarını İzleyin

Bitrix24 CRM Pazarlama ile E-posta Okumalarını ve Bağlantı Tıklamalarını İzleyin

Bitrix24 CRM’de e-posta kampanyalarıyla çalışırken e-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını gerçekten takip edebileceğinizi biliyor muydunuz?

  • E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını takip edin  – bu seçeneği, e-postanızı kaç müşterinin okuduğunu ve bağlantılara kimlerin tıkladığını öğrenmek için kullanın.
  • Bülten almak için onay verin  – müşterilerinize kaydolma e-postaları göndermek için bu seçeneği kullanın. İlk postanızı göndermeden önce, henüz kaydolmamış olan müşteriler, postaları etkinleştirmelerini isteyen bir e-posta alacaklardır.

 

CRM pazarlamasında e-posta okumaları ve bağlantı tıklamaları takibi

CRM-Pazarlamada e-posta kampanyalarıyla çalışırken aşağıdaki seçenekleri yapılandırabilirsiniz:

  • E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını takip edin – bu seçeneği, e-postanızı kaç müşterinin okuduğunu ve bağlantılara kimlerin tıkladığını öğrenmek için kullanın.

NOT: Bazı ülkelerde e-posta okumaları ve bağlantı tıklamalarını izleme konusunda sınırlamalar vardır. Bu nedenle, bu seçenek bu tür ülkeler için varsayılan olarak devre dışı bırakılacaktır.

  • Bülten almak için onay verin – müşterilerinize kaydolma e-postaları göndermek için bu seçeneği kullanın. İlk postanızı göndermeden önce, henüz kaydolmamış olan müşteriler, postaları etkinleştirmelerini isteyen bir e-posta alacaklardır.

NOT: Kullanıcıları istenmeyen e-postalardan korumak ve markanıza olan müşteri sadakatini artırmak için postalar için onay alma yöntemi kullandık. Bazı ülkelerde yerel yasalara göre bu özellik varsayılan olarak etkindir ve devre dışı bırakılamaz.

E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını izle ve haber bülteni seçeneklerini kabul etme nasıl etkinleştirilir?

Seçenekleri etkinleştirmek için CRM Pazarlama > Diğer > Ayarlar‘a gidin .

E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını izle ve haber bülteni seçeneklerini kabul etme nasıl etkinleştirilir?

Ayarlar

Sayfayı aşağı kaydırın ve seçenekleri açın.

E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını izle ve haber bülteni seçeneklerini kabul etme nasıl etkinleştirilir?

Sınırlar

ÖNEMLİ: Belirli bir e-posta kampanyası için E-posta okumalarını takip et ve Haber bülteni onayı gerektir seçeneklerini de etkinleştirebilirsiniz . Bunu yapmak için, posta ayarlarında Diğer‘i tıklayın ve seçenekleri etkinleştirin.

E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını izle ve haber bülteni seçeneklerini kabul etme nasıl etkinleştirilir?

Daha Fazla Sekme

 

E-posta okumalarını ve bağlantı tıklamalarını izle ve haber bülteni seçeneklerini kabul etme nasıl etkinleştirilir?

Kampanya Ayarla

E-posta takibi nasıl çalışır?

Seçeneği etkinleştirdikten sonra, veriler toplanmaya başlayacaktır. Bilgiyi İstatistikler sütununda bulabilirsiniz .

E-posta takibi nasıl çalışır?

İstatistik

Ayrıntılı kampanya istatistiklerini görmek için Görünümler veya Tıklamalar’ı tıklayın .

E-posta takibi nasıl çalışır?

Görüntüleme Tıklamaları

 

E-posta takibi nasıl çalışır?

Kampanya İstatistikleri

Alıcılar sekmesinde , kampanyanın durumunu takip edebilirsiniz: e-postayı kim aldı, okudu ve bağlantıya tıkladı.

E-posta takibi nasıl çalışır?

Alıcı Sekmesi

 

E-posta takibi nasıl çalışır?

Alıcılar

Bülten alma izni nasıl çalışır?

Haber bülteni onayı iste seçeneğini etkinleştirdikten sonra , listeden haber bültenini almak için Onay’ı seçmeniz gerekecektir . Bitrix24’te tipik bir onay metni seçebilir veya kendi metninizle bir e-posta gönderebilirsiniz.

Bülten alma izni nasıl çalışır?

Zorunlu Onay

İlk haber bülteninizi gönderdiğinizde, müşteriler onları kaydolmaya davet eden bir e-posta alacaklardır. Kullanıcılar posta almayı kabul ederse, teknik postayı bir promosyon postası takip edecektir.

CRM pazarlama yoluyla gönderdiğiniz haber bültenleri, yalnızca bunları almayı kabul eden müşterilere gönderilecektir. Tüm izinleri , Alınan izinler listesinde bulabilirsiniz .

Bülten alma izni nasıl çalışır?

Elde Edilen Onaylar

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Yapay Zekâ Destekli Bitrix24 CRM ile İşinizi ve Satışlarınızı Hızlandırın

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.