linkedin
Bitrix24 CRM Programında Bildirim Merkezi

Bitrix24 CRM Programında Bildirim Merkezi

Görevler, projeler, çalışma grupları, müşteri ilişkileri gibi iş süreçleri çalışanların yoğun bir hal almasına neden olabilir. Bu durumlarda bildirimler ekiplerin çalışma süreçlerindeki en son yapılmış olan değişiklikleri ya da güncellemeleri takip etmelerine yardımcı olur.

Kullanıcılar kendisinden bahsedildiğinde ya da dahil olduğu bir çalışma/proje grubunda herhangi bri mesaj, yorum, Etkinlik akışı yayını, görevi hakkında bildirim alabilirler.

Bitrix24 bildirim merkezi yeni mesajlar, görevler, çalışma gruplarına ya da projelere davetler, iletilere verilen yorum ve tepkiler, hesabınızdaki diğer değişiklikler ile ilgili bildirimleri gösterir. Böylece tüm ekipler en son güncellemelerden, alınan kararlardan, oluşturulan görev ya da projelerden haberdar olmuş olur.

Bitrix24 CRM programındaki yeni bildirimler, masaüstü sürümünün sağ üst köşesinde yer alır. Mobil CRM kullanıyorsanız da mobil uygulamanızın bildirimler bölümünde yeni bildirimleri görebilirsiniz.

Eğer daha eski bildirimleri görmek isterseniz “Diğer Bildirimler” seçeneğini tıklayabilirsiniz.

Dilerseniz bildirimleri yapılandırabilir ya da geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz.

bitrix24 bildirimler

Bitrix24 İle İş Süreçlerini Takip Etmek Çok Kolay

İş süreçlerini, görevlerde, gruplarda ya da projelerde gerçekleştirilen son güncellemeleri takip etmek işlerin zamanında bitirilmesinde son derece önemlidir. Bir CRM programı olmanın ötesinde iş süreçleri yönetimi programı da olan Bitrix24 araç ve özellikleri ile takibi, denetimi, oto kontrolü sağlar.

İş yerinde dahil olduğunuz bir proje, görev ya da herhangi bir konuda yorum yapıldığında, değişiklik ya da güncelleme yapıldığında Bitrix24’ün bildirim merkezi sayesinde bunları takip edebilirsiniz.

Bitrix24 işte verimliliği ve karlılığı artırmada, müşteri ilişkilerini geliştirmede birleşik ve bütünleşik işbirliği platformudur.

Siz de Bitrix24 ile iş süreçlerinizi kolaylaştırmak, verimliliğinizi artırmak, işlerinizi istediğiniz her yerden her zaman yönetebilmek için GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz. GLOBALNET Bitrix24 lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitimi destek ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. İş takip programı ücretsiz Bitrix24 kullanmak için geç kalmayın!

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.