linkedin
Bitrix24 CRM ve Müşteri Takip Programı

Bitrix24 CRM ve Müşteri Takip Programı

Müşteri takip programı ücretsiz araçları ile Bitrix24 son derece işlevsel bir iş birliği platformudur.

Bitrix24; CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, proje yönetimi, takvimler ve çok daha fazlası dahil olmak üzere ekibiniz için işbirliği, iletişim ve yönetim araçları sunar. İş süreçlerini ve müşteri ilişkilerini Bitrix24 ile tek bir yerden yönetmek çok kolay!

Müşteri ilişkileri yönetimi ve satış takibi her işletmenin en çok önem verdiği ya da önem vermesi gerektiği konular arasında yer alır. Özellikle işletmeniz büyümeye, gelişmeye başladığında, müşterileriniz hakkındaki önemli bilgileri takip ettiğinizden ve bu bilgilere her an ulaşabileceğinizden emin olmak istersiniz.

Bitrix24 müşterilerinize ait verileri güvenilir bir biçimde saklamanıza ve istediğiniz zaman ulaşmanıza yardımcı olur. Böylece müşterinizle olan ilişkilerinizi iyileştirebilir ve potansiyel müşterilerinizi daimi müşterileriniz haline getirebilirsiniz.

Bitrix24 Müşteri takip programı ile;

– Daha az potansiyel müşteri kaybedersiniz.

– Pazarlama hedeflerinizi belirlerken müşterilerinizin talep ve istekleri doğrultusunda hareket edersiniz.

– Mobil olarak da verilerinize istediğiniz her yerden ulaşmaya devam edebilirsiniz.

– Karlılığı ve verimliliğinizi artırabilirsiniz.

Bitrix24 sadece bir müşteri takip programı değil, iş süreçlerinizi yönetmenize ve takip etmenize yardımcı araçlar ve çözümler de sunar.

Bitrix24 Müşteri Takip Programı Ne İşe Yarar?

Bitrix24 müşteri takip programı ve araçları ile neler yapabileceğinizi biliyor musunuz?

  1. Müşteri veritabanı oluşturabilirsiniz.

Bitrix24’ün ideal müşteri takip sistemi üzerinden sizden ürün ya da hizmet satın alan her bir kişiyi takip edebilirsiniz. Mevcut müşterilerin ve potansiyel müşterilerin verilerine ulaşmak hem pazarlama faaliyetlerini belirlemede hem de satışları, karlılığı artırmada çok önemlidir. Her işletme kaç müşterisi olduğuna ve müşterileri ile ilgili önemli verilere her an ulaşmak ister.

  1. Bitrix24 satış takibi sağlar.

Satış takibi, müşteri takibinden daha farklıdır. Ancak Bitrix24 CRM çözümleri her ikisini de izlemenize yardımcı olur. Yani Bitrix24’te sadece müşteri takibi değil, sipariş takibi de yapabilirsiniz. Örneğin müşterinize yapılan tüm satışların doğru ve eksiksiz bir kaydına sahip olabilirsiniz. Birden fazla satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerinizle ilgili bir karmaşa yaşamazsınız.

  1. Müşteri segmentasyonu oluşturabilirsiniz.

Müşteri verilerinizi belirli kategorilere göre düzenlemek çok önemlidir. Örnek vermek gerekirse; X ürünü alan müşteriler, Türkiye İstanbul İli müşterileri, son 3 ay içerisinde satın alma işlemi yapan müşteriler vb. gibi örnekler çoğaltılabilir. Bitrix24 CRM programında çok kolay bir şekilde müşteri segmentleri oluşturabilirsiniz. Ve sadece bir tıkla bu verilere ulaşabilirsiniz.

  1. Pazarlama kampanyalarınız için Bitrix24 müşteri takip programını kullanabilirsiniz.

Müşteri takip sistemi, sizden ürün ya da hizmet satın almayı bırakan müşterileri tanımlamayı kolaylaştırır. Etkin olmayan müşterileri belirleyebilir ve daha sonra yeniden etkinleştirme kampanyaları üretebilirsiniz. Mevcut müşterilerinize daha fazla ürün satmak ya da tanıtım yapmak için Bitrix24’ü kullanabilirsiniz.

  1. Müşteri memnuniyeti için Bitrix24 ideal platform olabilir.

Hiç şüphesiz bir işletmenin başarılı olması için sadece satış yapması yeterli değildir. Müşterilerinizin sunduğunuz ürün ya da hizmetten memnun olup olmadıkları da çok önemlidir.

Dünyanın en popüler müşteri izleme platformlarından biri olan Bitrix24’ü hemen denemek için geç kalmayın.

GLOBALNET, Bitrix24 Gold Partner İş Ortağıdır. Bitrix24 CRM demo, lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitim, destek ve danışmanlık talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.