linkedin
Bitrix24 CRM’deki İşlemlerde Otomasyon

Bitrix24 CRM’deki İşlemlerde Otomasyon

Bitrix24, CRM programı iş süreçlerinde otomasyon kuralları ve tetikleyiciler ile birlikte pek çok araç sunar.

İş süreçlerindeki işlemleri kullanarak CRM rutininizi otomatik bir hale getirebilirsiniz. Bitrix24 CRM içinde gerçekleştirebileceğiniz pek çok yararlı işlem mevcuttur. Yeni bir şirket ya da yeni bir kişi oluşturma, sorumlu kişiyi değiştirme, CRM verilerini alma, e-posta gönderme, arama ya da toplantı planlama, olası satış ya da yeni fırsat oluşturma bu işlemlerden sadece birkaçıdır.

Bitrix24 pazarlama ve satış otomasyonu için tetikleyiciler:

– Gelen e-posta, e-posta açma, bağlantı tıklama,

– Gelen arama,

– Web formu doldurma ve daha fazla tetikleyici.

Bitrix24 CRM otomasyon kuralları:

– E-posta, SMS, bildirim ya da anlık mesaj gönderme,

– Potansiyel bir müşterinin ya da bir fırsatın statüsünü değiştirme,

– Facebook, Google ya da Instagram’da hedefleme,

– Görev oluşturma,

– Takvime atama ve diğer kurallar.

Bitrix24 CRM otomasyonu kullanım alanları:

– Otomatik cevaplayıcılar,

-E-posta serileri,

– SMS ve e-posta ile randevu hatırlatıcılar,

– Otomatik potansiyel müşteri ve fırsat dağıtımı,

– Otomatik olarak potansiyel müşteri nitelendirme,

– Otomatik robot aramaları ve daha fazla kullanım alanı.

İş Süreçleri Otomasyonu (BPA) Neden Önemli?

İş süreci otomasyonu, tekrarlanan işlemleri daha kolay bir hale getirmek ve hataya açık manuel işlemleri ortadan kaldırmak için oldukça önemlidir.

CRM programları arasında sıklıkla tercih edilen ve kolay ara yüzü ile kullanıcıları memnun eden Bitrix24, iş süreçlerinizi ve CRM rutinlerinizi otomatik hale getirmenize yardımcı olur.

Bitrix24 otomasyon kuralları ile satış işlemlerinizi ve iş süreçlerinizi daha kolay, hızlı ve verimli bir biçimde takip edebilirsiniz.

Herhangi bir iş sürecinin otomatik hale gelmesi için parametrelerin doğru bir biçimde belirlenmesi gerekir. İş süreçleri belirlenirken yanlış yapılacak bir seçim şablonun karmaşık bir hal almasına neden olabilir.

Bitrix24 otomasyon kurallarını yapılandırmak, özelleştirmek, görev ve etkinlikleri otomatik hale getirmek için GLOBALNET’ten destek ve danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.