ADRES DEĞİŞİKLİĞİ >> Tekmer Ankara Ofis adresimiz için İLETİŞİM Sayfamıza gidiniz.

Bitrix24 CRM’deki İşlemlerde Otomasyon

Bitrix24 CRM’deki İşlemlerde Otomasyon

Bitrix24, CRM programı iş süreçlerinde otomasyon kuralları ve tetikleyiciler ile birlikte pek çok araç sunar.

İş süreçlerindeki işlemleri kullanarak CRM rutininizi otomatik bir hale getirebilirsiniz. Bitrix24 CRM içinde gerçekleştirebileceğiniz pek çok yararlı işlem mevcuttur. Yeni bir şirket ya da yeni bir kişi oluşturma, sorumlu kişiyi değiştirme, CRM verilerini alma, e-posta gönderme, arama ya da toplantı planlama, olası satış ya da yeni fırsat oluşturma bu işlemlerden sadece birkaçıdır.

Bitrix24 pazarlama ve satış otomasyonu için tetikleyiciler:

– Gelen e-posta, e-posta açma, bağlantı tıklama,

– Gelen arama,

– Web formu doldurma ve daha fazla tetikleyici.

Bitrix24 CRM otomasyon kuralları:

– E-posta, SMS, bildirim ya da anlık mesaj gönderme,

– Potansiyel bir müşterinin ya da bir fırsatın statüsünü değiştirme,

– Facebook, Google ya da Instagram’da hedefleme,

– Görev oluşturma,

– Takvime atama ve diğer kurallar.

Bitrix24 CRM otomasyonu kullanım alanları:

– Otomatik cevaplayıcılar,

-E-posta serileri,

– SMS ve e-posta ile randevu hatırlatıcılar,

– Otomatik potansiyel müşteri ve fırsat dağıtımı,

– Otomatik olarak potansiyel müşteri nitelendirme,

– Otomatik robot aramaları ve daha fazla kullanım alanı.

İş Süreçleri Otomasyonu (BPA) Neden Önemli?

İş süreci otomasyonu, tekrarlanan işlemleri daha kolay bir hale getirmek ve hataya açık manuel işlemleri ortadan kaldırmak için oldukça önemlidir.

CRM programları arasında sıklıkla tercih edilen ve kolay ara yüzü ile kullanıcıları memnun eden Bitrix24, iş süreçlerinizi ve CRM rutinlerinizi otomatik hale getirmenize yardımcı olur.

Bitrix24 otomasyon kuralları ile satış işlemlerinizi ve iş süreçlerinizi daha kolay, hızlı ve verimli bir biçimde takip edebilirsiniz.

Herhangi bir iş sürecinin otomatik hale gelmesi için parametrelerin doğru bir biçimde belirlenmesi gerekir. İş süreçleri belirlenirken yanlış yapılacak bir seçim şablonun karmaşık bir hal almasına neden olabilir.

Bitrix24 otomasyon kurallarını yapılandırmak, özelleştirmek, görev ve etkinlikleri otomatik hale getirmek için GLOBALNET’ten destek ve danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Yeni Bitrix24 ile Tanışın Daha Hızlı, Daha Akıllı ve Daha Çok Yönlü

Bitrix24 Yılbaşı İndirimi

Bitrix24 Siber Hafta Sonu Kampanyası (Sadece Bulut, Sadece Yeni Müşteriler İçin)

İŞ İLANI : “DENEYİMLİ SATIŞ YÖNETİCİLERİ ve SATIŞ TEMSİLCİLERİ”

Bitrix24 Webinar Daveti “WhatsApp entegrasyonu ile Müşteri Adayları Taleplerinin (Lead) Toplanması ve Anlaşma (Deal) Süreç Yönetimi.”

Yalnız Girişimciler İçin Düşük Bütçeli Ancak Etkili Pazarlama Stratejileri

Seyahat Acenteleri İçin İdeal Çözüm “Bitrix24”

Bitrix24’ün Proje Yönetimi Alanındaki Avantajları

Bitrix24 10/10 (On üzerinden On) İndirim Kampanyasını Duyurmaktan Son Derece Mutluyuz.

Adresler

Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir https://globalnet.com.tr/iletisim/

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80
+90 532 111 66 04
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.© GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.