linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 Desteği ile İrtibata Geçmeniz Gerekiyor mu? İşte Bilmeniz Gerekenler

Bitrix24 Desteği ile İrtibata Geçmeniz Gerekiyor mu? İşte Bilmeniz Gerekenler

Bitrix24’te yeni misiniz? Bitrix24 ile ilgili sorularınızın %95’i zaten Bitrix24 Bakım sayfasında SSS‘mızda yanıtlanmıştır.  Web seminerlerinde çeşitli konuları kapsar ve birçok dilde ücretsiz olarak sunulur. Youtube’daki kısa  yardım videoları veya daha uzun bir ürün demosunu izleyin. Bitrix24 Canlı Sohbet Desteği yalnızca ticari plan abonelerine sunulmaktadır . Lütfen yalnızca hesap yöneticilerinin destek ekibiyle iletişime geçebileceğini unutmayın.

SSS: Bitrix24 Desteği

Bitrix24 destek danışmanları hesabıma giriş yapabilir mi?

Hayır. Müşteri destek ekibi hesabınızda oturum açamaz (size Team Viewer aracılığıyla bağlanmayın ve sizi Skype veya telefon aracılığıyla aramayın). Destek ekibi, kullanıcı adınızı veya şifrenizi bilmiyor.

Doğrudan bir teknik destek uzmanıyla iletişime geçilebilir mi?

Tüm istekler önce müşteri hizmetleri ekibine gider. Gerektiğinde müşteri hizmetleri ekibimiz talebinizi doğrudan teknik desteğe iletecektir. Talebinizi gerektiğinde teknik destek ekibine iletebilmemiz için lütfen sorunuzu açık bir şekilde formüle edin.

Bulduğum hatanın düzeltildiğini nasıl anlarım?

Sorun giderildiğinde (hatalar veya diğer teknik sorunlar için) talebinizin numarasını içeren bir bildirim alacaksınız.

Özellik istekleri veya ürün geri bildirimi

Lütfen ürün geri bildirimlerinin bizim için önemli olduğunu ve Bitrix24 için yeni özellikler ve senaryolar önerebileceğinizi unutmayın. Ancak, destek ekibimizin önerinizin ne zaman yayınlanacağına/yayınlanıp yayınlanmayacağına dair herhangi bir bilgi sağlamadığını lütfen unutmayın. Her gün ileride değerlendirmek üzere düzinelerce ürün önerisi topluyoruz. Müşterilerimizin tüm isteklerini analiz ediyoruz, ancak en sık sorulan öneriler önce geliştirilecektir.

Bitrix24 müşteri destek ekibi hesabımı yapılandırabilir mi?

Bitrix24 destek ekibi, hesapları yapılandırmaz veya özelleştirmez, iş akışları tasarlamaz veya uygulama geliştirmez. Lütfen bölgenizdeki Bitrix24 sertifikalı GLOBALNET iletişime geçin.

Bitrix24.Market uygulamasında bir hata olursa kim yardımcı olabilir?

Bitrix24.Market, Bitrix24 işlevselliğinizi genişletmek için kullanabileceğiniz 500’den fazla uygulamaya sahiptir. Bu uygulamalar, üçüncü taraf geliştiriciler tarafından geliştirilmiştir. Lütfen doğrudan uygulama geliştiricisiyle iletişime geçin (iletişim bilgileri, Marketplace’teki her uygulama için sağlanır).

Notlar

Mümkünse lütfen sorunu açıklayan ekran görüntüleri, videolar veya gifler ekleyin, bu, sorununuzu daha hızlı çözmemize yardımcı olacaktır.
Birkaç sorunuz varsa, bunları ayrı ayrı çözmeniz tercih edilir.

Müşteri hizmetleri ekibi yardımını derecelendirmeyi unutmayın. Geri bildirim bizim için önemlidir.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.