Stok Yönetimi, stoklardaki ürünleri yönetebileceğiniz, makbuzları, satış siparişlerini, transferleri ve iptalleri kaydedebileceğiniz yeni bir Bitrix24 aracıdır.
Envanter Yönetiminde makbuzlar, iptaller, transferler belgelenecek ve sistemde görüntülenecektir. Çalışanlar verileri çevrimiçi olarak girecek ve işinizi daha kolay kontrol edebileceksiniz.
CRM veya Çevrimiçi Mağaza bölümüne gidin ve Envanter sekmesini tıklayın. Bir sonraki sayfada Envanter Yönetimini Etkinleştir düğmesini tıklayın.
Ayarlar bölümünde Stok Yönetimi seçeneğini etkinleştirebilir / devre dışı bırakabilirsiniz.
Mevcut olarak Bitrix24‘teki ürünlerle çalışıyorsanız, Stok Yönetimini etkinleştirmek için geçerli stok bakiyelerini sıfırlamanız gerekir. Herhangi bir ürününüz yoksa veya sadece Bitrix24‘te çalışmaya başlarsanız, stok makbuzunu kullanarak ürünleri sisteme girebilirsiniz.
Eğer envanteri başka sistemlerde tutuyorsanız, Market uygulamalarının yardımıyla verileri içe aktarabilirsiniz.
Dört bölüm vardır: Envanter, Satış siparişleri, Transferler, İptaller.
Envanter Yönetimi Bitrix24 mobil uygulamasında mevcuttur. Oradaki belgelerle çalışabilirsin.
Bu konular hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.