İş yerlerinin günümüzde karşılaştığı başlıca güçlüklerden ve Bitrix24’ün bu güçlükleri aşmanıza nasıl yardımcı olabileceğinden söz ediyoruz. İletişim kesintilerinden tutun da çalışanların odaklanamamasına kadar aradığınız her şey burada!
Bitrix24 CRM’de kişileri ve şirketleri birleştirebileceğinizi biliyor muydunuz? Üstelik bu formlardaki bilgi farklı olsa bile. Unsurları birleştirmek için erişim izinlerini yapılandırmanız gerekiyor. Bu konuda daha fazla bilgi edinmek için lütfen makalemizi okuyun!
Dosyalarla çalışmanın mevcut olduğu tüm öğelerde yeni arayüz belirdi: CRM, Feed, Tasks, vb.
Neler Değişti
Eylem simgeleri büyüdü ve her biri imzalandı.
Dosya eklemek için, onları vurgulanan alana sürükleyip bırakın.
Ayarlarda belge düzenlemeye, fotoğraf kolajına izin verebilir veya yeni bir belge oluşturabilirsiniz.
Siz ve meslektaşlarınız yorumlarda fotoğraf kolajı oluşturabilirsiniz.
Doğrudan iletilerinizde docx, xlsx ve pptx dosyaları oluşturabilirsiniz. Düzenleyiciyi kapattığınızda, dosya otomatik olarak mesajınıza eklenecektir.
Mesaja eklediğiniz her dosyanın bir eylem menüsü vardır. Aşağıdaki seçeneklere sahiptir:
metin ekleme ve silme.
Proje yönetimi yaşam döngüsünü ve projeleri profesyonelce nasıl yöneteceğinizi öğrenin. CRM’in temellerini ve bundan nasıl fayda sağlayabileceğinizi öğrenin. Bunların hepsi ve daha fazlası için makalemizi okuyun!
Ücretsiz ve Temel planlarda müşteri adayları ile çalışıyor olsaydınız, artık bu CRM bölümüne erişemeyeceğiniz gerçeğiyle karşı karşıya kalacaktınız. Lakin müşterilerinizle çalışmaya devam etmek için olası satışları anlaşmalara dönüştürebilirsiniz. Müşteri adaylarında bulunan bilgiler ve anlaşmalar müşteri formlarına aktarılacaktır.
Potansiyel müşteriler nasıl dönüştürülür.
CRM > Deals tıklayın ve CRM Modu’nu seçin .
NOT: CRM modu Bitrix24 yöneticisi tarafından değiştirilebilir.
Bu konular hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.