Bitrix24 her büyüklükteki kurum, kuruluş ve işletme için geliştirilmiş bir iş birliği platformudur.
Bitrix24 ücretsiz CRM, görevler, doküman yönetimi, proje yönetimi, zaman ve devamsızlık yönetimi, iş süreçleri otomasyonu, faturalandırma, iş birliği, insan kaynakları yönetimi, e-posta pazarlaması, şirket ve kişisel ve şirket takvimi gibi neredeyse 35’in üzerinde işlevsel araç sunar. Bitrix24’ü bulutta ya da kendi sunucunuzda kullanabilirsiniz.
Bitrix24 Şirket yapısı içerisinde;
-Departmanlar için görsel oluşturucu,
-İzinler ve görünürlük ayarları.
-Çalışma grupları ve projeler,
-Her bölüm için ayrı intranetler bulunur.
Bitrix24, şirket içerisinde bulunan departmanlar, alt departmanlar, departman yöneticileri ile kuruluşunuzun hiyerarşisini temsil eden ve etkileşimli bir şema oluşturmanızı sağlayan organizasyon şeması aracı ile birlikte gelir. Bitrix24’te yapılandırılan organizasyon şeması, hangi çalışanın hangi konu ya da problemle en fazla ilgili olduğunu belirlemek için kullanılabilir.
Bitrix24 şirket organizasyon şeması içerisinde yer alan bilgiler Bitrix24 kurumsal portalının raporlama, görev delegasyonu, iş akışı gibi başka işlevlerine de eklenmiştir. Örneğin bölüm başkanları astlarına ait tüm görevleri görebilirler.
Bitrix24’te yer alan şirket yapısı esnek izin ve görünürlük sağlamak için kullanılır. Bu özellik, yeni işe alımlar için işlevsel olacaktır. Bir bölüme dahil olmakla intranetin belirli bölümlerine otomatik olarak ilgili kişi erişim sağlayabilecektir. Aynı şekilde, Etkinlik Akışında (Activity Stream) bir departman ele alınabilir ve dosyalara erişim, çalışma süresi ayarları gibi düzenlemeler departman düzeyinde gerçekleştirilebilir.
Şirket bilgileri organizasyon şemasına ek olarak resmi bilgiler, şirket misyonu ve vizyonu gibi şirket felsefesi, şirkete ait videolar ve fotoğraf galerileri Bitrix24’teki mevcut araçlar kullanılarak son derece kolay biçimde görüntülenebilir.
Bitrix24 yapısı, çalışma ve proje grupları oluşturmayı proje yönetim aracı olarak desteklemeyi sağlar. Bitrix24’te kurulan çalışma grupları küçük ekipleri ya da farklı departmanları güvenli bir alanda birleştirir. Oluşturulan gruplar açık ya da gizli olabilir.
Bitrix24, içerisinde oluşturulan her çalışma grubu için özel intranetler kullanılmasını mümkün kılar.
Bitrix24 müşterilerinizle, iş ortaklarınızla, uzaktan çalışanlarınızda, servis sağlayıcılarınızla iş süreçlerinizi yönetebilmeniz için extranet grupları oluşturmanızı destekler.
Extranet grupları ile Intranet çalışma gruplarının özellikleri aynıdır. Extranet grubunda yer alanlar tüm şirketin Intranet portal yapısını göremezler.
Her şirketin şubesi, bölümü ya da departmanı için ayrı bir kurumsal portalın başlatılmasını sağlayan çoklu bölmeli Intranet özelliği, Bitrix24 BizPace Enterprise versiyonunda mevcuttur. Pek çok şirket için son derece işlevsel olan bu özellik birden fazla ofisi ya da şubesi olan şirketler için idealdir.
Bu özellikte şubeler ve ana ofis ile entegrasyon sağlanır ve her şubenin kendisine ait intraneti bulunmaktadır.
Satıştan pazarlamaya, İnsan kaynakları yönetiminden müşteri ilişkileri yönetimine, profesyonel hizmetler otomasyonuna kadar iş süreçleri ile ilgili her konuyu kapsayan araçlara sahip olan Bitrix24’ü hemen kullanmaya başlamak için GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz.
GLOBALNET katma değerli hizmetleri ile Bitrix24 eğitim, destek, yapılandırma, özelleştirme talepleriniz için her an bizimle iletişime geçebilirsiniz. İnsan kaynakları, personel işleri, müşteri ilişkileri gibi süreçlerinizi Bitrix24’ün işlevsel araçları ile yönetirken size başarının keyfini çıkarın.