linkedin
Globalnet
Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

E-posta veya anlık mesajlaşma, müşterilerle ana iletişim kanallarından biri olmaya devam ediyor. Bu nedenle, müşterilerle doğrudan mobil CRM’den e-posta yoluyla iletişim kurma olanağını entegre edildi.  Masaüstü sürümde olduğu gibi, tüm yazışma geçmişi, iletişim kurduğunuz müşterinin dosyasına kaydedilecektir.

NOT: Bir posta kutusunu yalnızca web sürümünde bağlayabilirsiniz, ancak bu özellik yakında mobil uygulamada görünecektir.
Mobil CRM’de e-postaları okuyabilir, gönderebilir ve iletebilir, dosya ekleyebilir ve ayrıca e-postaların CRM‘den bağlantısını kaldırabilir ve spam’e gönderebilirsiniz.

Önemli: Bitrix24 mobil uygulamasında yalnızca CRM ile ilgili e-postalar görüntülenir.

Bir e-posta oluştur

CRM formu > Ayrıntılar veya Zaman Çizelgesi sekmesini açın, iletişim kanalları listesiyle düğmeyi tıklayın ve istediğiniz e-postayı seçin veya + düğmesini tıklayın ve Mesajı e-postayla gönder eylemini seçin.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Yeni E-posta penceresi açılır. E-postanın konusunu ve metnini girin. Gerekirse, bir kopyanın gönderileceği e-posta adresini belirtin. Ataç simgesine tıklayarak e-postaya dosya ekleyebilirsiniz.

Her şey hazır olduğunda Gönder‘i tıklayın .

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Giden E-Postalar

Zaman çizelgesinde giden bir e-posta göreceksiniz. Bu e-postayı açabilir veya bu e-postada, örneğin müşteriyi aramak ve ayrıntıları görüşmek üzere bir etkinlik planlayabilirsiniz.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Aktivite

Gelen bir e-posta ile yapılan işlemler

CRM varlık formunun zaman çizelgesinde gelen bir e-posta mesajı göreceksiniz. Onu açabilir, bir etkinlik planlayabilir veya okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Gelen e-postada aşağıdaki işlemleri kullanabilirsiniz: yanıtla, tümünü yanıtla ve ilet. Menü düğmesine tıklarsanız , e-postayı CRM’den çıkarabilir, spam olarak işaretleyebilir veya silebilirsiniz.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

Bitrix24 Hesabınız yok mu?

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

DeepSeek Nedir? DeepSeek AI’nin Özellikleri ve ChatGPT ile Farkları

Web Sitenizi Mobil Uyumlu Hale Getirin: Mobil SEO İpuçları ve Taktikleri

Restoranlar İçin Yapay Zeka Odaklı Pazarlama: Bitrix24 Çözümleri

Perakendecilikte Bitrix24 ile Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ali Uzun Şekercilik E-Ticaret Sitesi Yayında

E-ticarette Başarıyı Artıran Yapay Zeka Çözümleri

İş Dünyasında Yapay Zeka Destekli Asistanların Gücü

Bitrix24 YILBAŞI İNDİRİMİ Başladı!

Bitrix24 CYBER Weekend İNDİRİMİ : %44’e varan indirimler!

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.