E-posta veya anlık mesajlaşma, müşterilerle ana iletişim kanallarından biri olmaya devam ediyor. Bu nedenle, müşterilerle doğrudan mobil CRM’den e-posta yoluyla iletişim kurma olanağını entegre edildi. Masaüstü sürümde olduğu gibi, tüm yazışma geçmişi, iletişim kurduğunuz müşterinin dosyasına kaydedilecektir.
NOT: Bir posta kutusunu yalnızca web sürümünde bağlayabilirsiniz, ancak bu özellik yakında mobil uygulamada görünecektir.
Mobil CRM’de e-postaları okuyabilir, gönderebilir ve iletebilir, dosya ekleyebilir ve ayrıca e-postaların CRM‘den bağlantısını kaldırabilir ve spam’e gönderebilirsiniz.
Önemli: Bitrix24 mobil uygulamasında yalnızca CRM ile ilgili e-postalar görüntülenir.
CRM formu > Ayrıntılar veya Zaman Çizelgesi sekmesini açın, iletişim kanalları listesiyle düğmeyi tıklayın ve istediğiniz e-postayı seçin veya + düğmesini tıklayın ve Mesajı e-postayla gönder eylemini seçin.
Yeni E-posta penceresi açılır. E-postanın konusunu ve metnini girin. Gerekirse, bir kopyanın gönderileceği e-posta adresini belirtin. Ataç simgesine tıklayarak e-postaya dosya ekleyebilirsiniz.
Her şey hazır olduğunda Gönder‘i tıklayın .
Zaman çizelgesinde giden bir e-posta göreceksiniz. Bu e-postayı açabilir veya bu e-postada, örneğin müşteriyi aramak ve ayrıntıları görüşmek üzere bir etkinlik planlayabilirsiniz.
CRM varlık formunun zaman çizelgesinde gelen bir e-posta mesajı göreceksiniz. Onu açabilir, bir etkinlik planlayabilir veya okundu olarak işaretleyebilirsiniz.
Gelen e-postada aşağıdaki işlemleri kullanabilirsiniz: yanıtla, tümünü yanıtla ve ilet. Menü düğmesine tıklarsanız , e-postayı CRM’den çıkarabilir, spam olarak işaretleyebilir veya silebilirsiniz.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Hesabınız yok mu?