linkedin
Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

E-posta veya anlık mesajlaşma, müşterilerle ana iletişim kanallarından biri olmaya devam ediyor. Bu nedenle, müşterilerle doğrudan mobil CRM’den e-posta yoluyla iletişim kurma olanağını entegre edildi.  Masaüstü sürümde olduğu gibi, tüm yazışma geçmişi, iletişim kurduğunuz müşterinin dosyasına kaydedilecektir.

NOT: Bir posta kutusunu yalnızca web sürümünde bağlayabilirsiniz, ancak bu özellik yakında mobil uygulamada görünecektir.
Mobil CRM’de e-postaları okuyabilir, gönderebilir ve iletebilir, dosya ekleyebilir ve ayrıca e-postaların CRM‘den bağlantısını kaldırabilir ve spam’e gönderebilirsiniz.

Önemli: Bitrix24 mobil uygulamasında yalnızca CRM ile ilgili e-postalar görüntülenir.

Bir e-posta oluştur

CRM formu > Ayrıntılar veya Zaman Çizelgesi sekmesini açın, iletişim kanalları listesiyle düğmeyi tıklayın ve istediğiniz e-postayı seçin veya + düğmesini tıklayın ve Mesajı e-postayla gönder eylemini seçin.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Yeni E-posta penceresi açılır. E-postanın konusunu ve metnini girin. Gerekirse, bir kopyanın gönderileceği e-posta adresini belirtin. Ataç simgesine tıklayarak e-postaya dosya ekleyebilirsiniz.

Her şey hazır olduğunda Gönder‘i tıklayın .

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Giden E-Postalar

Zaman çizelgesinde giden bir e-posta göreceksiniz. Bu e-postayı açabilir veya bu e-postada, örneğin müşteriyi aramak ve ayrıntıları görüşmek üzere bir etkinlik planlayabilirsiniz.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Aktivite

Gelen bir e-posta ile yapılan işlemler

CRM varlık formunun zaman çizelgesinde gelen bir e-posta mesajı göreceksiniz. Onu açabilir, bir etkinlik planlayabilir veya okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Gelen e-postada aşağıdaki işlemleri kullanabilirsiniz: yanıtla, tümünü yanıtla ve ilet. Menü düğmesine tıklarsanız , e-postayı CRM’den çıkarabilir, spam olarak işaretleyebilir veya silebilirsiniz.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

Bitrix24 Hesabınız yok mu?

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.