linkedin
Globalnet
Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

E-posta veya anlık mesajlaşma, müşterilerle ana iletişim kanallarından biri olmaya devam ediyor. Bu nedenle, müşterilerle doğrudan mobil CRM’den e-posta yoluyla iletişim kurma olanağını entegre edildi.  Masaüstü sürümde olduğu gibi, tüm yazışma geçmişi, iletişim kurduğunuz müşterinin dosyasına kaydedilecektir.

NOT: Bir posta kutusunu yalnızca web sürümünde bağlayabilirsiniz, ancak bu özellik yakında mobil uygulamada görünecektir.
Mobil CRM’de e-postaları okuyabilir, gönderebilir ve iletebilir, dosya ekleyebilir ve ayrıca e-postaların CRM‘den bağlantısını kaldırabilir ve spam’e gönderebilirsiniz.

Önemli: Bitrix24 mobil uygulamasında yalnızca CRM ile ilgili e-postalar görüntülenir.

Bir e-posta oluştur

CRM formu > Ayrıntılar veya Zaman Çizelgesi sekmesini açın, iletişim kanalları listesiyle düğmeyi tıklayın ve istediğiniz e-postayı seçin veya + düğmesini tıklayın ve Mesajı e-postayla gönder eylemini seçin.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Bitrix24 Mobil CRM’de E-postalar

Yeni E-posta penceresi açılır. E-postanın konusunu ve metnini girin. Gerekirse, bir kopyanın gönderileceği e-posta adresini belirtin. Ataç simgesine tıklayarak e-postaya dosya ekleyebilirsiniz.

Her şey hazır olduğunda Gönder‘i tıklayın .

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Giden E-Postalar

Zaman çizelgesinde giden bir e-posta göreceksiniz. Bu e-postayı açabilir veya bu e-postada, örneğin müşteriyi aramak ve ayrıntıları görüşmek üzere bir etkinlik planlayabilirsiniz.

Bitrix24 Mobil CRM'de E-postalar

Aktivite

Gelen bir e-posta ile yapılan işlemler

CRM varlık formunun zaman çizelgesinde gelen bir e-posta mesajı göreceksiniz. Onu açabilir, bir etkinlik planlayabilir veya okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Gelen e-postada aşağıdaki işlemleri kullanabilirsiniz: yanıtla, tümünü yanıtla ve ilet. Menü düğmesine tıklarsanız , e-postayı CRM’den çıkarabilir, spam olarak işaretleyebilir veya silebilirsiniz.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

Bitrix24 Hesabınız yok mu?

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

ALİ UZUN ŞEKERCİLİK Web Sitesi Yayında

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.