Bitrix24, tamamen mobil olan ilk CRM
Yeni Bitrix24 mobil uygulama, modern bir çalışma alanında isteyebileceğiniz her şeye sahiptir: mobil cihazlar için optimize edilmiş, yapay zeka destekli ve kullanımı kolay Bitrix24, satış, görev yönetimi, iş birliği ve analitik olmak üzere neredeyse her alanda geliştirildi.
Mobil CRM
Mobil CRM
İster ofiste ister uzaktan olsun, müşterileri ve satışları yönetmek için gereken tüm araçlarla tamamen mobil CRM‘de yönetebilirsiniz.
- Anlaşmalar, Kişiler, Şirketler
- Satış boru hatları ve tüneller
- Arama ve filtreler
- Proaktif CRM modu (hatırlatıcılar ve bildirimler)
- Müşteri adayı oluşturma (CRM formları, canlı sohbet vb.)
- Anlaşma zaman çizelgesi
YENİ ÖZELLİKLER
Müşteri adayları, fiyat teklifleri ve faturalarla çalışın
Tamamen Mobil Kurulum
Doğrudan akıllı telefonunuzdan veya tabletinizden boru hatları, aşamalar, tüneller, ürünler oluşturabilir ve erişim izinlerini yönetebilirsiniz.
CRM Modu
Masaüstü sürümde seçtiğiniz CRM modu, mobil sürümde de geçerli olacaktır.
Müşteri Adayları
Potansiyel müşterilerinizle akıllı telefonunuzdan çalışın (özel aşamalar, formlar ve alanlar oluşturun), potansiyel müşterilerinizi anlaşmalara, kişilere veya şirketlere dönüştürün.
Ödemeler
Artık müşterilerinizden doğrudan mobil uygulamamızdaki Bitrix24.CRM üzerinden ödeme alabilirsiniz.
Faturalar
Faturalarınızı CRM’den bir bağlantı veya PDF dosyası aracılığıyla oluşturun ve müşterilerinize gönderin.
Telefon
Gelen ve giden aramalar, ilgili işlemin CRM formuna kaydedilebilir.
Bitrix24 Mobil CRM: Evrensel Bir Satış Aracı
Ofiste çalışanlar için:
7/24 ofiste olmanıza gerek yok, bir müşteri ile görüşmeniz gerektiğinde veya herhangi bir nedenle ofisten ayrılmanız gerektiğinde, CRM’inizin her zaman yanınızda, cebinizde olduğunu bilirsiniz.
Saha satış temsilcileri için:
Ofisiniz, bulunduğunuz yerdir. Bitrix24, mevcut bir müşteri/anlaşma hakkında hızlı bir şekilde bilgileri bulmanızı veya yeni bir müşteri eklemenizi sağlar. Ekibinizle iletişimde kalın, gününüzü planlayın, ödemeleri alın, tüm bunları mobil CRM’imiz aracılığıyla yapın.
Satış Yöneticileri için:
Satış temsilcilerinizi ve işlemlerini akıllı telefonunuzdan yönetin, takip ettiğiniz faaliyetlerle ilgili önemli güncellemeleri alın, satış temsilcilerinizi sahada koordine edin ve daha fazlasını yapın.
Proaktif crm’imiz size yardımcı olmak için her zaman yanınızda
Proaktif CRM kavramı, sistemin çalışanlarınıza harekete geçmeleri için planlanmış, acil ve tamamlanmamış CRM faaliyetlerini hatırlatması anlamına gelir. CRM’de çalışmaya yönelik bu yeni çalışma yaklaşımı, hem satış temsilcileri hem de satış yöneticileri için faydalıdır.
- Aktiviteler
- Bildirimler
- Hatırlatıcılar
- Etkinlikler
Bitrix24.Terminal*
Bitrix24.Terminal, standart bir ödeme terminaline harika bir alternatiftir: kullanımı kolaydır, her yerde çalışır, fiziksel bir cihaz satın alımından tasarruf sağlar.
Nasıl çalışır
- Bitrix24 uygulamasını Android veya iOS akıllı telefonunuza yükleyin ve bir hesap oluşturun
- Terminal’i açın ve yerel ödeme entegratörünüze bağlanın
- Müşteri ödemeye hazır olduğunda tutarı girin ve bir QR kodu oluşturun
- Müşteri, kodu akıllı telefonuyla tarar ve ödeme sayfasına yönlendirilir
- Ödeme geldiğinde bir bildirim alırsınız ve aynı şekilde müşteride ödeme belgesini alır
- CRM
- Ödemeler
- QR Kod
- iOS
- Android
Bu araç, Hindistan ve Brezilya’daki müşteriler için zaten mevcuttur. Yakında İspanya, Almanya, İngiltere, Fransa ve Polonya’da satışa sunulacaktır.
Takvimdeki zaman aralıkları
Programınızdaki boş alanlara erişebilmeleri için takviminizi seçtiğiniz kişiye paylaşmak üzere bir bağlantı gönderin.
Özellikler
- Artık karşılıklı mesaj yok (“Sabah 9:00’a yetişebilir misin? Hayır? Sabah 10’a ne dersin?”)
- Yalnızca uygun zaman aralıkları görüntülenir, programın geri kalanı gizli kalır.
- Kullanımı kolay: Takviminizin bağlantısını e-posta, mesaj veya SMS ile gönderin.
- Kullanışlı: toplantı katılımcıları saati seçebilir ve takvim saatine ekleyebilir.
- Herhangi bir katılımcı çevrimiçi toplantıyı takvimden başlatabilir.
- Bir etkinlikle ilgili bilgiler .ics formatında indirilebilir.
***Tüm takvimi değil, yalnızca uygun zaman aralıklarıyla belirli GÜNLERİ göstermeyi seçebilirsiniz (çok yakında)
- Randevu
- Takvim
- Bildirimler
- Hatırlatıcılar
- Zaman aralığı
- iCalendar
CRM’de bulunan zaman aralıkları
Toplantılarınızı doğrudan Bitrix24 CRM’den planlayın. Toplantıyı onaylamak için müşterilerinizin takviminizde uygun bir zaman aralığı seçmesine izin verin: ideal bir planlama aracı!
Özellikler
- Müşterinize bir bağlantı gönderin, takviminizde uygun bir zaman aralığı seçmesi yeterli olacaktır.
- Bir müşteri toplantıyı onayladığında/iptal ettiğinde, saati veya tarihi değiştirdiğinde vs. bir bildirim alırsınız.
- Bir toplantının nasıl geçtiğini her zaman gözden geçirebilmeniz için etkinlikler CRM’e kaydedilir.
- Sistem size her zaman takvimde yaklaşan veya planlanmış bir etkinliği hatırlatacaktır
- Satış temsilcileri, CRM’de önemli bilgileri kaydetmek için bir toplantı hakkında notlar bırakabilir.
- Müşteriler
- Toplantılar
- CRM
- Zaman aralıkları
- Planlama
- Takvim
- Notlar
Bitrix24.Sign
Bitrix24’ün yeni e-imza aracı, herhangi bir belgeyi doğrudan CRM’inizden hızlı ve kolay bir şekilde çevrimiçi olarak imzalamanıza olanak tanır. Bu, temsilcilerinizin anlaşmayı imzalaması ve satışı gerçekleştirmesi için ihtiyaç duyduğu son küçük dokunuştur.
Özellikler
- Bir dosyadan (doc, JPG, vb.) imzalamak için bir belge oluşturun.
- Alanları ekleyin. (belgeyi hazırlayan satış temsilcisi ve imzalayan kişi tarafından doldurulacak)
- Kendi şablonunuzu oluşturun ve kaydedin. (önceden girilen tüm müşteri verileriyle, gereken tek şey belgeyi imzalamak ve/veya kaşelemektir)
- Belgeleri gönderin ve imzalayan tarafları e-posta, SMS, WhatsApp yoluyla tanımlayın.
- Tamamlama Sertifikası (otomatik olarak oluşturulur ve imzalanan belgeye eklenir)
- Belge imzalama işlemi için kanban panosu (aşamalı)
- İmzalayanların Bitrix24 hesabı oluşturmasına gerek yok
- Belgelerinizi doğrudan CRM’den imzalayın (gerekli tüm alanlar işlemden gelen bilgilerle otomatik olarak doldurulur)
- Düşük kodlu otomasyon
- Belge bütünlüğü kontrolü
- eIDAS, UETA ve eSIGN uyumlu
- E-imza
- Belgeler
- CRM
- İş bitirme belgesi
- Bütünlük denetimi
- eIDAS
- UETA
- eSIGN
- Sıfır kağıt
TextAssistant AI ve ImageAssistant AI*
En son trendleri takip ederek, Bitrix24’ten yapay zeka tarafından oluşturulmuş metinler ve görseller sunuyoruz! Dost canlısı TextAssistant AI’dan web siteniz için bir metin yazmasını veya ImageAssistant AI’dan şık bir görüntü oluşturmasını isteyin.
- Pazarlama, satış, iç iletişim veya sadece eğlence için harika!
- Kaliteli metinler ve şık görüntüler oluşturmak için zaman ve emek tasarrufu sağlar
- Bitrix24 sitelerinde ve mağazalarında zaten mevcut. Çok yakında sohbet, görevler ve akış gibi diğer araçlarda
- Görüntüler
- Metinler
- AI destekli
- Ücretsiz sahip ol
* Bu araç şu anda yalnızca masaüstü sürümünde mevcuttur. Çin ve Vietnam’daki müşterilerimiz için şu anda yalnızca yapay zeka tarafından oluşturulmuş görüntüler mevcuttur.
Çok yakında Bitrix24 hesabınızda
İşte şu anda üzerinde çalıştığımız bazı araçlar, yakın gelecekte kullanılabilir olacaklarını umuyoruz.
Single Sign-On (SSO)
- Tüm şirket ağı için birleşik bir Bitrix24 kullanıcı yetkilendirme sistemi.
- Çalışanlarınızın, Bitrix24 dahil olmak üzere çeşitli uygulama ve hizmetlerde oturum açmak için tek bir kimlik kullanmasına olanak tanır.
- Özellikle yüzlerce çalışanı olan büyük şirketler için kullanıcılarınızı toplu olarak davet etmek için idealdir.
- Bu, sistem yöneticilerinizin hayatını kolaylaştırır: her çalışan için bir kullanıcı adı ve parola oluşturmaya gerek yoktur.
- SSO
- Yönetim
- Kullanıcı adı
- Şifre
Siteler ve Mağazalar
Bitrix24 ile web siteleri, açılış sayfaları ve çevrimiçi mağazalar oluşturmak ve yayınlamak daha da kolay hale geliyor.
- Düzinelerce yeni ve etkileyici web sitesi şablonu
- Yayınlamadan önce web sitenizi mobil cihazlarda önizleyin.
- Artık yorum ekleyebilir ve şablonları Favorilere kaydedebilirsiniz.
- Web siteleri
- Açılış sayfaları
- Çevrimiçi mağazalar
- Şablonlar
- Barındırma
- CRM entegrasyonu
Daha fazla yeni özellik ve iyileştirme
Enterprise plan
Yeni Enterprise planı, büyük işletmelerin tüm ihtiyaçlarını karşılar. Bu, işletmeniz için mümkün olan en iyi Bitrix24 deneyimidir.
- Şubeler
- Otomasyon
- Performans
- Üretkenlik
- Gizlilik
- Güvenlik
Özellikler
- 101’den 10.000’e kadar kullanıcı
- 100 TB’a kadar dosya depolama alanı
- Özel sunucu altyapısı
- Satış, görev ve süreçlerin maksimum otomasyonu
- İki adımlı yetkilendirme, AES-256 şifreleme ve SSO
- Görev raporları, KPI’lar ve çalışma saatlerinin takibi
- Hesabınızda birden fazla şube
- Öncelikli müşteri desteği
Yeni tasarımı ve arayüzüyle Bitrix24.Market, Bitrix24 performansınızı artırmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümü bulmanızı kolaylaştırıyor.
- İş ihtiyaçlarınızı karşılamak için uzmanlar tarafından tasarlanmış bir uygulama koleksiyonudur.
- Artık her uygulama ayrıntılı bir açıklama ve kullanım örnekleri içeriyor.
- Market’teki uygulamalar artık derecelendirmelere ve incelemelere sahiptir.
- Uygulamalar
- Koleksiyonlar
- Derecelendirmeler
- Yorumlar
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.