Bitrix24 Mobil uygulaması güncellendi. Artık mobil uygulamanızın içinden CRM modları arasında geçiş yapabilirsiniz.
Bitrix24 CRM’de müşterilerle çalışmanın iki yolu vardır – Basit (yetişkinler olmadan) ve Klasik (yetkilerle).
Bitrix24 CRM ile çalışmanın iki yolu vardır – Basit CRM (talepsiz) ve Klasik CRM (talepli).
Klasik CRM modu
Büyük ve orta ölçekli işletmeler için klasik CRM modu önerilir. Bu modu kullanırken, tüm potansiyel müşteriler Bitrix24 CRM’ye müşteri adayı olarak eklenir.
Bitrix24 planınızda Klasik CRM modunun olup olmadığını kontrol edin . Bitrix24 planları ile ilgili tüm bilgileri fiyatlandırma sayfasında bulabilirsiniz .
NOT: Potansiyel müşteri , müşteri olma, yani bir anlaşmayı tamamlama potansiyeline sahip bir kişi veya şirketin bilgilerini (telefon numarası, e-posta, web sitesi) içeren bir CRM nesnesidir.
CRM’e bir müşteri adayı eklendikten sonra, potansiyel bir müşteri ile iletişim kurmaya devam edersiniz ve ardından bu müşteri adayını ilgili kişiye dönüştürürsünüz. Bu işleme Kurşun dönüştürme denir . Müşteri adaylarını ilgili kişilere, şirketlere veya anlaşmalara dönüştürebilirsiniz. Ardından müşterilerle çalışmaya devam eder ve onlar hakkında giderek daha fazla bilgi edinirsiniz. Müşteri adaylarını anlaşmalara dönüştürürseniz, orada satış tutarını takip edebilir, ödemeyi kabul edebilir, kârı hesaplayabilir, vb.
Basit CRM modu, tüm Bitrix24 planlarında mevcuttur. Bitrix24 planları ile ilgili tüm bilgileri fiyatlandırma sayfasında bulabilirsiniz .
Klasik CRM modunda çalışmak çok fazla kaynak ve zaman gerektirir. Küçük şirketler için müşteri adayı olmayan Basit bir CRM modu yaptık.
Basit CRM modunda, gelen tüm e-postalar, çağrılar, istekler ve sohbetler anında anlaşmalara ve/veya kişilere dönüşür.
Bitrix24 CRM ile çalışmanın iki yolu vardır – Basit CRM (talepsiz) ve Klasik CRM (talepli).
Büyük ve orta ölçekli işletmeler için klasik CRM modu önerilir. Bu modu kullanırken, tüm potansiyel müşteriler Bitrix24 CRM’ye müşteri adayı olarak eklenir.
Bitrix24 planınızda Klasik CRM modunun olup olmadığını kontrol edin . Bitrix24 planları ile ilgili tüm bilgileri fiyatlandırma sayfasında bulabilirsiniz .
NOT: Potansiyel müşteri , müşteri olma, yani bir anlaşmayı tamamlama potansiyeline sahip bir kişi veya şirketin bilgilerini (telefon numarası, e-posta, web sitesi) içeren bir CRM nesnesidir.
CRM’e bir müşteri adayı eklendikten sonra, potansiyel bir müşteri ile iletişim kurmaya devam edersiniz ve ardından bu müşteri adayını ilgili kişiye dönüştürürsünüz. Bu işleme Kurşun dönüştürme denir . Müşteri adaylarını ilgili kişilere, şirketlere veya anlaşmalara dönüştürebilirsiniz. Ardından müşterilerle çalışmaya devam eder ve onlar hakkında giderek daha fazla bilgi edinirsiniz. Müşteri adaylarını anlaşmalara dönüştürürseniz, orada satış tutarını takip edebilir, ödemeyi kabul edebilir, kârı hesaplayabilir, vb.
Klasik CRM modunda çalışmak çok fazla kaynak ve zaman gerektirir. Küçük şirketler için müşteri adayı olmayan Basit bir CRM modu yaptık.
Basit CRM modunda, gelen tüm e-postalar, çağrılar, istekler ve sohbetler anında anlaşmalara ve/veya kişilere dönüşür.
Bitrix24 CRM’de iki şekilde çalışabilirsiniz – müşteri adayıyla veya müşteri adayı olmadan.
Basit CRM modu varsayılan olarak etkindir ve müşteri adaylarını içermez, Klasik mod ise içerir. Bu modlar arasında istediğiniz zaman geçiş yapabilirsiniz.
CRM > Potansiyel Müşteriler veya Fırsatlar‘a gidin > dişli çark düğmesine tıklayın ve CRM modunu seçin .
CRM’inizle nasıl çalışmak istediğinizi seçin. Burada Anlaşma oluşturma modunu da yapılandırabilirsiniz .
Bitrix24, varsayılan olarak her sorgu için bir anlaşma ve bir ilgili kişi oluşturur. Ayrıca, Bitrix24’ün şirket oluşturması gerekip gerekmediğini belirtebilir ve eklenecek yeni anlaşmalar için bir ardışık düzen seçebilirsiniz.
Müşteri adayı dönüşümünden sonra etkinlikleri kapatmamaya karar verirseniz ilgili seçeneği işaretleyin.
Klasik CRM modunda çalışır ve Basit CRM’e geçmeye karar verirseniz , tüm müşteri adayları anlaşmalara ve ilgili kişilere dönüştürülür.
Bitrix24 CRM’de iki şekilde çalışabilirsiniz – müşteri adayıyla veya müşteri adayı olmadan.
Basit CRM modu varsayılan olarak etkindir ve müşteri adaylarını içermez, Klasik mod ise içerir. Bu modlar arasında istediğiniz zaman geçiş yapabilirsiniz.
Artık müşterilerinizle CRM’de nasıl çalışacağınıza karar verebilir ve doğrudan Mobil uygulamada CRM modunu değiştirebilirsiniz.
Bitrix24 Mobil uygulamasında CRM bölümünü açın . Potansiyel Müşteriler veya Anlaşmalar sekmesinde, sağ üst köşedeki ağaç noktalar düğmesine dokunun ve CRM modunu seçin .
Her iki CRM modu – Basit ve Klasik – hakkında kısa bilgiler göreceksiniz. Tercih ettiğiniz CRM moduna dokunun ve seçiminizi onaylayın.
CRM modunu değiştirirken müşteri adaylarına ne olur?
Klasik CRM modunda çalışıyorsanız ancak potansiyel müşteriniz yoksa birkaç saniye içinde Basit CRM moduna geçeceksiniz .
En az bir potansiyel müşteriniz varsa, aşağıdaki talimatı izleyin:
1- Basit CRM modunu seçin.
2- Dönüştürülen müşteri adaylarının anlaşma olarak kaydedileceği boru hattını belirtin. Mevcut bir işlem hattını seçebilir veya Satış gibi yeni bir işlem hattı oluşturabilirsiniz.
3- Anlaşmalara ek olarak iletişim ve/veya şirketler oluşturun. Müşterilerinizle ilgili iletişim bilgilerini ve diğer ayrıntıları kaydetmek için bunları kullanabilirsiniz.
4- Etkinlikleri fırsatlara taşıyın . Müşteri adaylarıyla çalışırken planladığınız etkinlikleri kaybetmemek için bu seçeneği etkin tutmanızı öneririz.
İşlemi bitirmek için sağ üst köşedeki Devam’a dokunun .
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Hesabınız yok mu?