Bitrix24.Sign, Bitrix24 platformunda bulunan yeni bir araçtır. Belgeleri imzalatmak için yazdırma ihtiyacını ortadan kaldırır. Basitçe bir elektronik belge oluşturup gönderin ve karşı taraf bunu doğrudan akıllı telefonlarından imzalayabilecektir.
Modern iş tamamen hız ve mobilite ile ilgilidir. Müşteriler hızlı hizmete alışkındır ve tüm firmalardan aynı hız ve kolaylığı beklerler. Bu zorlukları anlıyoruz ve Bitrix24’te belge imzalamayı olabildiğince hızlı, kolay ve rahat hale getiren bir çözüm hazırladık.
Bitrix24.Sign – belgeler oluşturmanıza ve bunları birkaç dakika içinde imza için karşı tarafa göndermenize olanak tanıyan yeni bir araçtır.
Yeni Bitrix24.Sign aracı, dijital değil, elektronik bir imzadır. El yazısı imzaya eşdeğerdir. Her ülkenin elektronik imza kullanımına ilişkin kendi kanunları ve gereklilikleri vardır. Bazı ülkelerde, elektronik imza kullanmak için müşteri ile özel bir sözleşme imzalanması gerekir. Ayrıca, bu imzalama yöntemine tüm belge türleri için izin verilmez. Bu nedenle Bitrix24.Sign’ın belgenizi imzalamaya uygun olup olmadığından emin değilseniz avukatlara danışın. Bu imzalara güven, belgeyi kabul eden kişinin sorumluluğundadır.
Yalnızca 3 adım var, ancak yeni aracı daha hızlı kullanmaya başlamanız için her adımın ayrıntılı bir açıklamasını hazırladık. İmzalama sürecinde karşı taraflara kendi talimatlarınızı göndermenizi öneririz.
Bitrix24.Sign aracı, zamandan ve paradan tasarruf etmeniz için tasarlanmıştır. Böylece CRM’den gelen belgeler üzerinde, şirketinizin ve müşterinizin dosyasında kayıtlı istenen tüm bilgiler doğrudan belgeye eklenmek üzere kurtarılır. Bilgiler entegre edildikten sonra, belgenizi imza için SMS veya e-posta ile gönderebilirsiniz.
Bir CRM belgesi oluşturmak için CRM‘de bir anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formu açın ve istediğiniz belgeyi oluşturun. Belge oluşturulduktan sonra, “İmzala” düğmesine tıklayın. Ardından, alanları doldurma ve belgeyi gönderme sürecini takip etmeniz yeterlidir.
Önemli: Yeni Bitrix24.Sign aracı, dijital değil, elektronik bir imzadır. El yazısı imzaya eşdeğerdir. Her ülkenin elektronik imza kullanımına ilişkin kendi kanunları ve gereklilikleri vardır. Bazı ülkelerde, elektronik imza kullanmak için müşteri ile özel bir sözleşme imzalanması gerekir. Ayrıca, bu imzalama yöntemine tüm belge türleri için izin verilmez. Bu nedenle Bitrix24.Sign’ın belgenizi imzalamaya uygun olup olmadığından emin değilseniz avukatlara danışın. Bu imzalara güven, belgeyi kabul eden kişinin sorumluluğundadır.
Her defasında farklı karşı taraflar için belge alanlarını ve verilerini doldurmaktan kaçınmak için, bir belgeyi 2 tıklamayla imzalamaya gönderebilirsiniz. Bu, aynı türden belgeler için geçerlidir. Örneğin, daha önce bir fatura oluşturduysanız, sistem mevcut bir fatura şablonunu kullanmayı ve göndermeyi teklif edecektir.
CRM’nizdeki anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formunu açın ve ihtiyacınız olan belgeyi oluşturun.
İmzala düğmesine tıklayın . Sistem size daha önce başka bir CRM varlığı için kullanılmış bir şablon sunabilir. Tekrar kullan‘ı tıklayın .
Bu durumda önceki karşı taraftan talep ettiğiniz tüm alanlar yeni belgeye kopyalanacaktır. Sistem, müşteri iletişim bilgilerini CRM formundan alacak ve belge otomatik olarak imzaya gönderilecektir.
Tüm karşı taraflara aynı tür belgeleri gönderirken size zaman kazandıracaktır.
CRM’nizdeki anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formunu açın ve ihtiyacınız olan belgeyi oluşturun.
Oluşturulan belgede Oturum Aç‘a tıklayın .
Ardından alanları doldurma ve belgeyi gönderme sürecinden geçin.
Bir anlaşmanın, müşteri adayının veya iletişim formunun zaman çizelgesinde istediğiniz belgeyi bulun ve İmzala ‘ya tıklayın .
CRM bölümündeki Otomasyon kuralları düğmesine tıklayın .
Belirli aşamada bir otomasyon kuralı eklemek için + düğmesine tıklayın .
Evrak bölümü > Belgeyi imzalamak için gönder‘i seçin ve Ekle‘yi tıklayın .
Şirketinizden belgeyi imzalamaktan sorumlu kişiyi belirtin ve müşterilere gönderilecek belge şablonunu seçin.
Listede belge şablonu yoksa, yeni bir belge oluşturmanız ve alanları doldurma prosedürünü uygulamanız gerekir.
Otomasyon kuralını kaydedin. Anlaşmayı belirli bir aşamaya sürüklediğinizde, sistem otomatik olarak belgeyi oluşturacak ve imzalayan taraflara gönderecektir.
NOT: Her otomasyon kuralı bir belge türü gönderecektir: fatura, sözleşme vb. Birkaç tür belgeyi otomatikleştirmeniz gerekiyorsa, otomasyon kurallarıyla ayrı aşamalar oluşturmalısınız.
Otomasyon kurallarını yapılandırırsanız Bitrix24.Sign aracıyla çalışmak daha kolay olabilir.
Bitrix24.Sign bölümündeki otomasyon kuralı simgesine tıklayın .
Bir otomasyon kuralı, belgeleri tüm aşamalardan geçirir. İş rutininizi basitleştirmek için farklı çalışma senaryoları yapılandırabilirsiniz.
Otomasyon kuralları ve tetikleyicileri eklemek için Oluştur düğmesine tıklayın . Aşama sütunundaki + düğmesine de tıklayabilirsiniz .
Otomasyon kuralları ve tetikleyiciler aynı listede bulunur. Onları ayırt etmenizi kolaylaştırmak için Tetikleyicileri işaretledik.
Otomasyon kurallarının veya tetikleyicilerin bir listesini görmek için filtreyi kullanabilirsiniz.
Otomasyon kuralları eylemleri gerçekleştirecek ve Tetikleyiciler karşı tarafların eylemlerini ve olaylarını izleyecektir. Bir öğe, otomasyon kuralının veya tetikleyicinin yapılandırıldığı aşamaya geldiğinde tetiklenirler. Her otomasyon kuralı ve tetikleyici yalnızca bir tür eylem gerçekleştirir: sorumlu kişiyi değiştirme, bir belge oluşturma vb. Bir aşamaya birkaç otomasyon kuralı ve tetikleyici ekleyebilirsiniz ve bunlar aynı anda veya belirli bir sırada tetiklenebilir.
Alanlarda bilgi depolamak ve hesaplamaları basitleştirmek için sabitleri ve değişkenleri de kullanabilirsiniz.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Hesabınız yok mu?