linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 Sign

Bitrix24 Sign

Bitrix24.Sign nedir?

Bitrix24.Sign, Bitrix24 platformunda bulunan yeni bir araçtır. Belgeleri imzalatmak için yazdırma ihtiyacını ortadan kaldırır. Basitçe bir elektronik belge oluşturup gönderin ve karşı taraf bunu doğrudan akıllı telefonlarından imzalayabilecektir.

Modern iş tamamen hız ve mobilite ile ilgilidir. Müşteriler hızlı hizmete alışkındır ve tüm firmalardan aynı hız ve kolaylığı beklerler. Bu zorlukları anlıyoruz ve Bitrix24’te belge imzalamayı olabildiğince hızlı, kolay ve rahat hale getiren bir çözüm hazırladık.

 

Bitrix24.Sign – belgeler oluşturmanıza ve bunları birkaç dakika içinde imza için karşı tarafa göndermenize olanak tanıyan yeni bir araçtır.

 

Bitrix24.Sign’ın Avantajları

  • Müşteriye bir yönetici veya kurye göndermeye gerek yok.
  • Firmanız ve karşı taraf ile ilgili tüm bilgiler CRM’den yüklenir. Elle herhangi bir şey doldurmanıza gerek yoktur.
  • İmzalanacak bir belgeyi doğrudan anlaşmadan gönderebilirsiniz.
  • Kanban, her belgenin hangi aşamada olduğunu gösterir.
  • İmzalanacak bir belgeyi sms veya e-posta ile gönderebilirsiniz.
  • Karşı taraflarınızın belgeleri imzalamak için Bitrix24 kullanmasına gerek yoktur.
  • Ücretsiz planda bile belge sayısı sınırsızdır.
  • Belgelerin imza için gönderilmesi otomatikleştirilebilir.
  • Müşterinin imzalamadan önce belgeyi değiştirmediğinden emin olabilirsiniz.
  • Sign ile imzalanan bir belgenin yasal değeri vardır.

 

Bitrix24.Sign’ı kullanmaya nasıl başlanır?

Yeni Bitrix24.Sign aracı, dijital değil, elektronik bir imzadır. El yazısı imzaya eşdeğerdir. Her ülkenin elektronik imza kullanımına ilişkin kendi kanunları ve gereklilikleri vardır. Bazı ülkelerde, elektronik imza kullanmak için müşteri ile özel bir sözleşme imzalanması gerekir. Ayrıca, bu imzalama yöntemine tüm belge türleri için izin verilmez. Bu nedenle Bitrix24.Sign’ın belgenizi imzalamaya uygun olup olmadığından emin değilseniz avukatlara danışın. Bu imzalara güven, belgeyi kabul eden kişinin sorumluluğundadır.

 

  • Bir belge oluşturun veya seçin.
  • Belgeyi imzalayın.
  • Belgeyi imzalaması için karşı tarafa gönderin.

Yalnızca 3 adım var, ancak yeni aracı daha hızlı kullanmaya başlamanız için her adımın ayrıntılı bir açıklamasını hazırladık. İmzalama sürecinde karşı taraflara kendi talimatlarınızı göndermenizi öneririz.

 

CRM’den Bitrix24.Sign

Bitrix24.Sign aracı, zamandan ve paradan tasarruf etmeniz için tasarlanmıştır. Böylece CRM’den gelen belgeler üzerinde, şirketinizin ve müşterinizin dosyasında kayıtlı istenen tüm bilgiler doğrudan belgeye eklenmek üzere kurtarılır. Bilgiler entegre edildikten sonra, belgenizi imza için SMS veya e-posta ile gönderebilirsiniz.

Bir CRM belgesi oluşturmak için CRM‘de bir anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formu açın ve istediğiniz belgeyi oluşturun. Belge oluşturulduktan sonra, “İmzala” düğmesine tıklayın. Ardından, alanları doldurma ve belgeyi gönderme sürecini takip etmeniz yeterlidir.

 

Bitrix24.CRM’de oturum açın

Önemli: Yeni Bitrix24.Sign aracı, dijital değil, elektronik bir imzadır. El yazısı imzaya eşdeğerdir. Her ülkenin elektronik imza kullanımına ilişkin kendi kanunları ve gereklilikleri vardır. Bazı ülkelerde, elektronik imza kullanmak için müşteri ile özel bir sözleşme imzalanması gerekir. Ayrıca, bu imzalama yöntemine tüm belge türleri için izin verilmez. Bu nedenle Bitrix24.Sign’ın belgenizi imzalamaya uygun olup olmadığından emin değilseniz avukatlara danışın. Bu imzalara güven, belgeyi kabul eden kişinin sorumluluğundadır.

Otomatik imzalama nasıl yapılır?

Her defasında farklı karşı taraflar için belge alanlarını ve verilerini doldurmaktan kaçınmak için, bir belgeyi 2 tıklamayla imzalamaya gönderebilirsiniz. Bu, aynı türden belgeler için geçerlidir. Örneğin, daha önce bir fatura oluşturduysanız, sistem mevcut bir fatura şablonunu kullanmayı ve göndermeyi teklif edecektir.

CRM’nizdeki anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formunu açın ve ihtiyacınız olan belgeyi oluşturun.

 

Bitrix24.Sign

Fatura

İmzala düğmesine tıklayın . Sistem size daha önce başka bir CRM varlığı için kullanılmış bir şablon sunabilir. Tekrar kullan‘ı tıklayın .

 

sign

İmza

Bu durumda önceki karşı taraftan talep ettiğiniz tüm alanlar yeni belgeye kopyalanacaktır. Sistem, müşteri iletişim bilgilerini CRM formundan alacak ve belge otomatik olarak imzaya gönderilecektir.

Tüm karşı taraflara aynı tür belgeleri gönderirken size zaman kazandıracaktır.

CRM formunda bir belge nasıl oluşturulur?

CRM’nizdeki anlaşma, müşteri adayı veya iletişim formunu açın ve ihtiyacınız olan belgeyi oluşturun.

 

Bitrix24.Sign

Fatura

 

Oluşturulan belgede Oturum Aç‘a tıklayın .

 

Bitrix24.Sign

İmza

Ardından alanları doldurma ve belgeyi gönderme sürecinden geçin.

CRM formunda bir belge nasıl seçilir?

Bir anlaşmanın, müşteri adayının veya iletişim formunun zaman çizelgesinde istediğiniz belgeyi bulun ve İmzala ‘ya tıklayın .

 

Bitrix24.Sign

Belgeyi İmzala

Otomatik imzalama otomasyon kuralı nasıl kurulur?

CRM bölümündeki Otomasyon kuralları düğmesine tıklayın .

Bitrix24.Sign

CRM Otomasyonu

Belirli aşamada bir otomasyon kuralı eklemek için + düğmesine tıklayın .

Bitrix24 İmza

Otomasyon Kuralı Ekle

Evrak bölümü > Belgeyi imzalamak için gönder‘i seçin ve Ekle‘yi tıklayın .

 

Bitrix24 Sign

Evrak İşleri

Şirketinizden belgeyi imzalamaktan sorumlu kişiyi belirtin ve müşterilere gönderilecek belge şablonunu seçin.

Bitrix24.Sign

Belge Gönder

Listede belge şablonu yoksa, yeni bir belge oluşturmanız ve alanları doldurma prosedürünü uygulamanız gerekir.

Otomasyon kuralını kaydedin. Anlaşmayı belirli bir aşamaya sürüklediğinizde, sistem otomatik olarak belgeyi oluşturacak ve imzalayan taraflara gönderecektir.

NOT: Her otomasyon kuralı bir belge türü gönderecektir: fatura, sözleşme vb. Birkaç tür belgeyi otomatikleştirmeniz gerekiyorsa, otomasyon kurallarıyla ayrı aşamalar oluşturmalısınız.

Bitrix24.Sign’da otomasyon

Otomasyon kurallarını yapılandırırsanız Bitrix24.Sign aracıyla çalışmak daha kolay olabilir.

Bitrix24.Sign bölümündeki otomasyon kuralı simgesine tıklayın .

 

Bitrix24.Sign

Otomasyon Kuralları

 

Bir otomasyon kuralı, belgeleri tüm aşamalardan geçirir. İş rutininizi basitleştirmek için farklı çalışma senaryoları yapılandırabilirsiniz.

Otomasyon kuralları ve tetikleyicileri eklemek için Oluştur düğmesine tıklayın . Aşama sütunundaki + düğmesine de tıklayabilirsiniz .

 

Bitrix24.Sign

Otomasyon Kuralı Oluştur

 

Otomasyon kuralları ve tetikleyiciler aynı listede bulunur. Onları ayırt etmenizi kolaylaştırmak için Tetikleyicileri işaretledik.

 

Bitrix24.Sign

Tetiklemek

 

Otomasyon kurallarının veya tetikleyicilerin bir listesini görmek için filtreyi kullanabilirsiniz.

Otomasyon kuralları eylemleri gerçekleştirecek ve Tetikleyiciler karşı tarafların eylemlerini ve olaylarını izleyecektir. Bir öğe, otomasyon kuralının veya tetikleyicinin yapılandırıldığı aşamaya geldiğinde tetiklenirler. Her otomasyon kuralı ve tetikleyici yalnızca bir tür eylem gerçekleştirir: sorumlu kişiyi değiştirme, bir belge oluşturma vb. Bir aşamaya birkaç otomasyon kuralı ve tetikleyici ekleyebilirsiniz ve bunlar aynı anda veya belirli bir sırada tetiklenebilir.

Alanlarda bilgi depolamak ve hesaplamaları basitleştirmek için sabitleri ve değişkenleri de kullanabilirsiniz.

 

 

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

Bitrix24 Hesabınız yok mu?

 

 

 

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.