linkedin
Bitrix24 ve WhatsApp Entegrasyonu

Bitrix24 ve WhatsApp Entegrasyonu

Proje yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri, insan kaynakları yönetimi gibi iş süreçleri yönetim araçları sunan Bitrix24’e WhatsApp entegrasyonu eklendi!

Bitrix24 WhatsApp integration uygulaması ile Bitrix24 CRM ayrıntıları sayfasından WhatsApp aracılığıyla müşterilerinize doğrudan mesaj alıp gönderebilirsiniz. Müşterilerinizle olan sohbetlerinizi, iş planlarınızı da Bitrix24 üzerinden yöneterek kendinize zaman kazandırabilirsiniz.

İş akışlarınızı ve süreçlerinizi, personel yönetimi ve takibini, müşteri ilişkilerini tek bir yönden takip edebilmenize olanak sağlayan Bitrix24 yeni entegrasyonlar ile daha işlevsel bir hal almaya devam ediyor.

Bitrix24 WhatsApp Entegrasyonu İle Müşterilerinizle İletişim Kurmak Daha Kolay!

Müşterilerinize Bitrix24 CRM ayrıntılar sayfasından WhatsApp aracılığıyla doğrudan mesaj gönderebilirsiniz.

  • Bu uygulama sayesinde müşterilerinizden coğrafi konum, kişiler ve sesli mesaj paylaşımları alabilirsiniz. Coğrafi etiketler GoogleMaps’a bir bağlantı şeklinde, kartvizitler düz metin halinde iletilir.
  • Seçim uygulama ayarlarını yapılandırmanız halinde, WhatsApp numaranıza bir mesaj geldiğinde Bitrix24 CRM aracına yeni bir kişi ya da müşteri aday kaydı oluşturulacaktır.
  • WhatsApp aracılığıyla iletişim kurduğunuz müşterileriniz ile yaptığınız yazışmalar otomatik olarak müşteri detayına eklenir ve telefon numarasına göre arama yapılabilir.
  • Her iki tarafa da fotoğraf gönderilebilir ve 10 MB’ye kadar olan dosyaları kullanabilirsiniz.
  • Yeni gelen mesajlarla ilgili olarak hangi numaradan kaç mesaj geldiğini ve hangilerinin henüz okunmadığını tek bir sohbet odasında görebilirsiniz.
  • Müşterilerinizden gelen tüm mesajlar için özel bir sohbette bildirim alırsınız.
  • Bir müşteriye yazmak için, müşterinin mevcut CRM detaylarından yer alan WAZZUP bağlantısına tıklamanız yeterlidir.

Müşterilerinizle ve iş ortaklarınızla ilişkilerinizi geliştirmede, müşteri memnuniyetini artırmada, çalışanlarınızın verimliliğini ve performansını artırmada, ekip koordinasyonunu güçlendirmede, şirketiniz için kurumsal kimlik oluşturmada Bitrix24 size son derece işlevsel araçlar ve çözüm önerileri sunar.

GLOBALNET Bitrix24 Gold Partner olarak her türlü soru, sorun ve destek talebinizde sizlere hizmet sunmaya devam etmektedir. Kurulum, eğitim, teknik destek, danışmanlık gibi talepleriniz için 7/24 açık tüm iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.