Fiyat teklifleri, CRM içindeki, PDF dosyaları olarak kaydedilebilen veya doğrudan müşterilerinize e-postayla gönderilebilen ürün veya hizmet teklifleridir.
Birkaç tıklamayla Bitrix24’ün fiyat teklifi ve faturalama özellikleriyle faturalandırmanızı düzenleyin. Bölgesel vergileri uygulayın ve sadık müşterilere indirimler ekleyin. Teklifleri özelleştirin ve yerel para birimleri ekleyin.
NOT: Alıntı, bir şirket, ürünler ve hizmetler hakkında bilgilerin yanı sıra bir işbirliği teklifini içeren bir CRM unsurudur. Bu, anlaşma oluşturulduktan sonra müşteriyle çalışmanın bir sonraki aşamasıdır.
Fiyat Tekliflerinin Bitrix24 planlarınızda mevcut olduğundan emin olun . Fiyatlandırma sayfasından daha fazla bilgi edinin .
Varlık formunda bir teklif oluşturabilirsiniz.
Alıntı
Bu durumda, anlaşmaya bağlı ürünler, kişiler ve şirketler teklife aktarılacaktır.
Yeni Alıntı
CRM bölümünden veya bir firma ve iletişim formlarından da teklif oluşturabilirsiniz.
Alıntı Oluştur
NOT: Anlaşma bazında fiyat teklifleri oluşturmanızı öneririz. Bu durumda, oluşturulan tüm teklifler dahil olmak üzere müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini göreceksiniz.
Alıntılar Kanban , Liste ve Son Tarihler görünümlerine sahiptir.
Görüntüleme
Görsel olarak, teklifler olası satışlara ve fırsatlara benzer. Alıntı ile ilgili ana bilgiler sol tarafta ve aktiviteleri planlayabileceğiniz zaman çizelgesi sağ tarafta.
Alıntı Bilgileri
Formun üst kısmında Actions ve Document butonları bulunmaktadır . Bir teklif oluşturmak ve müşteriye göndermek için üzerlerine tıklayın.
Alıntı Butonları
Otomasyon kuralları, tetikleyiciler ve iş akışları ile alıntılarla çalışmayı otomatikleştirebilirsiniz. Otomasyon kuralları, belirtilen şablonlara göre belgeler oluşturabilir, müşterilere e-posta gönderebilir, çalışanlara olayları hatırlatabilir veya iş akışlarını başlatabilir. Tetikleyiciler, bir müşteri bir e-postayı okuduğunda veya bir belgeyi açtığında bir teklifi belirtilen aşamaya taşır.
Teklif Otomasyonu
Belgeler
CRM bölümü – Alıntılar sekmesine gidin . Bir teklif açın ve sağ üst köşedeki menü düğmesine tıklayın. Menüden Belgeler’i seçin .
Alıntı Şablonu
CRM, şablona dayalı bir belge oluşturacaktır. İndirebilir, düzenleyebilir, yazdırabilir ve müşteriye gönderebilirsiniz.
Belge Gönder
Daha önce oluşturduğunuz tüm belgelerin bir listesini menü düğmesine tıklayarak açabilirsiniz – Belgeler .
Alıntı
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.