linkedin
Bitrix24 Yeni Erişim İzinleri

Bitrix24 Yeni Erişim İzinleri

Rollerine ve atanan izinlere bağlı olarak her Bitrix24 kullanıcısı için erişimi ayarlayın veya sınırlayın. Bitrix24 uygulamaları için hangi erişimin verildiğini kontrol edin.

Bitrix24.Market Apps tarafından Bitrix24 hesabına erişim

Bitrix24.Market uygulamalarıyla Bitrix24 araçlarına erişim

Bitrix24.Market‘ten bir uygulama yüklediğinizde, Bitrix24 hesabınızdan bazı verilere erişmek için izin ister.

Ortaklarımız tarafından sağlanan çözümlerin güvenliği kontrol ediliyor ve yayınlamadan önce doğrulanıyor. Bir ortak, uygulamanın yayınlanması için bir talep gönderdikten sonra, uzmanlarımız talep edilen erişimin uygulama senaryosuna göre verilmesi gerekip gerekmediğini kontrol eder.

Uygulama senaryosuna bağlı olarak, uygulamanın erişebileceği farklı araçlar ve bölümler vardır. Her uygulama geliştiricisi, kullanıcıların verileriyle yapılan çalışmalardan sorumludur. Bu nedenle, uygulamanın hangi verilere erişmesi gerektiğini kontrol etmek önemlidir.

Uygulamanın hangi izinleri istediğini nasıl kontrol edebilirim?

Uygulamayı yüklerken Tüm izinleri göster düğmesini tıklayın.

Uygulamanın hangi izinleri istediğini nasıl kontrol edebilirim?

Tüm İzinler Göster

Uygulamanın erişim talep ettiği araçların listesini göreceksiniz:

Uygulamanın hangi izinleri istediğini nasıl kontrol edebilirim?

Veri Güvenliği

Ayrıca, istenen izinleri Veri güvenliği bölümünde görebilirsiniz :

Uygulamanın hangi izinleri istediğini nasıl kontrol edebilirim?

Veri Güvenliği Bölümü

Çalışma Grubu Bilgi Bankasına Erişim

Çalışma grubu ayarları, sayfaları görüntüleme, düzenleme veya silme izinleri gibi grubun bilgi tabanına erişimi yapılandırmaya izin verir. Bunu nasıl yapılandıracağınız aşağıda açıklanmıştır.

 

Çalışma grubu bilgi tabanları erişim izinleri

NOT: Güncellemeleri Bitrix24 Cloud hesaplarına kademeli olarak yükleniyor.  Yakında tüm hesaplarda kullanıma sunulacaktır, lütfen biraz bekleyiniz.

Artık farklı çalışma grupları ve projelerdeki bilgi tabanlarına erişim izinlerini yapılandırabilirsiniz. Bilgi bankasını düzenlemek için hangi kullanıcıların erişimi olması gerektiğine ve hangi kullanıcıların onu çalışma grubunda görüntülememesi gerektiğine karar verin.

Ayarları açmak için Çalışma grubu hakkında > Roller ve izinler‘e tıklayın .

Çalışma grubu bilgi tabanları erişim izinleri

Roller ve İzinler

Bu bölümde, bilgi bankasını görüntülemek, düzenlemek ve silmek için erişimi yapılandırabilirsiniz. Ek olarak, bilgi bankası ayarlarını düzenlemek için erişim izni verebilirsiniz.

Çalışma grubu sahibine, sahip ve moderatörlere, tüm çalışma grubu üyelerine veya yetkili kullanıcılara bu eylemlere erişim atayabilirsiniz.

NOT: Yetkili kullanıcılar, Bitrix24 hesabınızdaki tüm kullanıcılardır.

Çalışma grubu bilgi tabanları erişim izinleri

Bilgi bankası için Erişim İzinleri

Bir çalışma grubu özel veya gizliyse, bu çalışma grubunun üyesi olmayan bir kullanıcıya çalışma grubu bilgi bankasına bir bağlantı gönderin.

Çalışma grubu bilgi tabanları erişim izinleri

Bilgi Bankasına Bağlantı

Bir çalışma grubu herkese açıksa, herhangi bir kullanıcı bilgi tabanına katılmadan erişebilir.

Çalışma grubu bilgi tabanları erişim izinleri

Açık Bilgi Bankası

Envanter Yönetimine Erişim

Envanter yönetiminde Raporlara erişim iznini görüntüleyin

Envanter yönetimindeki raporlara görüntüleme erişimi izni eklendi. Artık her depoda kalan kalem sayısını görebilen (veya ürün hareketlerini görüntüleyebilen) çalışanları belirleyebilirsiniz. Bu şekilde ekibiniz depoyu kontrol edebilir ve zamanında yeni ürünler sipariş edebilir. Envanter raporlarına erişimi şu şekilde yapılandırabilirsiniz.

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Envanter yönetimi bölümüne gidin – AyarlarErişim izinleri .

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Erişim İzinleri

Raporlarla çalışacak çalışan için bir rol oluşturun ve Raporları Görüntüle erişim iznini ekleyin.

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Raporları Görüntüle

Erişim vermek istediğiniz raporları seçin.

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Raporları Seçin

Ardından Depoları görüntüle ve seç erişim iznini yapılandırın. Bu erişim iznini yapılandırmazsanız, çalışan depolarla ilgili ayrıntılı bilgileri göremez, yalnızca ürün bakiyeleri için toplam para tutarını görebilir.

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Raporları Görüntüleyin ve Seçin

Ayarları kaydettikten sonra, çalışan bir rapora sahip olacak ve bakiyeyi kontrol edebilecek ve yeni ürünler sipariş edebilecektir.

Raporları görüntülemek için erişim izni nasıl ayarlanır?

Mevcut Stok

Erişim izni: Depoları görüntüleyin ve seçin

Depoları görüntüle ve seç erişim izni, çalışanların belirli bir depoya erişimini yapılandırmanıza olanak tanır. Örneğin, bir şirketin birkaç deposu var ve işi çalışanlara atamanız gerekiyor.

CRM‘de anlaşmalarla çalışan yöneticiler için bu erişim iznini etkinleştirin, böylece depoları seçebilir ve kalemleri rezerve edebilirler.

Depoları görüntüle ve seç erişim iznini yapılandırma

Öncelikle depoda çalışacak çalışanlar için bir rol oluşturun ve bu erişim iznini ekleyin. Ardından, çalışanın birlikte çalışacağı depoyu seçin.

Depoları görüntüleyin ve seçin

Depo Ekle

Çalışan, yalnızca bu depoya ilişkin ürün adetlerini ve belgeleri görecektir. Yanlışlıkla başka bir depo seçemeyecektir.

Belgede iki farklı adepo varsa çalışan ne görecek?

Örneğin, yönetici iki farklı depo için bir stok girişi oluşturmuştur.

Depoları görüntüleyin ve seçin

Depolar

Çalışanın depolardan sadece birine erişim izni varsa belgeyi görür ancak diğer depodaki ürünlere ait bilgiler kendisine gizlenir.

Çevrimiçi mağazayla çalışırken depoya erişimi ayarlama

Çalışanlar CRM’de çalışıyor ve bir çevrimiçi mağaza işletiyorsa, depoya erişimleri olup olmadığını kontrol edin.

Müşteri sitede sipariş verdiğinde yeni bir anlaşma oluşturulur. İlgili rezervasyon modu etkinleştirildiyse, ürün varsayılan olarak seçilen depoda otomatik olarak rezerve edilir.

Bir çalışanın bir kalemi veya depoyu değiştirebilmesi için, o depoya erişim izninin etkinleştirilmesi ve rezervasyon erişim izninin yapılandırılmış olması gerekir. Aksi takdirde depodaki ürünleri değiştirmek için yeterli yetkiye sahip olmadığına dair bir mesaj görecektir.

NOT: Depoları Envanter yönetimi bölümünde – DiğerDepolar’da yapılandırabilirsiniz . Bunu yapmak için, istenen deponun önünde uygun seçeneği seçin.

Ambarları görüntüle ve seç erişim iznini yapılandırma

Daha Fazla

 

Ambarları görüntüle ve seç erişim iznini yapılandırma

Varsayılan Depo

Envanter raporu

Stok raporu, depolara gelen ürünlerin miktarının yanı sıra, belirli bir süre içinde kaç ürünün satıldığını veya başka bir depoya taşındığını gösteren bir rapordur.

Rapor, depolara ulaştıktan sonra malların hareketini kontrol etmenize ve ne kadar iyi satıldıklarını görmenize yardımcı olur. Ayrıca bayilerinizden en popüler ürünleri sipariş ederek ürün tedariğini ayarlayabilir, maliyetleri düşürebilir ve gelirinizi artırabilirsiniz.

Rapor nasıl kullanılır?

Raporla çalışmak için CRM > Envanter yönetimi > Analitik > Envanter raporu seçeneğine gidin .

Envanter Raporu

Envanter Raporu

Filtreye tıklayın ve raporlama dönemini belirtin.

Envanter Raporu

Filtre

Raporun üst kısmındaki Stok fişi ve satış bölümünde genel bilgiler yer alır .

Envanter Raporu

Stok Girişi ve Satış

Depoda alınan ve satılan ürünlerin toplam miktarını görmek için imleci grafiğin üzerine getirin.

Envanter Raporu

Depolardan Sevk Edildi

  • Depodan sevk edildi – depodan satılan mal miktarını gösterir. Seçilen raporlama dönemi için işlenmiş satış siparişlerini temel alır ve ürünlerin satın alma fiyatı üzerinden sayılır.
  • Depoya alındı ​​- depoya gelen mal miktarını gösterir. Sadece stok fişleri ve stok düzeltmelerine göre gelen ürünleri dikkate alır. Değer, ürünlerin satın alma fiyatı üzerinden sayılır.

Raporda çok sayıda depo seçilirse, bunlar seçilen tüm depolar için toplamları gösteren tek bir grafikte toplanacaktır.

Envanter Raporu

Total

Grafiğe tıklandığında, sevk edilen ve alınan ürünlerin miktarı ile her bir depodaki satış yüzdesi hakkında ayrıntılı bilgi içeren bir tablo açılır.

Envanter Raporu

Detaylar

Raporun alt kısmında, depolardaki ürün miktar değişiklikleri ile ilgili bilgileri görebilirsiniz.

 

Envanter Raporu

Rapor

  • İlk stok bakiyesi – raporlama döneminin başında stokta bulunan mal miktarı.
  • Alınan miktar – Envanter Yönetimi belgelerine göre seçilen raporlama dönemi için depoya gelen mallar: Stok girişi, Stok düzeltmesi, Stok transferi.
  • Sevk edilen miktar – seçilen raporlama dönemi için işlenen satış siparişlerine göre satılan mallar.
  • Nihai stok bakiyesi – raporlama dönemi sonunda stokta bulunan mal miktarı.

Belirli bir depo için envanter raporunu nasıl görebilirim?

Örneğin, sonraki sevkiyatları planlamak için depoda hangi malların daha iyi satıldığını kontrol etmeniz gerekir. Bu ayrıntıları kontrol etmek için depo adına tıklayın.

Envanter Raporu

Depo

Açılan pencerede bu depo için ürün detaylarını göreceksiniz.

Envanter Raporu

Depo İçin Envanter Raporu

Filtreyi kullanarak varyantları olan belirli bir ürün hakkındaki bilgileri de kontrol edebilirsiniz.

Envanter Raporu

Ürünler

Örneğin, farklı renklerde varyasyonları olan bir ürün ( Tek beden pamuklu elbise ) var. Bu ürünün bir renkteki satışı ile ilgili bilgileri kontrol etmek için ürün adını & rengini ( Tek beden pamuklu elbise pudra pembe ) girin ve listeden bulunan ürünü tıklayın.

Envanter Raporu

Ürün Bul

Ardından arama sonuçlarında bu ürün varyasyonunu göreceksiniz.

Envanter Raporu

Ürün

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.