Bitrix24, hem bulutta hem de kendi sunucularınızı kullanarak şirket içi kurabileceğiniz self hosted (kendi kendine barındırılan) olarak barındırılan görev yönetimi yazılımıdır. Bitrix24, kullanıcıların başlangıç ve bitiş tarihlerini görevlere ayarlamasını sağlayan görev süresi yönetim araçlarını içerir.
Ana Özellikler
Bitrix24’te iş süreçlerini takip etmek, yönetmek ve raporlamak son derece kolaydır. Bir proje, çalışma grubu, departman ya da kişi için görev oluşturabilirsiniz. Bitrix24’te görevler manuel olarak ya da tekrar eden işler, iş süreçleri aracılığıyla otomatik olarak oluşturulabilir.
Görev yöneticisi oluşturulan görevleri çalışma grubu, etkinlik akışı (Activity stream), takvim veya mobil uygulama aracılığıyla erişebilir. Harici kullanıcılara görevler aracılığıyla erişim izni verilebilir ya da extranet grubu oluşturulabilir.
Profiliniz için oluşturulan görevler için düzenleme, yorum yapma ya da yeniden atama yapılırsa cep telefonunuzda e-posta, anlık ileti veya push bildirimleri almayı seçebilirsiniz. Görev hatırlatıcıları varsayılan özellik olarak açıktır.
Bitrix24 çevrimiçi belge yönetimi ile birlikte gelir. Dosyaları görevlere ekleyebilir, paylaşabilir veya çevrimiçi olarak başkalarıyla eşzamanlı olarak düzenleyebilirsiniz.
Bitrix24’te Görev Görünümü Modları
Bitrix24’ün kullanılabilir görev görünümleri arasında kolaylıkla geçiş yapabilir ve istediğiniz görünümde çalışmaya devam edebilirsiniz.
Liste Görünümü – oluşturulmuş görevlerin basit bir liste görünümüdür.
Kanban Görünümü – projeler ve çalışma grupları için özelleştirilebilir görev panolarıdır. Projelerinizi görselleştiren bu araç ile iş akışlarını ve her aşamadaki iş yükünü görebilirsiniz. Proje panoları arasında tek bir tıklamayla başka bir proje panosuna geçiş yapabilirsiniz.
Planlayıcı Görünümü – kişiselleştirilebilir görev panolarıdır.
Gantt Şeması Görünümü – proje zamanlamasını ( görev süresi, son t4eslim edilme tarihi vb.) gösteren çubuk şemadır.
Bitrix24’te Görev Rolleri
Oluşturulacak bir görev için 4 farklı rol bulunur:
Sorumlu Kişi (Responsible person) – görev üzerinde çalışacak ve görevin yerine getirilmesinden sorumlu kişidir.
Oluşturan (Created by) – görevi oluşturan ve aynı zamanda görevin bittiğini onaylayacak kişidir.
Katılımcılar (Participants) – görevin sorumlusuna gereirse yardımcı olabilecek ve sorumlu kişi ile aynı yetkilere sahip kullanıcılardır.
Gözlemciler (Observers) – görevdeki işi gözlemleyen, yorum yapabilen, bildirim alabilen ancak görevdeki çalışmaya katılamayacak olan kullanıcılardır.
*Gözlemci ve katılımcı rolleri sadece ticari plan aboneleri için açıktır.
Bitrix24 zaman takibi ve raporlama için araçlar sunar. Çalışan iş yükü planlaması, bir görev üzerinde harcanan vaktin tahmin edilmesine ve görev tamamlandıktan sonra gerçekte ne kadar zamanda tamamlandığını karşılaştırır. Çalışanlardan çalışma zamanı özeti raporu istenebilir.
Bitrix24’te tamamlanmış ve gecikmiş görevlerin sayısına göre verimlilik raporu oluşturulur. Günlük, haftalık ya da aylık olarak oluşturulan iş raporları, rekabet halindeki görevlere dayalı olarak oluşturulur.
Bitrix24 anlık mesajlaşma, grup sohbeti, video konferans, web telefon görüşmeleri ve özel sosyal ağ dahil olmak üzere görev yönetimi için işlevsel iletişim araçlarıyla birlikte gelir. Görev yönetimini kolaylaştıracak bu iletişim araçları özellikle farklı konumlarda üyelere sahip ya da kalabalık işletmeler için vazgeçilmezdir.
Bitrix24 iş süreçleri yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, proje ve belge yönetimi insan kaynakları yönetimi için işlevsel araçlar sunan bütünleşik bir işbirliği platformudur. Bitrix24’ü hemen kullanmaya başlamak ve 5 milyondan fazla memnun kullanıcılardan biri olmak için GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz. Bitrix24 Gold Partner İş Ortağı GLOBALNET Bitrix24 destek, eğitim, yapılandırma, özelleştirme hizmetleri sunmaktadır.