Bitrix24‘te toplantı odaları oluşturun ve rezerve edin. Belirli bir toplantı odası seçerseniz ve katılımcı sayısı toplantı odası kapasitesini aşarsa bir bildirim alırsınız. Toplantı odası erişim izinlerini yapılandırın: mevcut toplantı odalarını görüntüleyebilen, rezerve edebilen, yeni odaları düzenleyebilen ve yapılandırabilen kullanıcıları ekleyin.
Toplantı odaları listesine kategori ekleyin. Örneğin, farklı şehirlerde ofisleriniz varsa, toplantı odalarını her şehir için gruplandırabilirsiniz.
Toplantı odalarındaki kategoriler, takvim etkinlikleri için toplantı odalarını birleştirir.
Toplantı odası kullanılabilirliği bölümüne gidin ve Toplantı odaları düğmesine tıklayın .
Menüde, Kategori ekle seçeneğini seçin.
Bir kategori adı verin ve istediğiniz toplantı odalarını ekleyin. Kaydet‘i tıklayın.
NOT: Her toplantı odası sadece 1 kategoriye eklenebilir. Halihazırda başka bir kategoride olan bir toplantı odası eklerseniz, son kategoriye taşınacaktır.
Kategoriyi değiştirmek için … menü düğmesine tıklayın ve Düzenle seçeneğini seçin.
Gerekirse kategoriyi silebilirsiniz . Bu durumda, tüm toplantı odaları kategorilerin dışında genel listeye taşınacaktır.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Ekibiniz