linkedin
CRM Filtre Seçenekleri ve Daha Fazlası

CRM Filtre Seçenekleri ve Daha Fazlası

Bitrix24 CRM‘de işinizi daha kolay ve rahat hale getirebilecek bazı küçük değişikliklerle tanışın:

Yeni CRM filtre seçenekleri: boş/değersiz değerlere göre filtreleyin; anlaşmaları ilgili şirketlerden ve ilgili kişilerden gelen alanlara göre filtreleyin

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Filtre

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Filtre

Telefon numarasına göre bir öğe nasıl bulunur ?

Arama çubuğuna numara girersek, CRM, numaralar boşluk, parantez ve tire ile ayrılmış olsa bile, öğeleri telefon numarasına göre bulacaktır.

NOT: Doğru bir arama için en az üç hane girilmesi arzu edilir.

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Telefon Numarası

Ada ve e-postaya göre bir öğe nasıl bulunur?

Arama çubuğuna harf girersek, filtre öğeleri ad, soyad veya sorumlu kişinin adına göre arayacaktır. Arama ayrıca e-posta adreslerini de dikkate alır.

NOT: İstediğiniz sayıda harf girebilirsiniz, ancak filtre bunları kelimenin başında veya ayrı bir kelime olarak arayacaktır.

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Arama Çubuğu

Filtre nasıl çalışır?

Filtre, belirli alanlara göre arama yapmak için daha esnek bir seçenektir.

Alan değerleri belirtmediyseniz boş bir varsayılan filtre tüm öğeleri gösterir.

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Kişisel Filtre

Filtre, öğeleri değerin bir parçasına göre bile bulacaktır.

position

Konum

Alanı boş olan öğeler nasıl bulunur?

Bitrix24’te, öğeleri dolu veya doldurulmamış alanlara göre filtrelemek mümkündür .

Diyelim ki veritabanını düzenlemeye karar verdiniz ve soyadı alanını doldurmayan tüm müşterileri bulmak istiyorsunuz.

NOT: Seçenek, dosyalar, listeler, kaynak ayırma ve çeşitli bağlantılar dışındaki tüm alan türleri için çalışır.

Alanların sağ tarafında bir menü bulunur. Tıklayın ve uygun değeri seçin.

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Alan Menüsü

Değerlerden birini seçtikten sonra, CRM arama sonucunu verecektir.

eni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Soy Adı Olmadan

Anlaşma filtresinde ilgili kişilerden ve şirketlerden gelen alanlar nasıl kullanılır?

Anlaşmalar, ilgili şirketlerden ve ilgili kişilerden gelen alanlara göre filtrelenebilir. Belirli bir faaliyet alanındaki şirketlerle veya belirli bir çalışan tarafından oluşturulan kişilerle anlaşmalar bulmak istiyorsanız bu özellik kullanışlıdır.

İlgili kişilerden ve şirketlerden alan seçmek için Anlaşmalar filtresinde Alan ekle’ye tıklayın. Pencerenin üst kısmında, CRM öğelerinden alanları etkinleştiren ve devre dışı bırakan üç düğme göreceksiniz. İhtiyacınız olan öğeleri kontrol edin ve ardından filtreye eklemek istediğiniz alanları seçin.

Yeni CRM Filtre Seçenekleri Ve Daha Fazlası

Ayarları Görüntüle

ÖNEMLİ:

İlgili Kişi ve Şirket alanlarına göre aranacak ve filtrelenecek anlaşma sayısında bir sınır vardır. Arama, e-posta ve telefon alanlarına göre çalışmaz. Aramanın çalışacağı anlaşma sayısı tüm dönüşüm hunileri için sayılır.

  • Ücretsiz — 1 000 fırsat.
  • Temel — 50 000 anlaşma.
  • Standart — 50 000 anlaşma.
  • Profesyonel — 50 000 anlaşma.
  • Kurumsal — 100.000 anlaşma.

 

Anlaşmalar listesindeki değişiklikler, sorumlu kişi alanlarını ve otomasyon kurallarını değiştirin

Çalışmayı daha rahat ve verimli hale getirmek için CRM‘de bazı değişiklikler yayınlandı.

Anlaşmalardaki ilgili kişilerden ve şirketlerden gelen alanlar

Anlaşma listesinde ilgili firmalardan ve ilgili kişilerden gelen alanlar görüntülenebilir.

Dişliye tıklayın, pencerenin üst kısmındaki CRM varlıklarını seçin ve ardından listede görüntülenecek alanları seçin.

Anlaşmalar listesindeki değişiklikler, sorumlu kişi alanlarını ve otomasyon kurallarını değiştirin

Anlaşma Filtresi

Zorunlu alanlardaki değişiklikler

Önceden, belirli bir aşamada doldurulması zorunlu alanlar yaptıysanız, tüm aşamalarda aynı kural uygulanıyordu. Şimdi herhangi bir aşamayı seçebilirsiniz.

Anlaşmalar listesindeki değişiklikler, sorumlu kişi alanlarını ve otomasyon kurallarını değiştirin

Gerekli

Sorumlu kişiyi değiştir

Otomasyon kuralları bölümünde, sorumlu kişi sırasını özelleştirmenize olanak tanıyan iki seçenek vardır.

Anlaşmalar listesindeki değişiklikler, sorumlu kişi alanlarını ve otomasyon kurallarını değiştirin

Sorumlu Kişiyi Değiştir

Seçenek nasıl seçilir :

  • rastgele sırayla – robot, öğeden zaten sorumlu olan kişi dışında sıradan bir çalışanı seçer.
  • ilk uygun – belirtilen çalışan veya listedeki ilk kişi sorumlu olacaktır.
  • belirtilen sırada – her seferinde sıradaki bir sonraki çalışan atanır.

NOT: Planınızda bir devamsızlık programı varsa, Eksik devamsızlık seçeneğine dikkat edin .

Eksik devamsızlık seçeneği, devamsızlık tablosuna bağlıdır . Planınızda mevcut değilse, devamsızlık sayılmaz.

Değer seçenekleri:

Evet – otomasyon kuralları, yokluğu belirtilen çalışanlara müşteri adayları ve anlaşmalar atamaz. Sıradaki bir sonraki çalışan, Nasıl seçilir seçeneğindeki değere bağlı olarak atanacaktır .
Hayır – devamsızlık çizelgesi, sorumlu bir çalışanın atanmasını etkilemez.

NOT: Çalışanın çalışma saatleri dağılımı etkilemez.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.