linkedin

Yeni Tekmer Ankara Ofisimiz >> İLETİŞİM

CRM Yazılımında Olması Gereken 6 Özellik

CRM Yazılımında Olması Gereken 6 Özellik

İşletmelerin varlığını sürdürebilmesi ve büyüme devam edebilmesinin en temel yollarından biri müşteri ilişkilerini iyi yönetebilmesidir. Müşteri ilişkilerinin kurulması ve başarılı bir biçimde sürdürülmesi son derece önemlidir. Müşterileri ile iyi ilişkiler kuramayan ve müşteri ilişkileri yönetimini başarılı bir biçimde gerçekleştirmeyen şirketlerin uzun vadede başarıyı yakalaması zor olacaktır.

CRM yazılımları hem müşteri ilişkileri yönetiminde hem de iş süreçleri yönetiminde başarınızı artıracak yazılımlardır.

CRM yazılımı kullanmanın günümüzde küçük ya da büyük tüm işletmeler için bir zorunlu bir hal aldığını söyleyebiliriz. Şirketiniz için en uygun CRM yazılımını seçerken iş süreçlerinizi, verilerinizi, bir CRM programından beklentilerinizi göz önünde bulundurmalısınız.

Bununla birlikte bir CRM yazılımını kullanırken, programın özelliklerini bilmeniz ve gerektiğinde teknik destek alabiliyor olmanız oldukça önemlidir. GLOBALNET, Bitrix24 CRM çözümleri ve sağladığı CRM demo, teknik destek, eğitim, danışmanlık, özelleştirme, yapılandırma gibi hizmetler sunmaktadır. Böylece CRM yazılımını ekibinizle birlikte amacınıza uygun biçimde etkin ve maksimum verimlilikle kullanabilirsiniz.

CRM Yazılımında Hangi Özellikler Olmalı?

Her şirket, işletme, kurum ya da kuruluş en iyi CRM yazılımını kullanmak ister. Bir CRM sistemine sahip olmak kolay gibi görünse de profesyonel bir CRM hizmeti edinmek sanıldığı kadar kolay değildir.

Şirketiniz için en uygun CRM yazılımını seçerken birkaç genel özelliği göz önünde bulundurmalısınız.

  1. Özelleştirilebilir olmalı.

Bir CRM yazılımında olması gereken en önemli özelliklerde biri belki de özelleştirilebilir olmasıdır. Her şirketin iş süreçleri, stratejileri, işleyiş biçimi farklıdır. Satış sürecine özel alanlar, etiketler, filtreleme seçenekleri gibi işinizi kolaylaştıracak özellikler olması gerekir. Değişen ve benzersiz iş ihtiyaçlarınıza uygun CRM yazılımını bulmak verimliliğinizi artıracaktır.

Bitrix24 iş süreçlerine göre özelleştirilebilir bir CRM yazılımıdır.

  1. Kullanımı kolay olmalı.

Seçmiş olduğunuz ya da seçecek olduğunuz CRM yazılımı kullanımı kolay ve anlaşılır olmalıdır. Eğer seçeceğiniz CRM yazılımı zor ve karmaşık ise pek çok fonksiyonunu kullanmakta zorluk çekebilirsiniz.

Bitrix24 CRM programının kullanımı son derece kolaydır. Hem çalışanlar hem de yöneticiler için kolay bir ara yüze sahiptir.

  1. Seçeceğiniz CRM yazılımı mobil olmalı.

Dijital dünyanın her bir alanında olduğu gibi mobil, CRM yazılımlarının da geleceğidir. Çalışanlarınıza, müşterilerinize, devam eden projelerinize istediğiniz her yerden her zaman ulaşabilmelisiniz. Böylece daha hızlı kararlar alabilir, süreçleri daha kolay ve etkin bir biçimde yönetmeye devam edebilirsiniz.

Bitrix24’ü mobilde de kullanmaya devam edebilir ve tüm iş süreçlerinizi istediğiniz her yerden her zaman yönetebilirsiniz.

  1. Güvenilir olmalı ve yetkilendirme sistemi mevcut olmalıdır.

Güvenliğin üst seviyede olması ve yetkilendirme yapılabilmesi bir CRM yazılımı için olmazsa olmaz özelliklerden biridir. Yetkilendirme sistemiyle her çalışana görev ataması yapabilirsiniz. Aynı şekilde sadece çalışanlar için değil departmanlar ve gruplar için de yetkilendirmede bulunabilirsiniz.

Bitrix24’te yetkilendirmelerde bulunabilir ve belli kişilerin belli gruplara, verilere erişimine izin verebilirsiniz.

  1. Entegre edilebilir olmalı.

Seçeceğiniz CRM yazılımının diğer programlarla entegre edilebilmesi hem işlerinizi kolaylaştırır hem de zamandan tasarruf etmenize yardımcı olur. Özellikle sosyal medya pazarlamasına imkan sağlayan CRM yazılımları son yıllarda şirketler tarafından sıklıkla tercih edilmektedir.

Bitrix24 CRM yazılımı, farklı uygulamalar ve programlar ile entegre edilebilir.

  1. Destek ve Teknoloji

Bir CRM yazılımı kullanırken teknoloji ile aranız ne kadar iyi olsa da teknik desteğe her zaman ihtiyaç duyabilirsiniz.

CRM yazılımı fiyatları ve işletmenize uygun Bitrix24 planları için bizimle iletişime geçebilirsiniz. GLOBALNET Bitrix24 Gold Partner İş Ortağıdır. Bitrix24 lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitim, teknik destek ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.

Ücretsiz kayıt olmak ve hemen kullanmaya başlamak için tıklayabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

CALLATTE COFFEE E-Ticaret Sitesi Yayına Alındı

E-Ticaret Yolculuğunuzda Yanınızdayız

DİJİTAL DÜNYA KADINLARI‘ 2024 Etkinliği

Yazılımın Olmadığı Bir Dünyanın Hikayesi

TOBB Türkiye Yazılım Meclis Başkanı ve GLOBALNET Kurucusu Ertan BARUT ile Röportaj

2024’te İşinizi Dönüştürecek 3 GoTo Ürünü: İş Süreçlerinizi Yeniden Tanımlayın

Bulut Bilişim Nedir?

Şirketlerin CRM’e Geçiş Yolculuğu

2023 Yılı Teknoloji Dünyasının Devrim Niteliğindeki Yılı Oldu

Adresler

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80 | 83
+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.