linkedin
Globalnet
CRM’deki Hizmetler

CRM’deki Hizmetler

Bu güncellemede, hizmetler ayrı bir ürün türü olarak yapıldı. Artık hizmetlerle anlaşmalar, faturalar ve diğer varlıkları oluşturmak çok daha kolay. Hizmetlerin varyantı yoktur ve envanter yönetiminde kullanılmaz.

NOT: Hizmetler, mevcut tüm Bitrix24 planlarında mevcuttur.

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun. Ürün kataloğu bölümüne gidin . Oluştur düğmesi menüsünde Hizmet‘i seçin .

NOT: Hizmetlerin içe aktarılması mümkün değildir.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Hizmet

Formdaki gerekli tüm alanları doldurun ve değişiklikleri kaydedin.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Yeni Form

Hizmetlerle çalışma süreci, ürünlerle aynıdır. CRM varlıklarına eklenebilir, belgelerde görüntülenebilir ve otomasyon kurallarında kullanılabilirler.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Ürün Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

DeepSeek Nedir? DeepSeek AI’nin Özellikleri ve ChatGPT ile Farkları

Web Sitenizi Mobil Uyumlu Hale Getirin: Mobil SEO İpuçları ve Taktikleri

Restoranlar İçin Yapay Zeka Odaklı Pazarlama: Bitrix24 Çözümleri

Perakendecilikte Bitrix24 ile Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ali Uzun Şekercilik E-Ticaret Sitesi Yayında

E-ticarette Başarıyı Artıran Yapay Zeka Çözümleri

İş Dünyasında Yapay Zeka Destekli Asistanların Gücü

Bitrix24 YILBAŞI İNDİRİMİ Başladı!

Bitrix24 CYBER Weekend İNDİRİMİ : %44’e varan indirimler!

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.