linkedin
Globalnet
CRM’deki Hizmetler

CRM’deki Hizmetler

Bu güncellemede, hizmetler ayrı bir ürün türü olarak yapıldı. Artık hizmetlerle anlaşmalar, faturalar ve diğer varlıkları oluşturmak çok daha kolay. Hizmetlerin varyantı yoktur ve envanter yönetiminde kullanılmaz.

NOT: Hizmetler, mevcut tüm Bitrix24 planlarında mevcuttur.

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun. Ürün kataloğu bölümüne gidin . Oluştur düğmesi menüsünde Hizmet‘i seçin .

NOT: Hizmetlerin içe aktarılması mümkün değildir.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Hizmet

Formdaki gerekli tüm alanları doldurun ve değişiklikleri kaydedin.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Yeni Form

Hizmetlerle çalışma süreci, ürünlerle aynıdır. CRM varlıklarına eklenebilir, belgelerde görüntülenebilir ve otomasyon kurallarında kullanılabilirler.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Ürün Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Bitrix24 Bahar 2025 Güncellemesiyle Tanışın: “Space” Çağı Başlıyor!

Açık Kaynak Yazılım Nedir? Avantajları, Kullanım Alanları ve GLOBALNET Çözümleri

Zimbra Sunucu Nedir? Neden Tercih Etmelisiniz?

Uzaktan Erişimi Kolaylaştıran Güç: LogMeIn Resolve

GoTo Meeting Nedir? Özellikleri, Avantajları ve Rakipleriyle Karşılaştırması

GoTo Webinar Nedir? Özellikleri, Avantajları ve Rakiplerle Karşılaştırması

OSBÜK ve Organize Sanayi Bölgesi OSB ‘lere Dijital Varlık Hizmetleri

LastPass Nedir? Şifrelerinizi Güvende Tutmanın Akıllı Yolu

Yeşil Yazılım – Geleceğin Kodlaması Çevreyi de Düşünmeli!

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.