linkedin
Globalnet
CRM’deki Hizmetler

CRM’deki Hizmetler

Bu güncellemede, hizmetler ayrı bir ürün türü olarak yapıldı. Artık hizmetlerle anlaşmalar, faturalar ve diğer varlıkları oluşturmak çok daha kolay. Hizmetlerin varyantı yoktur ve envanter yönetiminde kullanılmaz.

NOT: Hizmetler, mevcut tüm Bitrix24 planlarında mevcuttur.

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun. Ürün kataloğu bölümüne gidin . Oluştur düğmesi menüsünde Hizmet‘i seçin .

NOT: Hizmetlerin içe aktarılması mümkün değildir.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Hizmet

Formdaki gerekli tüm alanları doldurun ve değişiklikleri kaydedin.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Yeni Form

Hizmetlerle çalışma süreci, ürünlerle aynıdır. CRM varlıklarına eklenebilir, belgelerde görüntülenebilir ve otomasyon kurallarında kullanılabilirler.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Ürün Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

ALİ UZUN ŞEKERCİLİK Web Sitesi Yayında

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.