linkedin
Globalnet
CRM’deki Hizmetler

CRM’deki Hizmetler

Bu güncellemede, hizmetler ayrı bir ürün türü olarak yapıldı. Artık hizmetlerle anlaşmalar, faturalar ve diğer varlıkları oluşturmak çok daha kolay. Hizmetlerin varyantı yoktur ve envanter yönetiminde kullanılmaz.

NOT: Hizmetler, mevcut tüm Bitrix24 planlarında mevcuttur.

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun

Ürün kataloğunda hizmetler oluşturun. Ürün kataloğu bölümüne gidin . Oluştur düğmesi menüsünde Hizmet‘i seçin .

NOT: Hizmetlerin içe aktarılması mümkün değildir.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Hizmet

Formdaki gerekli tüm alanları doldurun ve değişiklikleri kaydedin.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Yeni Form

Hizmetlerle çalışma süreci, ürünlerle aynıdır. CRM varlıklarına eklenebilir, belgelerde görüntülenebilir ve otomasyon kurallarında kullanılabilirler.

Bitrix24 CRM'deki Hizmetler

Ürün Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Tarakçıoğlu Forklift Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dolandırıcılara Karşı Uyarı: Google Adı Altında Yapılan Telefon, Sms, E-posta Dolandırıcılığına Dikkat!

Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

HİSAR Turizm Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

AYSAN HUKUK BÜROSU Web Sitesi Yayında!

WordPress Nedir ve Neden Tercih Edilmeli?

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Globalnet

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.