E-posta sorunları pek çok kişinin ve pek çok şirketin en sıklıkla yaşadığı sorunlar arasındadır.
Yaşanan e-posta sorunlarının farklı nedenleri ve çözümleri vardır. Genellikle gelen e-posta kutusuna dönen bütün hata mesajlarının alt satırında sorunun kaynağı ve nedeni yazar. Dikkatli bir biçimde bakıldığında hatanın kaynağının bu hata mesajında yer aldığını görebilirsiniz.
Eğer göndermiş olduğunuz hata mesajı alıyorsanız (dönen hata mesajları) ve hata mesajını çözme konusunda sıkıntı yaşıyorsanız [email protected] adresine bu mesajın orijinalini ilet özelliğini kullanarak gönderebilirsiniz.
E-posta adresinize ileti gönderirken alıcı kişiye bir hata mesajı gidiyorsa hata mesajının sizin tarafınızdan aynı şekilde [email protected] adresine gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
E-posta hata mesajları, sorunun kaynağına göre farklı şekilde olabilir.
Sunucular arası hata mesajları gider-gelir. Örnek vermek gerekirse … alan adını… uzantılı e-posta gönderdiğiniz sunucu GLOBALNETSERVER.NET uzantılı sunucu adresi üzerinden gider.
Posta kutunuza; e-posta göndermiş olduğunuz adresten, yani mail sunucu hizmeti alınan sunucudan;
Yaşanan e-posta sorunlarının nedenleri değişkenlik gösterebilir. Örneğin;
Hatalı şifre girişi kullanıcıların en sık karşılaştıkları sorunlardan birisidir. Eğer hatalı e-posta şifre girişi yaptıysanız sunucu bulunduğunuz yerin IP’sini bloklayabilir. Bu durumda hem http://webmail.alanadiniz… adresine ya da web sitenize ulaşamaz hem de outlook mail servisleri çalışmaz.
Ancak şifrenizin doğru olduğu konusunda eminseniz, bulunduğunuz her DİNAMİK (değişen) IP’ ye sahip ise modeminizi açıp kapatmanız yeterli olacaktır.
E-posta kullandığınız ve İnternete bağlandığınız yerin STATİK IP’si varsa bildirebilirsiniz.
IP numarasını öğrenmek için;
http://whatismyipaddress.com/ adresinden IP numaranızı öğrenebilirsiniz.
GLOBALNET destek hizmetleri için 7 gün 24 saat bizimle iletişime geçebilirsiniz.