Bitrix24 Envanter Yönetimi, stoklarınızı yönetmenize, depolarınızı kontrol etmenize, satışları izlemenize ve teslimatları takip etmenize olanak tanır. Kataloğunuzdaki her öğe, gerçek zamanlı durum güncellemeleriyle tedarikçiden müşteriye kadar takip edilebilir ve izlenebilir.
Envanter yönetimi bölümü, normal şirket çalışanlarının erişemeyeceği önemli bilgileri içerir. Belirli bölümlere ve belgelere erişim izinlerini ayarlayın.
Varsayılan olarak üç ana erişim rolü vardır: Çevrimiçi Mağaza yöneticisi, Çevrimiçi Mağaza personeli ve Depo görevlisi (bunları düzenleyin veya yeni roller ekleyin.)
Güçlü CRM’imiz ile entegre olan Bitrix24 Envanter Yönetimi, size satış süreci üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlar.
Envanter yönetimini etkinleştirdiyseniz, bölümlerine erişim izinlerini ayarlayabilir ve Envanter yönetimi belgelerine erişim sağlayabilirsiniz. Çalışanlarınızın hangi belgelerle çalışacağını belirleyin.
NOT: Envanter yönetimini devre dışı bıraktıysanız, erişim izni ayarları gizlenecektir.
Envanter yönetimi bölümüne gidin – Ayarlar – Erişim izinleri .
Varsayılan olarak üç rol vardır: Çevrimiçi mağaza yöneticisi , Çevrimiçi mağaza personeli ve Depo memuru .
Çevrimiçi mağaza yöneticisi – bu rol, çevrimiçi mağaza personeli ve depo görevlisinin rollerinden daha fazla erişim izni içerir. Çalışan işlemeyi iptal edebilir, ürün kataloğunu yapılandırabilir, fiyatları değiştirebilir vb.
Çevrimiçi mağaza personeli – bu rol, müşteri ve siparişlerle CRM’de çalışan çalışanlar içindir.
Depo memuru – bu rol, depo çalışanları için tasarlanmıştır. Bu çalışanlar CRM ile çalışmazlar ve Stok yönetimi dışında diğer bölümlere erişim izinleri olmayabilir.
NOT: Hesabınızda zaten bir çevrimiçi mağaza veya CRM ayarladıysanız, şu rollere sahip olabilirsiniz: Yönetici ve Çevrimiçi Mağaza Yöneticisi . Bu roller aynıdır, görevlerinize göre özelleştirebilir veya fazlalıkları kaldırabilirsiniz.
Önceden yapılandırılmış rolleri kullanabilir, düzenleyebilir veya yenilerini ekleyebilirsiniz.
NOT: Ürün kataloğu olmadan Stok yönetimi ile çalışmak mümkün değildir. Çalışanların, kataloğu görüntülemek için erişim izinlerine ve ürünlerle çalışmak için gerekli diğer haklara sahip olduğundan emin olun.
Envanter yönetimi ile çalışmak üzere hangi erişim izinleri yapılandırılabilir?
Erişim izinleri ile depolara, belgelere ve rezerve edilen ürünlere erişimi yönetebilirsiniz.
Bir çalışan, erişimi olan belgelerin bir listesini görebileceği bir bölüme girebilecektir. Tüm belge türlerine erişim izinleri ayrı ayrı ayarlanır.
Erişim izni, bir depo oluşturmanıza ve onun parametrelerini düzenlemenize olanak tanır. Bir çalışan, ayrı bir bölümde olduğu gibi belgeyle çalışırken depo da oluşturabilir.
Çalışan, belgeleri doldururken, ürünleri alırken veya yazarken stoktaki ürün miktarını görebilecek ve bir depo seçebilecek.
Çalışan, formdaki herhangi bir alanı değiştirebilecek, ekleyebilecek ve silebilecek, ayrıca değişiklikleri tüm çalışanlara uygulayabilecek.
Erişim izinleri ile şu belgeleri kontrol edebilirsiniz: stok fişi, stok ayarı, stok transferi, ürün satışı ve mahsup.
Bir çalışan, anlaşma formundan müşteri için ürün rezerve edebileceği gibi, depolarla çalışan herkes için periyot ve diğer rezervasyon parametrelerini belirleyebilecektir.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Ekibiniz