linkedin
Envanter Yönetimine Erişim İzinleri

Envanter Yönetimine Erişim İzinleri

Bitrix24 Envanter Yönetimi, stoklarınızı yönetmenize, depolarınızı kontrol etmenize, satışları izlemenize ve teslimatları takip etmenize olanak tanır. Kataloğunuzdaki her öğe, gerçek zamanlı durum güncellemeleriyle tedarikçiden müşteriye kadar takip edilebilir ve izlenebilir.

Envanter yönetimi bölümü, normal şirket çalışanlarının erişemeyeceği önemli bilgileri içerir. Belirli bölümlere ve belgelere erişim izinlerini ayarlayın.

Varsayılan olarak üç ana erişim rolü vardır: Çevrimiçi Mağaza yöneticisi, Çevrimiçi Mağaza personeli ve Depo görevlisi (bunları düzenleyin veya yeni roller ekleyin.)

 

Güçlü CRM’imiz ile entegre olan Bitrix24 Envanter Yönetimi, size satış süreci üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlar.

Envanter yönetimini etkinleştirdiyseniz, bölümlerine erişim izinlerini ayarlayabilir ve Envanter yönetimi belgelerine erişim sağlayabilirsiniz. Çalışanlarınızın hangi belgelerle çalışacağını belirleyin.

NOT: Envanter yönetimini devre dışı bıraktıysanız, erişim izni ayarları gizlenecektir.

Erişim izinlerini yapılandırın

Envanter yönetimi bölümüne gidin – Ayarlar – Erişim izinleri .

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Erişim İzinleri

Varsayılan olarak üç rol vardır: Çevrimiçi mağaza yöneticisi , Çevrimiçi mağaza personeli ve Depo memuru .

 

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Roller

Çevrimiçi mağaza yöneticisi – bu rol, çevrimiçi mağaza personeli ve depo görevlisinin rollerinden daha fazla erişim izni içerir. Çalışan işlemeyi iptal edebilir, ürün kataloğunu yapılandırabilir, fiyatları değiştirebilir vb.

Çevrimiçi mağaza personeli – bu rol, müşteri ve siparişlerle CRM’de çalışan çalışanlar içindir.

Depo memuru – bu rol, depo çalışanları için tasarlanmıştır. Bu çalışanlar CRM ile çalışmazlar ve Stok yönetimi dışında diğer bölümlere erişim izinleri olmayabilir.

NOT: Hesabınızda zaten bir çevrimiçi mağaza veya CRM ayarladıysanız, şu rollere sahip olabilirsiniz: Yönetici ve Çevrimiçi Mağaza Yöneticisi . Bu roller aynıdır, görevlerinize göre özelleştirebilir veya fazlalıkları kaldırabilirsiniz.

Önceden yapılandırılmış rolleri kullanabilir, düzenleyebilir veya yenilerini ekleyebilirsiniz.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Rol Oluştur

NOT: Ürün kataloğu olmadan Stok yönetimi ile çalışmak mümkün değildir. Çalışanların, kataloğu görüntülemek için erişim izinlerine ve ürünlerle çalışmak için gerekli diğer haklara sahip olduğundan emin olun.

Envanter yönetimi ile çalışmak üzere hangi erişim izinleri yapılandırılabilir?

Erişim izinleri ile depolara, belgelere ve rezerve edilen ürünlere erişimi yönetebilirsiniz.

Envanter yönetimi

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Envanter Bölümü

Envanter Yönetimi alanını görüntüleyin

Bir çalışan, erişimi olan belgelerin bir listesini görebileceği bir bölüme girebilecektir. Tüm belge türlerine erişim izinleri ayrı ayrı ayarlanır.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Envanter

Depo oluşturma, düzenleme ve silme

Erişim izni, bir depo oluşturmanıza ve onun parametrelerini düzenlemenize olanak tanır. Bir çalışan, ayrı bir bölümde olduğu gibi belgeyle çalışırken depo da oluşturabilir.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Depo Oluştur

Depoları görüntüleyin ve seçin

Çalışan, belgeleri doldururken, ürünleri alırken veya yazarken stoktaki ürün miktarını görebilecek ve bir depo seçebilecek.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Depoları Görüntüle

Envanter nesnesi görüntüleme formunu değiştirin (alan ekleyin veya silin)

Çalışan, formdaki herhangi bir alanı değiştirebilecek, ekleyebilecek ve silebilecek, ayrıca değişiklikleri tüm çalışanlara uygulayabilecek.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Form Alanları

Envanter yönetimi belgeleri

Erişim izinleri ile şu belgeleri kontrol edebilirsiniz: stok fişi, stok ayarı, stok transferi, ürün satışı ve mahsup.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Stok Dokümanları

Yedek ürün

Bir çalışan, anlaşma formundan müşteri için ürün rezerve edebileceği gibi, depolarla çalışan herkes için periyot ve diğer rezervasyon parametrelerini belirleyebilecektir.

Bitrix24 Envanter-Yönetimine-Erişim-İzinleri

Yedek Ürün

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.