Bitrix24 CRM’de fırsatlara (Deals) ürün veya hizmet ekleyebilir ve tekrarlayan gelir seçeneği ile satışları artırabilirsiniz. Gerçek zamanlı anlaşma takibi, entegre ve kullanımı kolay ürün kataloğu ile birlikte gelir.
Ürün özelliklerini fırsat formunda gösterme özelliğini ekledi. Artık ürün formunda ürün numarası, ağırlık ve satın alma fiyatı gibi hangi özel alanların görüntüleneceğini seçebilirsiniz.
Örneğin, çalışanlarınız teslimat hizmetiyle bir ürün gönderiyorsa, maliyetini doğru bir şekilde hesaplamak için paketin ağırlığını ve boyutlarını bilmeleri gerekir. Ürün formuna gerekli alanların eklenmesi yöneticilerin işini hızlandıracak ve gerekli bilgileri bulmak için ürün formunu açmalarına gerek kalmayacak.
Fırsat formunda ürünler sekmesini açın ve dişli simgesine tıklayın .
Açılan pencerede hangi alanların görüntüleneceğini seçin.
Not: Yalnızca kullanıcının erişime sahip olduğu alanlar görüntülenir. Örneğin, bir kullanıcının bir ürünün satın alma fiyatını görme hakkı yoksa, bu sütun listede olmayacaktır.
Sütunları seçip uyguladıktan sonra sağda görünürler.
Bir sütunu taşımak için istediğiniz konuma sürükleyin.
Müşteriler sizinle birçok kez iletişim kurabilir. Bu durumda, bir kişiye bağlı birkaç anlaşma olacaktır. Bitrix24‘te bu tür anlaşmalar, tekrarlı sorgulamalar ve tekrarlı anlaşmalar olmak üzere iki gruba ayrılır .
Örneğin, bir müşteri şirketinizle birkaç kez iletişime geçti, ancak hiçbir şey satın almadı. Tekrarlanan olası satışları anlaşmalara dönüştürdünüz, ancak bu anlaşmaların hiçbiri kazanılmadı.
Tüm bu anlaşmalar, tekrar sorguları olarak ele alınır .
Müşteri sizden bir şey satın aldığında, anlaşmayı başarıyla tamamlarsınız. Bu müşterinin gelecekte oluşturulacak tüm anlaşmaları, Tekrarlanan anlaşmalar olarak işaretlenecektir .
Yinelenen müşteri adaylarının aksine, yinelenen anlaşmalar devre dışı bırakılamaz.
Anlaşma filtresinde Yeni anlaşma , Anlaşmayı tekrarla ve Sorguyu tekrarla alanları vardır . İstediğiniz varlıkları bulmak için bunları kullanın.
Yalnızca tekrarlanan anlaşmalar veya potansiyel müşteriler için çalışacak otomasyon kurallarını da kullanabilirsiniz. Koşulu belirtin: İşlemi tekrar edin – eşittir – Evet.
NOT: Ayrıca koşullarda yinelenen müşteri adaylarını ve sorguları seçebilirsiniz.
Otomasyon kuralları, yinelenen anlaşmaları diğer aşamalara taşımak, iş süreçlerini çalıştırmak vb. için kullanılabilir.
Fiyat teklifi, şirket, ürünler ve hizmetler hakkında bilgilerin yanı sıra bir işbirliği teklifi içeren bir CRM unsurudur. Bu, anlaşma oluşturulduktan sonra müşteriyle çalışmanın bir sonraki aşamasıdır. Varlık formundan belge olarak bir fiyat teklifi oluşturabilirsiniz.
NOT: Bu seçeneğin planınızda mevcut olup olmadığını kontrol edin.
Ana yol, anlaşma formundandır.
Bu durumda, anlaşmaya bağlı ürünler, ilgili kişiler ve şirketler faturaya aktarılacaktır.
CRM bölümünden, şirket ve iletişim formundan fiyat teklifi oluşturabilirsiniz.
NOT: Teklifleri tam olarak anlaşma temelinde oluşturmanızı öneririz. Bu durumda, müşteriyle yapılan tüm çalışma geçmişini anlaşma formunda göreceksiniz.
Alıntıların iki görünümü vardır: Kanban ve Liste . Anlaşmaların ve müşteri adaylarının görünümlerine benzerler.
Görsel olarak, teklifler olası satışlara ve fırsatlara benzer. Sol tarafta, teklifle ilgili bilgilerin bulunduğu alanlar vardır. Sağ tarafta ise bir zaman çizelgesi var.
Formun üst kısmında iki buton vardır: Document ve Actions . Üzerlerine tıklayarak bir fiyat teklifi oluşturabilir ve müşteriye gönderebilirsiniz.
Otomasyon kuralları ve tetikleyicileri kullanarak alıntılarla çalışmanızı otomatikleştirebilirsiniz.
Otomasyon kuralları, belirtilen şablonlara göre belgeler oluşturabilir, müşterilere e-posta gönderebilir, çalışanlara olayları hatırlatabilir veya iş süreçlerini başlatabilir.
Tetikleyiciler, bir müşteri bir e-postayı okuduğunda veya bir belgeyi açtığında faturaları bir sonraki aşamaya taşıyabilir.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Ekibiniz