linkedin
Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Bitrix24 CRM’de fırsatlara (Deals) ürün veya hizmet ekleyebilir ve tekrarlayan gelir seçeneği ile satışları artırabilirsiniz. Gerçek zamanlı anlaşma takibi, entegre ve kullanımı kolay ürün kataloğu ile birlikte gelir.

Anlaşma formundaki özel ürün alanları

Ürün özelliklerini fırsat formunda gösterme özelliğini ekledi. Artık ürün formunda ürün numarası, ağırlık ve satın alma fiyatı gibi hangi özel alanların görüntüleneceğini seçebilirsiniz.

Bitrix24 Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Alanlar

Örneğin, çalışanlarınız teslimat hizmetiyle bir ürün gönderiyorsa, maliyetini doğru bir şekilde hesaplamak için paketin ağırlığını ve boyutlarını bilmeleri gerekir. Ürün formuna gerekli alanların eklenmesi yöneticilerin işini hızlandıracak ve gerekli bilgileri bulmak için ürün formunu açmalarına gerek kalmayacak.

Ürün formundaki özel alanlar nasıl seçilir?

Fırsat formunda ürünler sekmesini açın ve dişli simgesine tıklayın .

Bitrix24 Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Ürünler Sekmesi

Açılan pencerede hangi alanların görüntüleneceğini seçin.

Bitrix24 Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Alanları Seçin

Not: Yalnızca kullanıcının erişime sahip olduğu alanlar görüntülenir. Örneğin, bir kullanıcının bir ürünün satın alma fiyatını görme hakkı yoksa, bu sütun listede olmayacaktır.

Sütunları seçip uyguladıktan sonra sağda görünürler.

Bitrix24 Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Yeni Sütun

Bir sütunu taşımak için istediğiniz konuma sürükleyin.

Bitrix24 Fırsatlardaki Ürün Özellikleri

Sütunu Sürükle

Anlaşmaları ve sorguları tekrarlayın

Müşteriler sizinle birçok kez iletişim kurabilir. Bu durumda, bir kişiye bağlı birkaç anlaşma olacaktır. Bitrix24‘te bu tür anlaşmalar, tekrarlı sorgulamalar ve tekrarlı anlaşmalar olmak üzere iki gruba ayrılır .

Sorguları tekrarla

Örneğin, bir müşteri şirketinizle birkaç kez iletişime geçti, ancak hiçbir şey satın almadı. Tekrarlanan olası satışları anlaşmalara dönüştürdünüz, ancak bu anlaşmaların hiçbiri kazanılmadı.

Tüm bu anlaşmalar, tekrar sorguları olarak ele alınır .

Anlaşmaları ve sorguları tekrarlayın

Sorgulamayı Tekrarla

Tekrarlanan fırsatlar

Müşteri sizden bir şey satın aldığında, anlaşmayı başarıyla tamamlarsınız. Bu müşterinin gelecekte oluşturulacak tüm anlaşmaları, Tekrarlanan anlaşmalar olarak işaretlenecektir .

Bitrix24 Tekrarlanan Fırsatlar

Anlaşmayı Tekrarla

Tekrarlanan fırsatlar ve olası satışlar nasıl bulunur?

Yinelenen müşteri adaylarının aksine, yinelenen anlaşmalar devre dışı bırakılamaz.

Anlaşma filtresinde Yeni anlaşma , Anlaşmayı tekrarla ve Sorguyu tekrarla alanları vardır . İstediğiniz varlıkları bulmak için bunları kullanın.

Bitrix24 Tekrarlanan fırsatlar ve olası satışlar nasıl bulunur?

Filtredeki Anlaşma Alanları

Yalnızca tekrarlanan anlaşmalar veya potansiyel müşteriler için çalışacak otomasyon kurallarını da kullanabilirsiniz. Koşulu belirtin: İşlemi tekrar edin – eşittir – Evet.

Bitrix24 Tekrarlanan fırsatlar ve olası satışlar nasıl bulunur?

Tekrarlanan Anlaşmalar için Koşul

NOT: Ayrıca koşullarda yinelenen müşteri adaylarını ve sorguları seçebilirsiniz.

Otomasyon kuralları, yinelenen anlaşmaları diğer aşamalara taşımak, iş süreçlerini çalıştırmak vb. için kullanılabilir.

Teklif oluştur

Fiyat teklifi, şirket, ürünler ve hizmetler hakkında bilgilerin yanı sıra bir işbirliği teklifi içeren bir CRM unsurudur. Bu, anlaşma oluşturulduktan sonra müşteriyle çalışmanın bir sonraki aşamasıdır. Varlık formundan belge olarak bir fiyat teklifi oluşturabilirsiniz.

NOT: Bu seçeneğin planınızda mevcut olup olmadığını kontrol edin.

Teklif Ekle

Ana yol, anlaşma formundandır.

Bitrix24 Teklif Oluşur

Alıntı

Bu durumda, anlaşmaya bağlı ürünler, ilgili kişiler ve şirketler faturaya aktarılacaktır.

Bitrix24 Teklif Oluşur

Alıntı Bilgisi

CRM bölümünden,  şirket ve iletişim formundan fiyat teklifi oluşturabilirsiniz.

Bitrix24 Teklif Oluşur

Alıntı Ekle

NOT: Teklifleri tam olarak anlaşma temelinde oluşturmanızı öneririz. Bu durumda, müşteriyle yapılan tüm çalışma geçmişini anlaşma formunda göreceksiniz.

Alıntı özellikleri

Alıntıların iki görünümü vardır: Kanban ve Liste . Anlaşmaların ve müşteri adaylarının görünümlerine benzerler.

Bitrix24 Teklif Oluşur

Alıntı Görünümü

Görsel olarak, teklifler olası satışlara ve fırsatlara benzer. Sol tarafta, teklifle ilgili bilgilerin bulunduğu alanlar vardır. Sağ tarafta ise bir zaman çizelgesi var.

Bitrix24 Teklif Oluşur

Alıntı Formu

Formun üst kısmında iki buton vardır: Document ve Actions . Üzerlerine tıklayarak bir fiyat teklifi oluşturabilir ve müşteriye gönderebilirsiniz.

  • Belge düğmesi , teklife dayalı olarak oluşturabileceğiniz belgelerin listesini açar.
  • Eylemler düğmesi , belge ile seçilen eylemi gerçekleştirir.

 

Bitrix24 Teklif Oluşur

Düğmeler

Otomasyon kuralları ve tetikleyicileri kullanarak alıntılarla çalışmanızı otomatikleştirebilirsiniz.

Otomasyon kuralları, belirtilen şablonlara göre belgeler oluşturabilir, müşterilere e-posta gönderebilir, çalışanlara olayları hatırlatabilir veya iş süreçlerini başlatabilir.

Tetikleyiciler, bir müşteri bir e-postayı okuduğunda veya bir belgeyi açtığında faturaları bir sonraki aşamaya taşıyabilir.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.