linkedin

Yeni Tekmer Ankara Ofisimiz >> İLETİŞİM

FOKUS AKADEMİ “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)” Eğitimi

FOKUS AKADEMİ “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)” Eğitimi

Müşteri Memnuniyeti Eğitimi = Müşteri İlişkileri Yönetimi CRM Eğitimi

GLOBALNET Yönetimi ve Çalışanları FOKUS AKADEMİ Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Firması tarafından verilen “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)” başlıklı eğitime katıldılar.

Oldukça verimli geçen eğitimin daha ileri seviyesi olan “TEKNİK CRM Eğitimi” ise önümüzdeki günlerde düzenlenecek olup, GLOBALNET Ekibi bu eğitimlere de katılacaklardır.

FOKUS AKADEMİ ve Ekibine son derece faydalı olan eğitimlerden ötürü teşekkür ederiz.

 

Eğitime Ait Ana Başlıklar :

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)

1)      Müşteri Kimdir ve Neden Önemlidir?

2)      Müşteri Neden Memnun Edilmelidir?

3)      Müşteri Beklentileri ve Karşılama Stratejileri

4)      Markanın Önemi ve başarılı Markaların Ortak Özellikleri

5)      Müşteri Şikayeti Nasıl Fırsata çevrilir?

6)      Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde ‘Asla’lar Nelerdir?

7)      İkna Etmenin Sırları

8)      Müşteriyi Kazanmak ve Kaybetmek

9)      Sadık Müşteri Yaratmanın En Etkili Yolu

10)  Güvenilir Olmanın Püf Noktaları

11)  Empatik İletişim mi Sempatik İletişim mi?

12)  MİY’de ‘Halo Etkisi’ nedir? Nasıl Kullanılır?

13)  Etkili İletişimle Satışı Artırma Teknikleri

14)  Daha Fazla Müşteri Edinmenin 7 Sırrı

15)  Telefonda Müşteri Memnuniyeti ve Etkili Müşteri İletişimi Yöntemleri

16)  Sonuç Odaklı İleri Satış Teknikleri

17)  Pazarlama ve Satış Farkının Müşteri Memnuniyetine Etkileri

18)  Ulaşılamayan ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri

19)  Yeni Nesil Satış Görüşmeleri Teknikleri ve Hazırlık

20)  Müşteri İle İletişimde Etkili Beden Dili ve Fark Yaratan Soru Teknikleri

21)  Etkili Sunum Teknikleri ile Müşterinizi Etkileme Yolları

22)  Kurumsal Müşterilerin İçyapı ve İhtiyaç Analizi

23)  İç Müşteri ve Dış Müşteri Kavramlarına Bakış

24)  Satış Kapama Teknikleri ve Yaratıcı Öneriler

25)  Müşteri İlişkilerinde İpuçlarını Okuma ve İtiraz Yönetimi

26)  Esnek ve Dinamik Yöntemlerle Şikayet Yönetimi

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

CALLATTE COFFEE E-Ticaret Sitesi Yayına Alındı

E-Ticaret Yolculuğunuzda Yanınızdayız

DİJİTAL DÜNYA KADINLARI‘ 2024 Etkinliği

Yazılımın Olmadığı Bir Dünyanın Hikayesi

TOBB Türkiye Yazılım Meclis Başkanı ve GLOBALNET Kurucusu Ertan BARUT ile Röportaj

2024’te İşinizi Dönüştürecek 3 GoTo Ürünü: İş Süreçlerinizi Yeniden Tanımlayın

Bulut Bilişim Nedir?

Şirketlerin CRM’e Geçiş Yolculuğu

2023 Yılı Teknoloji Dünyasının Devrim Niteliğindeki Yılı Oldu

Adresler

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80 | 83
+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.