GLOBALNET WEBINAR İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bilgilendirme Semineri
15 Nisan2021Salı, Saat 14:00-15:30
SEMİNER AMACI
Uzaktan çalışmanın kurumların ve çalışanların gündelik vazgeçilmezi haline geldiği bugünlerde eğitim, tanıtım, satış, toplantı ve görüşmelerin birinci aşamalarının tamamı uzaktan iletişim yöntemleriyle gerçekleşmektedir. Bu bağlamda etkinlikte, işverenlerin ve hizmet sağlayıcıların bu ihtiyacını karşılamak için tasarlanmış ürünler hakkında bilgi paylaşımı amaçlanmaktadır.
SUNUM KAPSAMI
Video konferans ve Webinar ürünlerinin müşteri deneyimi/memnuniyetine katkıları
Kaliteli iletişim ve toplantı odası yaklaşımının planlı organizasyonlarda sağladığı artılar, bunların maliyet açısından değerlendirilmesi
Video konferans ürünlerinin sağladığı tasarruflara yönelik örneklerin paylaşılması
Bu iletişim araçlarının müşteri ilişkileri yönetimindeki yeri ve öneminin değerlendirilmesi