linkedin
Globalnet
HRMS: Çalışan Dizini ve Yönetici Modu

HRMS: Çalışan Dizini ve Yönetici Modu

İntranet arayan bir start-up veya kapsamlı bir HRMS (İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi)  arayan yerleşik bir şirket olmanız fark etmez, Bitrix24 size yardımcı olur. Bitrix24 merkezi aranabilir çalışan dizini ile İK verilerinizi analiz etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. Yeni ekip üyeleri davet edin, sosyal etkileşimleri teşvik edin ve yüksek performanslı çalışanlarınız için kariyer gelişimi fırsatları sağlayın.

Yardıma mı ihtiyacınız var? İş arkadaşlarınıza yönetici hakları atayın ve rutininizi otomatikleştirmek için İK iş akışlarını yapılandırın (önceden tasarlanmış izin onayı iş akışı mevcuttur). Bu yardım makalesinde

çalışan listesiyle nasıl çalışılacağı ve kullanıcılara yönetici haklarının nasıl atanacağı hakkında daha fazla bilgiyi buradan paylaşacağız.

Çalışan Listesi

Bitrix24 hesabınıza davet edilen tüm şirket çalışanları ve kullanıcıları, Şirket bölümü > Çalışanlar sekmesinde bulunabilir .

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Şirket

İşten çıkarılan ve davet edilen çalışanların veya extranet kullanıcılarının listelerini görüntülemek için filtreleri kullanın .

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Filtre

Eylem menüsüne erişmek için çalışanın adının yanındaki düğmeyi tıklayın .

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Hareketler

NOT: Bir çalışanı yalnızca bir yönetici görevden alabilir.

Çalışan listesini dışa aktarın ve senkronize edin

Çalışan listesini Microsoft Excel’e aktarabilir veya Microsoft Outlook veya CardDAV’ı destekleyen diğer uygulamalarla senkronize edebilirsiniz.

NOT: Çalışan listesini senkronize etmek için 2007 Outlook sürümü veya daha yenisi gerekir.

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Ayarlar

NOT: CardDAV protokolü, iPhone ve iPad’inizin yanı sıra Mozilla Sunbird ve eM Client gibi bazı programları senkronize etmenize olanak tanır. Senkronizasyon için adım adım talimatlar alacaksınız.

Yönetici Hakları Atayın

Yönetici , hesaptaki tüm seçeneklere erişimi olan bir süper kullanıcıdır. Yönetici, tüm hesap işlerinden sorumlu olmak için yeterli niteliklere ve bilgiye sahip olmalıdır.

NOT: Tüm güce rağmen yönetici, grup sohbetleri de dahil olmak üzere özel sohbetlerdeki konuşmaları okuyamaz.

Yönetici Nasıl Atanır?

Bitrix24 hesabı kaydeden kullanıcı, ana yöneticidir. Hesap sahibinden yönetici haklarını almak veya onu kovmak mümkündür, ancak yöneticiyi tamamen kaldıramazsınız.

Bir yönetici daha eklemek için çalışanın profiline gidin ve Eylemler menüsünde Yönetici izinleri ata seçeneğini seçin .

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Erişim İzinleri Atayın

Yönetici Modu

Bitrix24 yöneticisi, şirketteki tüm grupları ve projeleri görebilir ve yönetebilir. Bunu yapmak için sayfanızda Yönetici modunu etkinleştirmeniz gerekir .

HRMS-Çalışan-Dizini-ve-Yönetici-Modu

Yönetici Modu

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Teknolojinin Yaygınlaşması ve E-mail Dolandırıcılığı

Tarakçıoğlu Forklift Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dolandırıcılara Karşı Uyarı: Google Adı Altında Yapılan Telefon, Sms, E-posta Dolandırıcılığına Dikkat!

Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

HİSAR Turizm Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

AYSAN HUKUK BÜROSU Web Sitesi Yayında!

WordPress Nedir ve Neden Tercih Edilmeli?

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

Globalnet

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.