Dijital işyeri yazılım araçlarının uzak ve şirket içi ekipler için üretkenliğin temel temeli olduğu 2023’e hoş geldiniz. Dijital iş yeri çözümleri, tümü daha verimli bir iş için bir araya gelen…
Bir CRM’in Fırsatları ve Avantajları Bir CRM sistemi, şirketin müşterileri hakkında birçok bilgi içerir. Müşterilerin profillerini ve firmanızla olan etkileşimlerinin geçmişini kontrol edebilirsiniz. Taleplerini karşılayıp karşılamadığınızı ve nasıl…
İşletmenizin satış sürecini görselleştirmek için bir ardışık düzen oluşturmalısınız . Satış ekiplerinizin verimliliğini artırmalı ve karınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olmalıdır. Bu makaleden, birinci sınıf bir satış kanalının nasıl…
Satış ekibi üretkenliğini ve müşteri memnuniyetini artırmayı mı düşünüyorsunuz? Aramalarla ilgili nicel bilgileri analiz eden ve operatörlerinizin performansını izleyen özel bir arama verisi aracı olan Bitrix24’te Arama İstatistikleriyle tanışın .…
Restoran işindekiler, müşterilerle anlamlı bağlantılar kurmanın, tekrarlanan rezervasyonları kazanmanın ve hem ağızdan ağza hem de çevrimiçi olarak büyük bir itibar oluşturmanın anahtarı olduğunu bilir. Ancak yakın zamana kadar çoğu restoran,…
Bir satış veya müşteri hizmetleri departmanında 20 dakikadan fazla zaman geçirmiş olan herkes, kararsızlığın ciddi şekilde sinir bozucu olabileceğini bilecektir. Vurmanız gereken hedefler var, sürekli kısalan bir öğle yemeği molası…
Uzak ofisler söz konusu olduğunda, ekibinizin üretkenliğine yüz yüze bir biçimde olduğu gibi göz kulak olamazsınız. Bu nedenle, iyi işleyen bir uzak veya hibrit ekip için evden çalışan çalışanları izlemek…
Müşteri İlişkileri Yönetimi veya CRM, işletmelerin müşterilerini ve bu müşterilere satışları yönetme yöntemidir. Dijital olarak yapılan iş miktarı ve kullanılan çok çeşitli platformlar ve yazılımlar nedeniyle bu gün ve çağda…
İster deneyimli bir profesyonel olun, ister yeni başlıyor olun, iş ağı, küçük işletmenizi büyük bir oyuncuya dönüştürebilecek en önemli faktörlerden biridir. Ancak, kalabalığın arasından sıyrılmak için küçük işletme ağ etkinlikleri,…
Satış verileri analizi, yöneticilerin ileriye dönük kararlar almasını sağlar. Profesyoneller hangi metriklere konsantre olacaklarını bilirlerse, bu bilgileri satışlarını ve gelirlerini artırmak için kullanabilirler. Bu yaklaşımın, tüm ölçeklerdeki ve faaliyet alanlarındaki kuruluşlar için…