Otel endüstrisi, artan küresel harcanabilir gelirler sayesinde hızla büyüyen bir sektördür. Müşterilerinizle kişiselleştirilmiş bir etkileşim başlatmak için müşterilerinizi rakiplerinizden daha iyi anlamalısınız. İyi bir otel CRM‘i, potansiyel müşterilerin sizi düşünmesini sağlayabilir ve onlarla olan ilişkinizi derinleştirerek size tekrar tekrar gelmesini sağlayabilir.
Bu CRM, işletmenizin tüm ihtiyacını karşılamak için tasarlanmıştır. Sınırsız müşteri kaydına ve sınırsız kullanıcıya %100 ücretsiz sahip olabilirsiniz.
Artan rekabetle birlikte, müşteri kazanımı oteller için bir mücadeledir. Daha fazla potansiyel müşteri elde etmek için birden fazla kanaldaki tüm potansiyel müşterilerinin ayrıntılarını yakalamaları gerekmektedir. Birtix24 CRM süreci, canlı sohbet, e-posta ve web formlarından otel rezervasyon sorgularını otomatik olarak yakalar. Bildirimler, hatırlatıcılar, pazarlama kampanyaları ve tekrarlanan görevler gibi şeyleri manuel olarak ayarlamak veya başlatmak için zaman ve çaba harcamanıza gerek kalmaz.
Müşteri veri tabanı, misafirlerinizi oda tercihleri hakkında bilgi sahibi olarak müşterilerinizi etkileyin, alışkanlıklarını göz önünde bulundurarak ve şikâyetleriyle ilgilenerek güven inşa edin, konukları hoş karşılanmış hissettirmek için konaklamaları sırasında onlarla iletişim halinde olun. Müşterilerinizi tanımak onların güvenini kazanmanın anahtarıdır. Müşterilerinizin deneyimlerini geliştirmek için onların ihtiyaçlarını anlamak, sadakatlerini kazanmanıza yardımcı olacaktır. Web sitenizdeki etkileşimleri, konuşma geçmişi ve temsilciniz tarafından gerçekleştirilen satış etkinlikleri de dâhil olmak üzere konuk bilgilerinizin 360 derecelik bir görünümünü sunar.
Görev yönetimi, raporlama ve İK araçları, müşterilerle ilişkileri yönetmek, yöneticilerinizi ve çalışanlarınızı yönetin ve görevler atayın. Kontrol listeleri, aktivite raporları, Gantt çizelgeleri ve Kanban panoları ile performansı değerlendirin.
Dâhili telefon aracılığıyla arama yapıp
Kişiselleştirilmiş e-posta şablonları oluşturun ve CRM’den toplu e-postalar gönderin.
E-posta açılışlarında ve tıklamalarında gerçek zamanlı e-posta uyarıları alın.
Müşterilerinizle kişiselleştirilmiş Görüşmeler Yapın
Müşterilerinizi işinizin merkezinde tutmak için onları yönetmeniz yeterli değildir. Ayrıca en değerli müşterilerin kim olduğu belirlemeli ve bu ilişkileri geliştirmelisiniz. Konaklama endüstrileri için önemli bir değer önerisi, tek seferlik müşterileri tekrar eden müşterilere dönüştürmektir. Müşteriyi elde tutmayı artırmak için etkili, kişiselleştirilmiş iletişimle müşterilerin sizinle etkileşimde kalmasını sağlayın. Yeni konuklara hoş geldiniz e-postaları, misafirin doğum günü için indirim e-postaları veya yıldönümleri için SMS gönderin. Potansiyel müşteriler için bir dizi e-postayı özelleştirin ve potansiyel müşterileri, müşterilere dönüştürün.
Müşteriler sorunlarını birden fazla temsilciye tekrarlamaları gerektiği için hayal kırıklığına uğruyor. Otel CRM’i, müşteri destek yazılımıyla entegre ederek bu sorunu kolayca çözer. Satış ekipleriniz, konukların sorularına mümkün olan en kısa sürede yanıt verebilir.
Bitrix24 her sektörden ve her büyüklükten işletmenin, kurum ve kuruluşun ihtiyaçlarına yönelik araçlar ve çözümler sunar. Dijital dünyada varlık göstermek ve müşteri etkileşimlerini artırmak isteyen her işletmenin Bitrix24’te kendi iş süreçlerine uygun çözümler sunmaktadır.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.