linkedin
Satış Otomasyonu İçin Belge Açıldı Tetikleyicisi

Satış Otomasyonu İçin Belge Açıldı Tetikleyicisi

Tetikleyiciler, CRM otomasyon araçlarıdır. Müşterilerin eylemlerini ve CRM’deki bazı değişiklikleri takip edebilirler: sipariş ödemeleri, CRM formlarının doldurulması veya çağrılar. Çalışanlarınızın artık her anlaşmaya girip müşterinin e-postanızı okuyup okumadığını veya faturayı ödeyip ödemediğini kontrol etmesi gerekmiyor. Tetikleyiciler değişiklikleri görecek ve öğenin aşamasını otomatik olarak değiştirecektir.

Belge açma tetikleyicisi, faturalar ve tekliflerle çalışmayı otomatikleştirmenize yardımcı olacaktır. İstemci belgeye genel bir bağlantı açtığında tetiklenir.

İşte tipik bir senaryo: Bir yöneticinin müşteriye bir fatura veya fiyat teklifi göndermesi gerekir. Tetikleme yardımı ile yönetici, belgeyi açtığında müşteriyi arayabilir.

Belge açma tetikleyicisi

Belge açma tetikleyicisi, faturalar ve tekliflerle çalışmayı otomatikleştirmenize yardımcı olacaktır. İstemci belgeye genel bir bağlantı açtığında tetiklenir.

NOT: İşte tipik bir senaryo: Bir yöneticinin müşteriye bir fatura veya fiyat teklifi göndermesi gerekir. Tetikleme yardımı ile yönetici, belgeyi açtığında müşteriyi arayabilir.

Satış-Otomasyonu-İçin-Belge-Açıldı-Tetikleyicisi

Belge Açıldı

Tetikleyiciyi nasıl kullanabilirsiniz?

En kolay yol, fatura gönderme aşaması ile kararın verildiği aşama arasında kanban içinde bir aşama oluşturmaktır.

Bu aşamada, sorumlu çalışana müşterinin belgeyi açtığını bildirecek olan Belge açıldı tetikleyicisini ve Bildirim otomasyon kuralını oluşturun.

Bu basit otomasyon, satış verimliliğini artıracak ve müşterilere sizin için önemli olduklarını gösterecektir.

Satış-Otomasyonu-İçin-Belge-Açıldı-Tetikleyicisi

Bildirim

Belgeye genel bir bağlantı nereden alınır?

İlk yol : bir belge oluştururken genel bağlantıyı alabilirsiniz. Kaydırıcıda genel bağlantı oluşturma seçeneğini etkinleştirin ve adresi kopyalayın. Ardından müşteriye e-posta veya SMS ile gönderebilirsiniz.

Satış-Otomasyonu-İçin-Belge-Açıldı-Tetikleyicisi

Genel Bağlantı

İkinci yol : CRM belgesi oluştur otomasyon kuralı yardımıyla . Genel bağlantı oluştur seçeneğini etkinleştirin ve E-posta/SMS gönder otomasyon kuralında belgeye yönelik genel bağlantıyı kullanın .

Satış-Otomasyonu-İçin-Belge-Açıldı-Tetikleyicisi

Bağlantı Oluştur

Otomasyon kuralında, belge alanına Genel bağlantının değerini değiştirin , bir metin yazın ve e-postayı müşteriye gönderin. E-postadaki bağlantıya tıkladığı anda tetikleyici çalışacaktır.

 

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.