linkedin
Satış Verileri Nasıl Analiz Edilir?

Satış Verileri Nasıl Analiz Edilir?

Satış verileri analizi, yöneticilerin ileriye dönük kararlar almasını sağlar. Profesyoneller hangi metriklere konsantre olacaklarını bilirlerse, bu bilgileri satışlarını ve gelirlerini artırmak için kullanabilirler. Bu yaklaşımın, tüm ölçeklerdeki ve faaliyet alanlarındaki kuruluşlar için eşit derecede verimli olduğu kanıtlanmıştır. Aşağıdaki makalede, satış verilerinin nasıl analiz edileceği ve bu tekniğin şirketinizin ihtiyaçlarına göre nasıl ince ayar yapılacağı hakkında konuşacağız.

Satış Verisi Nedir?

Çok geniş bir kavram olduğu için “satış verilerinin” özlü bir tanımını vermek zor olacaktır. Temel olarak, satış prosedürüyle ilgili tüm ölçülebilir özellikleri içerir.

Günümüzde yöneticilerin gerçekleri, isimleri ve rakamları manuel olarak toplamasına gerek yoktur. Bunları, çoğunlukla bulut tabanlı olan CRM sistemlerinden ve diğer benzer çözümlerden alabilirler. Ancak satış verileri analizi yapmak için tüm bu içgörüleri toplamak yeterli değildir. Profesyonellerin istatistikleri yorumlaması ve sonuçlar çıkarması gerekir. Ardından, üretkenliğini en üst düzeye çıkarmak için bulguları iş akışlarına nasıl uygulayacaklarını düşünmeleri gerekir.

Bu satış verisi tanımı, çok soyut olduğu için ticari yöneticilerin kafasını karıştırabilir. Satış verilerinin nasıl analiz edileceği konusunda endişelenmek yerine, ilgili gömülü işlevselliğe sahip yazılımlara güvenmelidirler. Teknolojik çözümler verilerin toplanmasıyla ilgilenirken, insanlar anında satışa odaklanabilir.

 

Hangi Metriklere Dikkat Edilmelidir?

Uzmanlar olabildiğince fazla veri toplamayı amaçlamamalıdır. Bunun yerine, yalnızca organizasyonlarına veya departmanlarına değer katan bilgilere odaklanmalıdırlar:

 

  • Yapılan arama sayısı
  • Gönderilen e-posta sayısı
  • Oluşturulan müşteri adayı sayısı
  • Potansiyel müşteri yanıt süresi
  • Satış için harcanan süre
  • Takip süresi
  • Satış tahmini doğruluğu
  • Ortalama anlaşma boyutu
  • Bir anlaşmayı sonuçlandırmak için ortalama süre
  • Satış geliri

 

Bunlar sadece birkaç ölçüm örneğiydi. Küçük kuruluşlar için iki veya üç tanesi yeterli olabilir. Büyük şirketler, düzinelerce ayrıntılı ölçüm içeren kişiye özel listelere güvenebilir.

 

Veri Toplama Yöntemleri

En uygun fiyatlı satış verisi analiz aracı bir elektronik tablodur. Ancak özel yapı ve otomasyon araçlarından yoksundur. İyi bir CRM, bunu karşılayabilen işletmeler için en uygun çözüm olacaktır. Hangi aracı seçerseniz seçin, kullanmaya başlamadan önce personelinize eğitim verdiğinizden emin olun. Tüm ekip üyeleriniz, sistemin işlevleri ve fırsatları konusunda aynı vizyonu paylaşmalıdır.

 

Bir CRM’nin Artıları ve Eksileri

Bu tür yazılımlar ilgili tüm verileri otomatik olarak yakalar ve kaydeder. Bilgileri manuel olarak girmeniz gerekmez. Normalde, CRM’lere hem masaüstü hem de mobil biçimde erişilebilir ve üçüncü taraf çözümlerle kolayca entegre edilebilir.

 

Sistem verimli bir satış modeli tespit ettiğinde, sizi bu konuda bilgilendirecektir. Yöneticiler, satış stratejilerini geliştirmek için bu modeli hemen kullanabilirler. Zaman içinde ne kadar çok veri toplarsanız, tahminleriniz o kadar kesin olur.

 

Hesap Tablolarının Güçlü ve Zayıf Yönleri

CRM’den farklı olarak elektronik tablolar çoğu durumda ücretsizdir. Open Office veya Google E-Tablolar, bu tür yazılımlara değerli örnekler olarak hizmet edebilir. Başlıca eksiklikleri, yöneticilerin tüm verileri manuel olarak yazmaları gerekmesidir. Bu, uzmanların aksi takdirde anında satışlara harcayabilecekleri çok değerli zaman alabilir. Yine de yöneticiler, hesap tablolarının hesaplama yapmak gibi belirli işlevlerini otomatikleştirebilir.

 

Yararlı Veri Elde Etmenin Ek Yöntemleri

Analizinize uygulayabileceğiniz tüm bilgiler kendi iş arşivlerinizden gelmez. Bilginizi genişletmek için şirketinizin dışından öngörüler toplayabilir ve bazı proaktif adımlar atabilirsiniz.

 

Sektör Trendlerini Takip Edin

Daha doğru satış tahminleri sunmak için, çalıştığınız alandaki haberleri takip edin. Bunlar, CRM’nizden topladığınız verileri tamamlamalı ancak asla gölgede bırakmamalıdır. Zamanınız kısıtlıysa, mevzuat güncellemeleri ve sezonluk sektör raporları ile ilgili haberlere öncelik verin. İkinci önceliğiniz sektörünüzde çalışan girişimcilerden gelen trendler ve girişimler olmalıdır. Son olarak boş zamanınızda işletme sahiplerinin yazdığı makaleleri okuyabilirsiniz.

 

Yöneticiler aşağıdaki metrikleri öğrenmek isteyebilir:

 

  • Kendi segmentlerindeki pazarın mevcut hacmi nedir?
  • Şirketin kaç rakibi var? En güçlüleri hangileri?
  • Rakiplerinin ticari göstergeleri nelerdir (eğer ifşa ediyorlarsa)?
  • Satışlarını artırmak için hangi önlemleri alıyorlar?

 

Günümüzde birçok işletme sahibi deneyimlerini internette açıkça paylaşmaktadır. İşlerini geliştirirken hangi sorunları tespit ettiklerini ve nasıl çözdüklerini okurlarına anlatıyorlar. Ama elbette, bu buzdağının sadece görünen kısmı. Bir girişimciyle yapılan bir röportajı veya onun tarafından yazılan bir konuk yazısını okurken, en değerli bilgiyi vermelerini beklememelisiniz: Topladıkları verileri nasıl işlediler ve şimdi gurur duydukları sonucu elde ettiler? Kuruluşları için harikalar yaratması için halka açık bilgilerde nasıl ince ayar yaptılar? Bununla birlikte, bu tür yayınlar, veri analizine yaratıcı bir yaklaşım uygulamanız için size ilham verebilir.

 

Pazarlama Anketleri Gerçekleştirin

Profesyonel bir pazarlama ajansında anket sipariş etmeye gücünüz yetmiyorsa, kendiniz bir anket oluşturun ve bunu sadık müşterilerinize dağıtın. Bu bilgi toplama yönteminde yeni bir şey yok, ancak sürekli olarak verimli olmaya devam ediyor.

 

Pazarlama-Anketleri-Gerçekleştirin

Pazarlama-Anketleri-Gerçekleştirin

Toplanan Veriler Nasıl İşlenir?

Çoğu işletme iki sorunun cevabını merak eder. Hizmetlerini veya mallarını satmak ne kadar kolay olacak? Ve ürünlerinden kaç tanesini satmayı başaracaklar? Satış verilerinin analizi, doğru tahminler yapmalarına yardımcı olacaktır.

Satış Potansiyeli

Genel potansiyel geliri tahmin etmek için yöneticiler, satış hattının her aşamasında bir anlaşmayı tamamlama şanslarını değerlendirmelidir. Aşağıdaki şemaya bağlı kalın:

Başarılı olanlarla kapatamadığınız anlaşmaları karşılaştırın.
Anlaşmaları neden ve ne zaman kaybettiğinizi öğrenin.
Elde edilen içgörülere dayanarak, boru hattınızın her bölümünde yeni bir anlaşma yapma şansınızı tahmin edin.
Bu teoriyi bir örnekle destekleyelim. Geçen hafta ele aldığınız tüm müşteri adaylarını iletişim kanalına göre bölümlere ayırın: telefon, e-posta, kişisel toplantılar vb. Anlaşmayı kapattığınız olası satışların yüzdesini hesaplayın. İlgili yüzdeyi, gelecek hafta için planladığınız her kategorideki (telefon, e-posta vb.) olası satış sayısıyla çarpın. Bu, iletişim kanalına göre önümüzdeki hafta kapatmanız muhtemel anlaşmaların sayısını tahmin etmenizi sağlar.

Yöneticiler, olası satışların her birine tahmini bir anlaşma fiyatı atamalıdır. Bu, onların bekleyebilecekleri geliri ve müşteri edinme maliyetini tahmin etmelerini sağlayacaktır. Ayrıca, her müşteri adayının boru hattının bir sonraki aşamasına geçme şansını tahmin edebilirler.

Satış tahmini

Sadece satış departmanı değil, tüm organizasyon bu tahmini dört gözle beklemeli. Ticari yöneticiler, önümüzdeki aylarda şirkete getirecekleri geliri tahmin etmeye çalışmalıdır. Bu, işletmenin tüm bölümlerinin bütçesini belirlemeye yardımcı olacaktır.

Satış tahminleri hiçbir şekilde satış potansiyeli ile eşanlamlı değildir. İkincisi, bağlamı dikkate almaz. Satış potansiyeli, yalnızca satış koşullarının değişmemesi durumunda bir tahmine eşit olacaktır. Ancak gerçekte, müşterilerin talebi mevsime göre dalgalanabilir, bir rakip güçlü bir rakip ürünü piyasaya sürebilir veya piyasayı finansal bir kriz vurabilir.

Bir satış tahminini derlemekle görevli profesyoneller, geleceği kontrol etmek için bir kristal küre kullanamazlar. Ancak tarihsel verileri inceleyebilir ve mevcut durum için geçerli olabilecek kalıpları ortaya çıkarabilirler.

Eski modeller, benzeri görülmemiş bir büyüme döneminde veya sonrasında işe yaramaz hale gelebilir. Kuruluş, sürekli olarak artan müşteri adaylarıyla uğraşmak zorunda kaldığında, ekibinin yeni satış araçları veya yenilikçi bir satış yapısı icat etmesi gerekebilir.

Satışlarınızın içeriği veya kapsamı değiştiğinde, eski verileri öylece atmamalısınız. Daha önce topladığınız istatistiklere hala güvenebilirsiniz, ancak birden çok yeni faktörü hesaba katmaya hazır olun. Volatilite dönemlerinde tahminlerinizin doğruluğunun çok yüksek olmayacağını unutmayın.

Satış Stratejinizi Geliştirin

Satış Stratejinizi Geliştirin

Satış Stratejinizi Geliştirin

Yukarıda açıklanan bilgiler, nasıl değerli içgörüler elde edebileceğinizi açıklamaktadır. Şimdi bunları pratikte nasıl uygulayabileceğinize odaklanalım. Nasıl yapacağınızı öğrendikten sonra performansınız artacaktır. Daha iyi sonuçlar elde etmek için fazla zorlamanıza veya fazladan çalışmanıza gerek kalmayacak. Personeliniz daha fazla anlaşma yapacak ve daha fazla iş tatmini bildirecek.

 

Darboğazlardan Kurtulun

Bu aşamada, iş akışınızda herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek yoktur. Sadece boru hattını inceleyin ve hangi bölümlerinin geliştirilebileceğini belirleyin.

Satış potansiyelinizin istatistiklerini analiz edin. Boru hattının bir sonraki aşamasına geçmek için her müşteri adayının şansını tahmin edin. Bu, satış sürecinizdeki darboğazları bulmanızı sağlayacaktır.

Kaybettiğinizden daha fazla anlaşma yapmaya çalışmamalısınız. Bu, erken tükenmişliğe yol açabilecek gerçekçi olmayan bir strateji olacaktır. Bunun yerine, sürekli ve sistematik iyileştirme hedefiniz olmalıdır. Sorunları tek tek tespit edip ortadan kaldırın ve küresel hedeflerin vizyonunuzu bulandırmasına izin vermeyin.

 

Satış Tekniğiniz Üzerinde Çalışmak

Bu süreç altı anlamlı adıma bölünebilir. Aşağıda, her biri için ayrıntılı öneriler keşfedeceksiniz. Somut sonuçlar elde etmek için hepsini aynı anda uygulayarak sinerji etkisini etkinleştirmelisiniz.

 

Daha İyi Potansiyel Müşteriler Oluşturun

Çoğu zaman, ağızdan ağza iletişim, ücretli promosyonlardan daha iyi sonuçlar verir. Mümkünse, sadık müşterilerinizden sosyal medyadaki tavsiyelerini isteyin. Bu size yeni potansiyel müşteriler getirebilir. Bunun için uygun müşterileri seçmek için CRM’nizi kullanın.

Müşteri adaylarınıza öncelik verin. Ürününüzün tam sürümünü satın alacak kişileri çekmeyi hedefleyin. Şimdiye kadar sadece deneme sürümünü karşılayabilen kitlenizin segmentinde çok fazla zaman harcamayın.

Potansiyel müşterilerinizin kaynağı ile satış potansiyelleri arasındaki eğilimleri izlemeye çalışın. Bu, çabalarınızı en muhtemel kaynaklara daha iyi odaklamanızı sağlayacaktır.

 

Soğuk Talepleri Geliştirin

Satış dönüşümünü iyileştirmek için bazen aramaları uzatmak yeterlidir. Satış görevlisi müşteriyle ne kadar uzun konuşursa, anlaşmayı kapatma şansları o kadar yüksek olur. Soğuk aramalarınızın verimliliğinden memnun değilseniz, bir ekip toplantısı düzenleyin ve izleyicilerinizi daha uzun konuşmalara nasıl dahil edebileceğinizi tartışın.

 

Kitlenizle İlişkiler Kurun

Ürün veya hizmetlerinize olan talebi artırmak için kitlenizi ürünlerinizin onların ihtiyaçlarını karşıladığına ikna edin. Sorunlarını çözebileceğinizi bilmelerini sağlayın. Bunun için hedef kitlenizin talep ve tercihlerini çok iyi anlamalısınız.

Boru hattınızdaki kilit noktaları tespit edin. Daha sonra bu kilit noktalarla ilgili verileri analiz edebilirsiniz. Potansiyel müşterilerinizin bir sonraki aşamaya geçme şansını tahmin etmeye çalışın.

Kişiselleştirilmiş e-postalarınızın açılma ve tıklanma oranını değerlendirmek için A/B testleri yapın. Stratejiniz işe yararsa, boru hattının sonraki aşamalarına daha fazla müşteri adayı geçmelidir.

 

Yeni müşterilerle karşılaştırıldığında, sürekli müşteriler ürünlerinize %67 daha fazla harcama yapma eğilimindedir. Bu nedenle, uzun süreli ilişkiler kurmak için zaman ve çaba harcamak çok önemlidir. Aşağıda, hedef kitlenizle iletişim halinde kalmanın en kolay ve en uygun fiyatlı yollarının bir listesini bulabilirsiniz:

 

  • Müşterilerinizi yeni mal veya hizmetleriniz hakkında bilgilendirin.
  • Onlarla sosyal medyada etkileşim kurun.
  • Değerli bilgileri mevcut müşterilerinizin gelen kutusuna ulaştırmak için pazarlama kampanyalarınızı otomatikleştirin.

 

Otomasyon, hangi kampanyaların kitlenizi ürünlerinize tekrar ilgi göstermeye teşvik ettiğini tespit etmenizi sağlar. Bir CRM kullanarak, yeni müşterilerinizden elde ettiğiniz gelirle sadık olanlardan elde ettiğiniz geliri karşılaştırmak kolay olmalıdır.

 

İletişiminizi Geliştirin

 

Kişiselleştirme, verimli müzakerelerin anahtarıdır. İşlem hattının farklı aşamaları için e-posta şablonlarınızda ince ayar yapın. Her şablonla ulaşmak istediğiniz hedefi tanımlayın. Ardından, okuyucularınıza ulaştırmak istediğiniz haberlere karar verebilirsiniz. Şablon hazır olduğunda alıcılara hemen göndermeyin. Bunun yerine, farklı yaklaşımları denemek için bir dizi A/B testi yapın.

 

Her aşamanın başarısını tahmin etmek için, hedef kitlenizin kampanyalarınıza tepkisini analiz edin. Bir ticari yöneticinin e-posta göndermesi ne kadar sürer? Alıcılar ne kadar hızlı tepki veriyor? Tepkileri nedir?

Denemekten korkmayın. Hedef kitlenizle haftanın farklı günlerinde ve günün saatlerinde iletişim kurmayı hedefleyin. Bu, e-posta göndermek veya arama yapmak için en iyi zamanı belirlemenizi sağlayacaktır. “İnsanlar hafta sonları gelen kutularını kontrol etmezler” gibi genelleştirilmiş ifadelere güvenmemelisiniz. Hedef kitleniz Pazar günü e-postalarını kullanabilir, ancak onlara bir şey göndermeye çalışmadığınız sürece bunu asla öğrenemezsiniz.

Ayrıca, yaptığınız aramaların veya gönderdiğiniz mesajların sayısını da deneyebilirsiniz. Bu, potansiyel müşteriyi boru hattının bir sonraki aşamasına itme şansını analiz etmenize izin verecektir.

 

CRM’nizden En İyi Şekilde Yararlanın

 

Satış süreci dört adımdan oluşur:

 

  • Yönetici potansiyel bir müşteriye yaklaşır
  • Müşteri, şirketle bir ilişki kurar
  • Yönetici, müşteriyi ürünün benzersiz bir değere sahip olduğuna ikna eder
  • Anlaşma tamamlandı

 

Bu aşamaların her birinde, performansınızı artırmak için birikmiş içgörüleri uygulayabilirsiniz. Bu süreç de size analitiklerinize ekleyebileceğiniz değerli bilgiler sağlayacaktır. Ne kadar çok ayrıntı yazarsanız o kadar iyi. Küçük nüanslar, sebepleri ve farklılıkları doğru bir şekilde tespit etmenizi sağlar. Geçmiş verileri analiz ederken ve tahminleri derlerken en çok yardımcı olma eğilimindedirler.

 

Aşağıda, satış ekibinin yukarıda açıklanan dört aşamanın sonuçlarını iyileştirmek için bir CRM’yi nasıl kullanabileceğine dair birkaç örnek verilmiştir:

 

  • E-posta takipleri, satış yöneticilerinin müşteri adaylarını verimli bir şekilde müşterilere dönüştürmesine olanak tanır. Takipleri hatırlatmak için otomatik uyarılar ayarlamalıdırlar.
  • CRM‘de personel, müşteri adayını elde tutma oranını artırmalarına olanak sağlayacak şekilde takiplere öncelik verebilir.
  • Müşteri adaylarıyla kişisel ilişkiler kurmak için CRM’in entegre araçlarını kullanabilirler. Satış ekibi müşterilerini ne kadar iyi tanırsa, dönüşüm oranı o kadar yüksek olur.

 

Bir CRM, yöneticilerin zaman yönetimini iyileştirmelerine de yardımcı olur. Ticari yöneticiler, çok meşgul oldukları için potansiyel müşterilerle yüz yüze görüşemezler. CRM’in yerleşik araçları, zamanlarını daha verimli bir şekilde planlamalarını sağlayacaktır. Ayrıca, müşterilerle yapılan çeşitli toplantıların dönüşüm oranını inceleyebilir ve yüksek veya düşük önceliğe sahip olup olmadığına karar verebilirler.

 

Takım Raporları

Tüm ekip üyeleriniz, birleştirilmiş şablonlar kullanarak günlük, haftalık, aylık ve yıllık satış raporları derlemelidir. Her zaman çerçevesinin belirli bir misyonu ve yapısı vardır.

 

  • Günlük. Bu raporlar, satış yöneticilerinin çalışma rutinlerini daha iyi organize etmelerine yardımcı olur. Gün için planlanan tüm görevlerin üstesinden geldiklerinden emin olurlar. Gönderdikleri e-postaların sayısını, oluşturdukları olası satışları ve diğer anlamlı göstergeleri not ettiler. Bu onların kendi üretkenliklerini değerlendirmelerine yardımcı olur. Amirlerinin, her bir ekip üyesini mikro düzeyde yönetmek için zaman harcamasına gerek yoktur.
  • Haftalık. Her haftanın sonunda, ilerlemeyi tartışmak için tüm ekibin bir araya geldiği bir toplantı düzenlemelisiniz. Burada, bireysel başarılara değil, tüm personele özgü eğilimlere odaklanmalısınız. Her ekip üyesi, satış sürecinin verimliliği hakkındaki görüşlerini açıklamalı ve tartışmayı başlatmasına izin verilmelidir.
  • Aylık. Bu tür bir rapor, özellikle satış potansiyelini tahmin etmek ve satış tahminlerini derlemek için bilgilendiricidir.
  • Yıllık. Paydaşlar her zaman bu tür raporları görmek için sabırsızlanıyorlar. Bu belgeler, işletmenin stratejisini ve başarısını değerlendirmelerine olanak tanır.

 

Her zaman çerçevesi için birleşik bir şablon gereklidir. Satış temsilcilerinin zahmetinden kurtarır ve verilerin yorumlanma sürecini kolaylaştırır. Tüm raporlar iyi yapılandırılmış bir veri tabanına kaydedilmelidir. Yöneticiler bunlara erişebilmeli ve öngörüleri derlemek için içgörüleri kullanabilmelidir.

Görüşlerinizi-Meslektaşlarınızla-Nasıl-Paylaşırsınız

Görüşlerinizi-Meslektaşlarınızla-Nasıl-Paylaşırsınız?

Görüşlerinizi Meslektaşlarınızla Nasıl Paylaşırsınız?

Analitiği yürütmek yeterli değildir. Vizyonunuzu tüm ekip üyelerinizle paylaşmanız gerekir. Tüm personel, edindiğiniz içgörülere dayalı olarak iş akışlarını değiştirmelidir. Üst düzey yöneticiler, şirketin başarılarının ve başarısızlıklarının nedenlerini öğrenmekle özellikle ilgileneceklerdir.

Verileri işlerken, uzmanlar büyük miktarda bilgiyi ele alır ve sonuçlar çıkarır. Sunum hazırlarken ters sırada hareket etmelidirler. Önce bulguları hakkında konuşun ve ardından bunları gerçekler ve istatistiklerle destekleyin. Dinleyicilerin önünde konuşurken, aşağıdaki önerilere güvenmek isteyebilirler:

  • İçgörüleri bir anlatı olarak ele alın. Başlangıcı, birkaç bölümü ve sonu olan bir hikaye oluşturun.
  • Slaytları karmaşık verilerle aşırı yüklemekten kaçının. Bu dinleyicilerin kafasını karıştırır ve sıkar.
  • Anlatımı dinleyicilere hedefleyin. Finans departmanı gelir hakkında bilgi almak isterken, pazarlama departmanı öncelikli olarak olası satış dönüşüm oranıyla ilgilenir.

Veriler oldukça homojen ise, bunları bir araya getirmek için bir elektronik tablo yeterli olacaktır. Bilgiler hacimli ve çeşitliyse, birden çok farklı metrik içeren karmaşık panolar oluşturmanıza olanak tanıyan özel yazılımlara başvurun.

 

 

Çözüm

Umarım, bu makale işe yaramıştır. Artık satış verilerinin tanımını ve satış verilerinin nasıl analiz edileceğine dair en önemli ipuçlarını anlamalısınız. Prosedürü bir veya iki kez gerçekleştirmenin yeterli olmadığını unutmayın. Biriken verilerle düzenli ve sistemli çalışmalısınız. Kesin sıklık, işinizin ölçeğine ve faaliyet alanınızın oynaklığına bağlıdır. Örneğin, mevsimlik gıda ürünlerinden yapılan restoran yemeklerine olan talep, boğaz ağrısı için kullanılan ilaçlara olan talebe göre daha fazla dalgalanabilir. Satış analitiği, rekabet gücünüzü daha iyi fark etmenize ve şiddetli rekabete karşı koymanıza yardımcı olmalıdır. Bu, daha büyük bir gelire ve şirketinizin büyümesine yol açmalıdır.

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.