linkedin

Yeni Tekmer Ankara Ofisimiz >> İLETİŞİM

Şirketlerin CRM Programı Kullanması İçin 6 Önemli Neden

Şirketlerin CRM Programı Kullanması İçin 6 Önemli Neden

İstikrarlı ve başarılı bir iş kurmak isteyen herkes için müşteri ilişkilerini doğru biçimde yönetmek ve müşterilerle sağlam ilişkiler kurmak oldukça önemlidir. Müşteri ilişkileri yönetimi şirketler için göründüğünden daha zorlu ve karmaşık bir süreç olabilir. İşte tam da bu noktada en iyi CRM programları devreye girmekte.

CRM sistemleri, mevcut ve potansiyel müşteriler, etkileşimler, satın alma işlemleri vb. gibi süreçler hakkında bilgi alabileceğiniz veri tabanları olarak hizmet sunmaktadır.

CRM programlarını şirketinizde kullanarak müşterilerinizle ilişkilerinizi iyileştirebilir ve iş akışınızı kolaylaştırabilirsiniz.

Tüm verilerinize tek bir yerden ulaşabilirsiniz.

Kullanacağınız bir CRM yazılımı ile müşterilerinize ve iş süreçlerinize ait tüm verileri tek bir yerde birleştirebilir ve ihtiyaç duyduğunuzda erişim sağlayabilirsiniz. Günümüzün belki de en önemli sorunlarından biri de şirketler için verilere ulaşabilmektir. Tüm verilerinize bir arada ve tek bir platformda ulaşabilmek işlerinizi oldukça kolaylaştıracaktır.

CRM programı gelişmiş analitik veri ve raporlamayı sağlar.

CRM sistemleri bilgileri, verileri bir yerde toplar ve hepsinin bir bütün olarak daha iyi analiz edilmesini sağlar. Farklı araçlarla ya da eklentilerle entegre edilebilir. Zamandan tasarruf etmenize yardımcı olur ve otomatik raporlar oluşturmanıza olanak sağlar.

Bitrix24 CRM sadece müşteri verilerini bir arada tutmanıza yardımcı bir yazılım değildir. Ekibinizle etkin bir biçimde iletişim kurmanıza, satın alma süreçlerinizi yönetmenize ve raporlamanıza yardımcı olur.

Müşterilerinizle ve ekibinizle olan ilişkilerinizi iyileştirir.

Müşterilerinizi memnun etmek için önce onları anlamanız gerekir. Çünkü müşteriler bir işletmenin en önemli ve vazgeçilmez parçasıdır.

CRM programı ile şirketinizdeki herkesin bir müşteri ya da potansiyel müşteriler ile olan etkileşimini izleyebilirsiniz. Bir arada bulabileceğiniz müşteri verileri ile doğru pazarlama stratejileri oluşturabilirsiniz.

Hem müşterilerinizle hem de ekibinizde olan iletişiminizi, etkileşiminizi güçlendirir.

CRM programı aynı zamanda çalışanlar arası ve departmanlar arası işbirliğini geliştirir. Tüm departmanların, çalışanların şeffaf bir biçimde çalışmalarını ortaya koyabilmelerine imkan tanır.

Online chat, görüntülü konferans, telefonferans gibi özellikler ile her an iletişimde kalmaya devam edebilirsiniz. Üstelik her an iletişimde olmak için ofiste olmanıza da gerek yoktur. Belki de CRM programlarının en işlevsel özelliklerinden biri sürekli iletişimi sağlamasıdır.

Karlılığı artırır ve satış sürecini kolaylaştırır.

Pek çok şirket için CRM çözümünün en büyük avantajlarından biri de satışı sağlamaya ve satış ekibinin daha iyi organize olmasına yardımcı olmasıdır. Satış ekiplerini koordine etmek, satış ekiplerinin rollerini, görev ve hedeflerini belirlemek bir CRM programı olmadan zor olabilir.

CRM programları ile fırsatları satışa çevirebilir ve satış ekibinin de satış sürecinin de kontrolünü elinizde tutabilirsiniz. Karlılığı artırmak için satış sürecini iyi yönetebilmenin çok önemli olduğunu unutmayın.

İş süreçlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.

İnsan kaynaklarından, müşteri ilişkilerine; satın alma süreçlerinden stok ve tedarikçi takibine kadara işinizi ilgilendiren pek çok süreci takip edebilirsiniz. İş süreçlerini aksatmadan ve profesyonel bir biçimde yönetmek oldukça zordur. Bu anlamda CRM programları iş süreç yönetimini daha kolay bir hale getirir.

CRM Programı Avantajları

Geçmişte CRM yazılımını genellikle büyük ölçekli şirketlerin kullandığını biliyoruz. Bununla birlikte daha eski zamanlarda kullanılan CRM programlarını öğrenmek ve uygulamak zorlu bir süreçti. Ancak günümüzde her büyüklükteki şirket, kurum, kuruluş ve işletme CRM müşteri takip programını kullanabilir.

Tüm bunlar göz önünde bulundurulduğunda CRM programı öğrenme ve kullanma şirketler için bir zorunluluk haline gelmiş görünmektedir.

Siz de iş süreçlerinizi dijitale taşımak için CRM programı tavsiyesi istiyorsanız Bitrix24 CRM yazılımını deneyebilirsiniz. Bitrix24 ile iş süreçlerini yönetmek, müşteri verilerine erişmek ve daha pek çok süreci kolaylıkla takip edebilir, etkin biçimde yönetebilirsiniz. Üstelik tüm bunları istediğiniz yerden ve istediğiniz her zaman yapmaya devam edebilirsiniz.

Bitrix24’ü hemen denemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz. GLOBALNET, Bitrix24 Gold Partner İş Ortağıdır. Bitrix24 lisans, kurulum, yapılandırma, eğitim, destek ve danışmanlık hizmetleri ile müşterilerinin memnuniyetini sağlamaya devam etmektedir.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

CALLATTE COFFEE E-Ticaret Sitesi Yayına Alındı

E-Ticaret Yolculuğunuzda Yanınızdayız

DİJİTAL DÜNYA KADINLARI‘ 2024 Etkinliği

Yazılımın Olmadığı Bir Dünyanın Hikayesi

TOBB Türkiye Yazılım Meclis Başkanı ve GLOBALNET Kurucusu Ertan BARUT ile Röportaj

2024’te İşinizi Dönüştürecek 3 GoTo Ürünü: İş Süreçlerinizi Yeniden Tanımlayın

Bulut Bilişim Nedir?

Şirketlerin CRM’e Geçiş Yolculuğu

2023 Yılı Teknoloji Dünyasının Devrim Niteliğindeki Yılı Oldu

Adresler

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80 | 83
+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.