linkedin
Globalnet
Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan kontrol,uzaktan inceleme, katılımsız erişim özellikleri ile LogMeIn Rescue ile çözün

  • Çoklu Platform Desteği
  • Çok Oturumlu Kullanım
  • Teknisyen İşbirliği

Rescue, şirketlere cihazlarda ve işletim sistemlerinde dahili ve harici müşterilere hizmet verme yeteneği sağlayan, amaca yönelik oluşturulmuş bir uzaktan destek aracıdır.

Hem kurum içi çalışanlarınıza hem müşterilerinize hem de şubelerinize destek sağlayabileceğiniz tüm uçlarla çalışmayı kolaylaştıran LogMeIn Rescue uygulamasını satın almak için:

logmein.globalnet.com.tr/rescue

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

DNS Nedir, Nasıl Çalışır ve Neden Önemlidir?

Sevgililer Günü’ne Özel Bitrix24 Kampanyası

DeepSeek Nedir? DeepSeek AI’nin Özellikleri ve ChatGPT ile Farkları

Web Sitenizi Mobil Uyumlu Hale Getirin: Mobil SEO İpuçları ve Taktikleri

Restoranlar İçin Yapay Zeka Odaklı Pazarlama: Bitrix24 Çözümleri

Perakendecilikte Bitrix24 ile Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ali Uzun Şekercilik E-Ticaret Sitesi Yayında

E-ticarette Başarıyı Artıran Yapay Zeka Çözümleri

İş Dünyasında Yapay Zeka Destekli Asistanların Gücü

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.