linkedin
Globalnet
Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan kontrol,uzaktan inceleme, katılımsız erişim özellikleri ile LogMeIn Rescue ile çözün

  • Çoklu Platform Desteği
  • Çok Oturumlu Kullanım
  • Teknisyen İşbirliği

Rescue, şirketlere cihazlarda ve işletim sistemlerinde dahili ve harici müşterilere hizmet verme yeteneği sağlayan, amaca yönelik oluşturulmuş bir uzaktan destek aracıdır.

Hem kurum içi çalışanlarınıza hem müşterilerinize hem de şubelerinize destek sağlayabileceğiniz tüm uçlarla çalışmayı kolaylaştıran LogMeIn Rescue uygulamasını satın almak için:

logmein.globalnet.com.tr/rescue

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Müşterilerimiz CRM’de Neden GLOBALNET’i Tercih Ediyorlar? | Bitrix24 Türkiye Gold & ATP Partner

Bitrix24 ile Kuruluşunuzu Dijitalleştirin: %35 İndirimle Verimliliğini Artırın!

OSB İşletmenizi Bitrix24 İle Dijitalleştirin: %35 İndirimle Verimliliğinizi Artırın!

Bitrix24 Sıcak Ağustos Kampanyası 2025

İŞ İLANI : SATIŞ YÖNETİCİSİ ve SATIŞ TEMSİLCİLERİ

Bitrix24 Bahar 2025 Güncellemesiyle Tanışın: “Space” Çağı Başlıyor!

Açık Kaynak Yazılım Nedir? Avantajları, Kullanım Alanları ve GLOBALNET Çözümleri

Zimbra Sunucu Nedir? Neden Tercih Etmelisiniz?

Uzaktan Erişimi Kolaylaştıran Güç: LogMeIn Resolve

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
ISO9001 2015 CERTIFIED
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.