linkedin
Globalnet
Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan kontrol,uzaktan inceleme, katılımsız erişim özellikleri ile LogMeIn Rescue ile çözün

  • Çoklu Platform Desteği
  • Çok Oturumlu Kullanım
  • Teknisyen İşbirliği

Rescue, şirketlere cihazlarda ve işletim sistemlerinde dahili ve harici müşterilere hizmet verme yeteneği sağlayan, amaca yönelik oluşturulmuş bir uzaktan destek aracıdır.

Hem kurum içi çalışanlarınıza hem müşterilerinize hem de şubelerinize destek sağlayabileceğiniz tüm uçlarla çalışmayı kolaylaştıran LogMeIn Rescue uygulamasını satın almak için:

logmein.globalnet.com.tr/rescue

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

GoTo Webinar Nedir? Özellikleri, Avantajları ve Rakiplerle Karşılaştırması

OSBÜK ve Organize Sanayi Bölgesi OSB ‘lere Dijital Varlık Hizmetleri

LastPass Nedir? Şifrelerinizi Güvende Tutmanın Akıllı Yolu

Yeşil Yazılım – Geleceğin Kodlaması Çevreyi de Düşünmeli!

Bitrix24 ile Baharın Gücünü İşinize Taşıyın!

BİTRİX24 KAMPANYA SÜRESİ 31 MAYIS 2025’E KADAR UZATILDI

KOBİGMER Web Sitesi GLOBALNET Tarafından Geliştirilerek Yayına Alındı

Bitrix24 Süreç Yönetiminde GLOBALNET Farkı: Dijital Dönüşümün Anahtarı

Proxmox VPS Nedir? Uygun Maliyetli ve Özgür VPS Deneyimi

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.