linkedin
Globalnet
Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan kontrol,uzaktan inceleme, katılımsız erişim özellikleri ile LogMeIn Rescue ile çözün

  • Çoklu Platform Desteği
  • Çok Oturumlu Kullanım
  • Teknisyen İşbirliği

Rescue, şirketlere cihazlarda ve işletim sistemlerinde dahili ve harici müşterilere hizmet verme yeteneği sağlayan, amaca yönelik oluşturulmuş bir uzaktan destek aracıdır.

Hem kurum içi çalışanlarınıza hem müşterilerinize hem de şubelerinize destek sağlayabileceğiniz tüm uçlarla çalışmayı kolaylaştıran LogMeIn Rescue uygulamasını satın almak için:

logmein.globalnet.com.tr/rescue

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Hukuk Departmanlarında Dijital Dönüşüm: Bitrix24 ile Verimlilik Artışı ve Süreç Otomasyonu

Bitrix24 Nisan 2025 Kampanyası: %30 İndirim Fırsatını Kaçırmayın!

Bitrix24 Mart 2025 Güncellemeleri: Yeni Özellikler, Performans İyileştirmeleri ve Yapay Zeka Entegrasyonları

Bilişim Garajı, Bitrix24 CRM Çözümleri İçin GLOBALNET’i Tercih Etti

Your Smile Turkey Dental Clinic, Bitrix24 CRM Çözümleri için GLOBALNET’i Tercih Etti

Adana Hacı Sabancı OSB, Bitrix24 CRM Çözümleri için GLOBALNET’i Tercih Etti

Bitrix24 Kullanırken Copilot’un Faydaları ve Etkili Kullanım Yöntemleri

SİBER GÜVENLİK KANUNU YASALAŞTI !!. ŞİMDİ NE OLACAK ?

WhatsApp Güvenli Kullanım Önerileri

Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.