linkedin
Globalnet
Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan LogMeIn Rescue ile çözün

Teknik sorunları uzaktan kontrol,uzaktan inceleme, katılımsız erişim özellikleri ile LogMeIn Rescue ile çözün

  • Çoklu Platform Desteği
  • Çok Oturumlu Kullanım
  • Teknisyen İşbirliği

Rescue, şirketlere cihazlarda ve işletim sistemlerinde dahili ve harici müşterilere hizmet verme yeteneği sağlayan, amaca yönelik oluşturulmuş bir uzaktan destek aracıdır.

Hem kurum içi çalışanlarınıza hem müşterilerinize hem de şubelerinize destek sağlayabileceğiniz tüm uçlarla çalışmayı kolaylaştıran LogMeIn Rescue uygulamasını satın almak için:

logmein.globalnet.com.tr/rescue

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

ALİ UZUN ŞEKERCİLİK Web Sitesi Yayında

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.