linkedin
Telegram’ı Bitrix24 İletişim Merkeziyle Entegre Edin

Telegram’ı Bitrix24 İletişim Merkeziyle Entegre Edin

Telegram Chat botunu kullanarak birkaç adımda Telegram’ı Bitrix24 açık kanalına bağlayabilirsiniz . Müşteriler sizinle Telegram aracılığıyla iletişime geçtiğinde, onlarla Bitrix24 Messenger’da iletişim kurabilirsiniz. İletişim geçmişi, karşılık gelen CRM varlık formuna kaydedilir.

Telegram botuna bağlanmak için bir erişim jetonunuz olması gerekir . Yeni bir bot oluştururken alabilir veya mevcut bot için talep edebilirsiniz. Bu, hem web sürümünde hem de Mobil uygulamada yapılabilir.

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın

CRM > Eklentiler > İletişim Merkezi’ne gidin .

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

İletişim Merkezi

Telegram’ı seçin ve Bağlan’a tıklayın .

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Telegram’ı Bağla

Yeni bot oluştur

Bağlantıyı takip edin ve Mesaj gönder ‘ i tıklayın .

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Mesaj Gönder

 

Ardından Başlat‘ı tıklayın .

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Başlangıç

Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot.

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Yeni Robot

Şimdi müşterilerinizin Telegram‘da bulabilmesi için botunuza bir ad verme zamanı. Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde de görüntülenir.

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Bir İsim Seç

Botunuzun kullanıcı adını girin. Bot ile bitmesi gerekir .

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Bir Kullanıcı Adı Seçin

Erişim belirtecinizi kopyalayın.

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Jetonu Kopyala

 

Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz.

 

Komutu yazın /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları‘na tıklayın.

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Bot Ayarları

Gruplara İzin Verilsin mi ?

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Gruplara İzin Ver

Grupları kapat ‘ı tıklayın .

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Grupları Kapat

NOT: Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Resmi Ayarla

Mevcut bot için erişim belirteci iste

Oluşturduğunuz tüm botları göreceksiniz. Bitrix24’te açık bir kanala bağlamak istediğinizi seçin. Ardından erişim belirtecinizi kopyalayın.

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Belirteç Oluştur

Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Geri Çekmek

 

Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.
Erişim belirtecini iletişim kanalı ayarlarındaki alana yapıştırın.

Çevrimiçi mağazanızı Telegram botuna da bağlamak istiyorsanız, ilgili seçeneği etkinleştirin ve Bağlan .

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Erişim Belirteci Ekle

Son olarak, Açık Kanal tercihleri​​ bölümünde bir açık kanal ve aracı sırası ayarlayın .

 

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Kanal Tercihlerini Aç

Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüzle entegredir ve müşterilerinizle Bitrix24 Messenger’da iletişim kurabilirsiniz.

Nasıl çalışır ?

Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın 

Web Sitesi Widget’ında Telgraf

Müşteriniz web sitesi widget’ına tıklar ve size Telegram aracılığıyla bir mesaj gönderir.

Bitrix24 Messenger’da bir mesaj alırsınız. Bu müşteri CRM‘de bulunmazsa yeni bir müşteri adayı oluşturulur.

Telegram Botunu Bağlayın

Müşteri İle Sohbet

 

Telegram’ı Bitrix24’e bağlamanın önemli özellikleri

Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.

Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.

Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.

Bu kanalda iletişim kurarken mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz.

Telegram, bu müşteriyle iletişim kurduğunuzda müşterinin telefon numarasını iletmez. Müşterinin telefon numarasını ancak telefon numarasını içeren bir mesaj göndermesi durumunda CRM‘ye kaydetmesini sağlayabilirsiniz.

 

 

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve Başlat’a dokunun .

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

BotBaba

Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot. Botunuzun adını belirtin . Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde görüntülenecektir.

bot name

Bot Adı

 

Ardından botunuzun kullanıcı adını girin . Bot ile bitmesi gerekir . Müşterileriniz bu kullanıcı adıyla botunuzu Telegram‘da bulabilir. Kullanıcı adı zaten kullanılıyorsa, başka bir kullanıcı adı belirtmelisiniz.

Botunuz oluşturulduktan sonra bir erişim belirteci alırsınız. Kopyalamak için üzerine dokunun.

 

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Bu Belirteci Kullanın

 

Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz .

Komutu girin /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları’na dokunun .

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Bot Ayarları

Gruplara İzin Verilsin mi ? > Grupları kapatın .

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Grupları Kapat

Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.

 

 

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Profil Resmi

Mevcut bot için erişim belirteci iste

Halihazırda bir Telegram botunuz varsa ancak erişim belirtecini bilmiyorsanız, talep edebilirsiniz. Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve komutu seçin /token.

Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.

 

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Jeton İste veya İptal Et

 

NOT: Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.

Simgenizi kopyalayıp Mobil uygulamadaki Telegram kanal ayarlarına yapıştırın ve Bağlan‘a dokunun .

Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun

Telegram’ı Bağla

 

Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüze bağlı ve müşterilerinizi sohbette iletişim kurmaya davet edebilirsiniz. İletişim geçmişi, karşılık gelen CRM varlık formuna kaydedilir.

Telegram’ı Bitrix24’e bağlamanın önemli özellikleri

Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.

Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.

Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.

 

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.